![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Combat was raar, maar doorgezet en was uiteindelijk verkocht aan het spel. Maar ik zou gewoon met de derde beginnen. De eerste gaan ze te maken dacht ik. Maar de derde vind ik echt wel de max. Combat is wel vrij simpel, meer dansen dan vechten, maar de wereld is wel cool alsook de sidequests.
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste dat ik kan verdragen is de Combat zoals in Uncharted of Tomb Raider. ![]()
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Games puur gericht op combat is ook niks voor mij.
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik heb, als beginneling, al wel begrepen dat er veel meer aan de hand is dan op het eerste zicht blijkt. Ik begin straks opnieuw en inderdaad, zoals ik het nu inschat gaat het nog gebeuren alvorens ik een beter overzicht krijg van wat er allemaal mogelijk is.
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ergens een multi player bordspel (in het Engels) dat de moeite waard is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een enorm groot fan van de Dead Space games en zoals ik in deze rubriek al wel eens eerder schreef vallen bepaalde puzzels het best te spelen met een controller. (zo gebruik ik voor sommige puzzels in DS3 een Microsoft XBox 360 controller en dan zijn die best haalbaar) Er zou in januari denk ik een 'nieuw' spel uitkomen van DS, wel via Steam.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is nog een review-embargo, maar naar't schijnt zijn er hier en daar al gelekt, en deze waren positief. Ik hoop het in elk geval, dan weet ik al wat ik ga doen morgenavond.
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan nu tafelvoetbal spelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rome I vond ik destijds de max. Rome II liet ik na een paar uurtjes spelen al links liggen. Tot ik de mod 1100 AD tegen kwam. Het kan zijn dat ge wat moeite kunt hebben met o.a. financiën en voedselvoorraden. De mod Soft Medieval (submod) maakt dat deel van het spel iets gemakkelijker.
![]() |
#651 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op Steam? Via je Steam App naar Rome II gaan, dan naar optie workshops. Met de trefwoorden medieval 1100 AD zou je het moeten vinden. Het zijn twee mods die samen 1 mod vormen. Gewoon op abonneren.
Medieval 1100 AD Campaign [PART 1] Medieval 1100 AD Campaign [PART 2] En als dat nog niet duidelijk is. Op Youtube is er iemand die het uitlegt. HOW TO: MOD TOTAL WAR ROME 2: 1100 AD MOD (AND OTHERS)
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 1 december 2022 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw!
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dyson Sphere Program
Zeer verslavend.
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En regelmatig een Wereldwonder bouwen (als dat nu nog in het spel zit).
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wereldwonderen en de meeste andere van die gebouwen/toestanden laat ik achterwege nu. Deze keer heb ik daardoor wel sterke troepen klaarstaan om die barbaren nog eens aan te pakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die barbaren, de Germanen waren goed. 50% kans dat ze bij jou komen. Dat is CIV V. CIV VI. "Ned Stark's speech tot Varys." ![]() De uitbreidingspakketten zijn te duur. "Warlord" nivo? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit zo één is dat ik een hele tijd alle dagen speel tot dat ik op zekere keer het afzet en nooit meer terug opzet.
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg er achter in een Game Mania. "Dat is een spel voor bompa's." Met zo'n frons in het gezicht. Dan niet hé. Er is altijd "steam." Bij die moet je het geheime paswoord geven ofzo en dan hoor je bij de club. Er is altijd "Call of Duty XXIII". Special edition. Laat het al maar... |
|
![]() |
![]() |