![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=164 Dit heb ik u geschreven in februari 2017!: Lees dit goed: Ik ben niet links. Als gij deze zin leest, wat begrijpt ge er niet aan? Met welke van de 4 woorden hebt u last? Ik kan ook geen Vlamingenhater, Maar gij leest NIET wat anderen schrijven, enkel wat ge denkt dat ze schrijven. Deze post al vergeten? Ik niet hoor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=180 Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 juli 2018 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om in te kaderen!
Citaat:
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stop met uw hoogstpersoonlijke mening als norm voor te stellen.
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem doen. Het is amusant om panda tekeer te horen gaan zoals de meest fanatieke blokker.
![]()
![]() |
#649 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoogst persoonlijke mening? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivan Mertens deelde de mening van panda al zeker niet. Niks te "foute vlag" dus.
Citaat:
De behandeling die de Vlaamse soldaten te beurt viel in de eerste wereldoorlog schopte de Vlamingen een Vlaams bewustzijn. DAT was de aanzet tot de tegenstelling tussen de Belgische driekleur en de Vlaamse leeuwenvlag.
![]() |
![]() |
#651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was een link naar een artikel dat die stelling van Zipper kracht bijzet eerder dan tegenspreekt. Uiteraard een opinie ook. En het tweede artikel is ook erg algemeen. 'Aversie tegen de linkerzijde?' Neen. 'Aversie tegen Belgicisme'. Ja. Voor velen is Belgicisme blijkbaar 'links'.
Laatst gewijzigd door Weyland : 13 juli 2018 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je ziende blind of zo ? In WO 1 had je de eerste lichting uitschot dat met de duitsers meeheulde (het activisme), nadien heeft VNV de verheerlijking van Hitler jarenlang gestalte gegeven tot nonkel Dolf dan in 1940 maar echt op bezoek is gekomen. En opnieuw startte de collaboratie, versie 2. En de collaboratieverheerlijkers organiseerden zich politiek na de oorlog en hebben uiteindelijk nadat ze binnen VU hun gram niet meer haalden dan maar hun eigen partij opgericht. Het vlaams blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#654 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit heb ik echter zulke fanatici bij het Blok geweten.
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik hem bezig zie over een vlag die hem niet bevalt moet ik onwillekeurig aan de lichaamstaal van Filip Dewinter...oeps... Patrick Dewaed denken. ![]()
![]() |
![]() |
#657 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar gaat het toch helemaal niet om. Het ging er om dat Panda moest stoppen een hoogst persoonlijke mening tot norm te verheffen. Panda staat hier helemaal niet alleen, zoals blijkt uit de artikels. Uw kant van het verhaal over het onstaan van het VB en over de man die zijn volk leerde lezen, het kanonnenvlees en de Vlaamse bewustwording is me niet vreemd, maar toch zijn er velen die niet dezelfde mening zijn toegedaan. Het komt misschien minder tot zijn recht op dit forum, vandaar waarschijnlijk die hoogst eigenaardige reactie? 5 Vlaamse mythen in hun blootje Laatst gewijzigd door Jakko : 13 juli 2018 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gedraagt je doodeenvoudig zielig Panda. Jouw houding is echt pathologisch. Ik heb je hier reeds meer dan eens erop gewezen dat de WO2 collaboratie in Wallonië en in Frankrijk gebeurde onder respectievelijk de Belgische en de Franse "tricolore" en dat die collaboratie niet belet heeft dat die twee vlaggen na WO2 zonder verpinken terug werden gebruikt. Zie maar mijn vorig bericht in deze draad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |