![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is door zijn geloof. Hij kan niet aanvaarden dat de mens in staat is het klimaat te bepalen. Die macht heeft enkel zijn opperwezen. Zoals de conservatieve Christenen in de US de opwarming van de aarde verwerpen.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 maart 2019 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Banneling
|
![]() Oscar Wilde moest spreken over het dragen van een masker. He took a mask an told a bunch of lies that got him in jail.
Zo is dat onder mensen: they put clowns masks on and murder people laughing. Or they speak truths that non anonymously they would never dare to speak. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2019 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is wat ik zeg wat het is. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2019 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af in welke klasse ik zou zitten. Ik ben geen denier. Ik denk niet dat ik lieg hierover. Ik ben niet hypocriet. Ik denk dat die klimaatsverandering een middelmatig probleem is, en in de mate dat die klimaatsverandering zwak volk kan uitroeien, dat eerder een voordeel is, want ik ben voor de vooruitgang van de evolutie, een persoonlijk nog plezant leven dat geen last zal hebben van een klimaatsverandering (tegen dan ben ik de pijp uit), en veel hoop op een goeie strijd van winnaars en losers, met als volgende stap, het uitsterven van de mensheid en de rest van de biosfeer (maar NIET door dat klimaatsveranderingske), om over te gaan op een betere, machinale, wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() Ik geloof het wel.
Wat ik niet geloof is dat milieuactivisten hypocriet zijn omdat ze voor hun acties af en toe eens een vliegtuig nemen. Wat Great Greta overigens minimaal doet. Ze hebben een enorm potentieel positief impact op de uitstoot en de vervuiling. . De innuendo spuiers, de deniers, de delayers staan in de weg van de oplossing. Uit de weg! Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2019 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Banneling
|
![]() Kijk, het is ook een zaak van dat alles met alles verbonden is. Kijk naar de acties van Hart tegen hard: Citaat:
Zwaar applaus van extreem rechts kan je daarvoor niet verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U komt af met wel heel ernstige beschuldigingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brugge heeft echter aangetoond (daar ging het op een lesvrije namiddag door) dat de jeugd dan niet echt afkomt. Althans niet naar de aantallen op lesdagen. En dat zegt dan genoeg. De motivatie ligt blijkbaar elders dan de bezorgdheid om ons milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorg voor het milieu vind ik heel belangrijk, omdat we als mens juist aangesteld zijn als behoeders en bewaarders van onze planeet. God heeft ons daartoe aangesteld. Het heeft inderdaad alles met mijn geloof te maken, maar geenszins op de wijze die u weer eens foutief veronderstelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder vrije markt zat jij nog in het stenen tijdperk. En zelfs toen was er reeds een vrije ruilhandel. Je bent de gevangene van het marxistisch gedachtegoed. En zo zijn er op dit forum nog wel enkele pipo’s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anuna nam ook het vliegtuig om op vakantie te gaan. Daarom besloot ik al veel eerder: Greta handelt consequent overeenkomstig haar opvattingen; Anuna niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist omdat alles door elkaar wordt gehaspeld, wil ik er zeker niet aan deelnemen. Hart tegen Hard heeft bijvoorbeeld een bepaalde visie op migratie: open grenzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 2 maart 2019 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de communistische landen was dat afwezig: de consument kon daar geen enkele macht uitoefenen. Vandaar de enorme milieuschade die vanuit de basis nooit kon worden rechtgezet. De balans waar daar juist totaal afwezig, omdat er slechts één speler was met macht: de overheid als ondernemer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() Een aardbeving in het deniers en het delayers landschap. Het verbaast me dat je je identificeert met wat ik daar zo allemaal opsom Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2019 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag en aanbod ja. En wat met consumenten die verslaafd zijn aan de allerschadelijkste producten voor zichzelf en de mensheid als geheel en alles wat er zich op beweegt? Die moeten de vrije ondernemer onder druk zetten om hen dat dodelijke (over)consumptiepatroon niet meer te verschaffen waar die vrije ondernemer of kapitalist nota bene obscene winsten mee maakt in de vrije markt? De consument kan individueel weinig macht uitoefenen op het stoppen van de Global heating. Een druppel op een hete plaat. Dat kan alleen als een meerderheid hetzelfde duurzame gedrag gaat vertonen. Daar kunnen we niet op wachten. Als we honderd jaar hadden ja. We hebben tien jaar. Zonder er verder tijd aan te willen verliezen: Jouw hele redenering rammelt erger dan de ratel van een lepralijder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() De politiek die wereldwijd doelen zet en implementeert voor de verduurzaming van de menselijke activiteit : zero emission, strenge vervuilingsnormen, volgens de raadgevingen vanuit de consensus van de wetenschappers.
Zodat we nog op tijd komen om de ergste gevolgen te ontmijnen. |
![]() |
![]() |