![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
|
![]() Citaat:
https://www.desleutel.be/professiona...bis-de-cijfers Ik heb dus nog meer gelijk dan ik al gelijk had! Straf hé! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
|
![]() Citaat:
Opnieuw
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." Laatst gewijzigd door morte-vivante : 27 maart 2019 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
|
![]() ok:
léés! Ook in België vormt cannabis de ‘populairste’ illegale drug. De Gezondheidsenquête vermeldt volgende percentages voor cannabisgebruik bij de Belgische bevolking tussen 15 en 64 jaar: - gebruik tijdens de laatste 12 maanden: 5,1% Vijf komma één! |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
|
![]() Studies op dieren omdat een paar ruggegraatloze losers niet van de drugs kunnen blijven.
Totaaaaal immoreel. Gij schaamt u ook voor niets hé! Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 maart 2019 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin "When you're accustomed to privilege equality feels like oppression." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Citaat:
Opnieuw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Citaat:
opnieuw!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaan we. Citaat:
Scientology.nl Nog Scientology.nl Citaat:
Citaat:
Citaat:
Copy/paste van deze Narconon/Scientology website Citaat:
![]() Amuseer je nog!!
![]() |
![]() |
#656 |
|
![]() Irrelevant ??
maar ... Gij gebruikt de studie die gebaseerd is op dierproeven als argument!! En nu ik u er een morele vraag over stel (gij doet dat blijkbaar niet!) , dan trekt ge ineens uwe staart in! Dus ik stel de vraag opnieuw die ge niet wilt beantwoorden; vindt gij het niet immoreel dat men drugs test op dieren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
|
![]() Citaat:
Ik stel u de vraag opnieuw die ik u al gesteld heb en waar ik geen antwoord op kreeg: Waar op de website staat er iets over scientology? Gij beweert dat deze website zelfs gebruikt wordt om kwetsbare mensen naar scientology te lokken. Waar kan ik dat vinden op de website? Nog een vraag die ge weigert te beantwoorden: Ik gebruik ook pro cannabis websites als bron (bvb growthop) (ge ziet, guilt by association is een fallacy die ge mij nooit kunt verwijten), krijg ik daar dan geen complimentje voor, als ge mij verwijt een 'scientology' website als bron te gebruiken? En tenslotte, kunt ge ook bewijzen dat wat ik citeerde van deze website fout is? Want daar gaat het toch om? als iemand juiste informatie geeft, is dat niet het enige dat telt? Zelfs al is hij pedofiel, scientology aanhanger of stripper in een gaybar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...lers~a8eefdf2/ Waar wachten wij op, tot alle gangsters en allochtonen wapens hebben en doen wat ze willen met ons? Die cinema in België zal maar veranderen als wij geen geld meer hebben en de anderen ter kassa geroepen worden.
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |