![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 17 oktober 2019 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoonmoeder was destijds ong 27 jaar maar ze heeft dat nooit kunnen verwerken. Zelfs toen ze 80+ was praatte ze altijd over haar dochterke, en mijnen Albeir praat ook nog regelmatig over zijn klein zusje. Maar Mambo, is dat echt dat gij de naam van broertje(s) of zusje(s) niet weet? Mss wilde uw moeder er niet over praten? Dat kan he; verdriet doet veel met mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() Mijn moeder had een oudere zus die ze nooit gekend had. Ze stierf immers toen ze slechts 4 jaar oud was en nog voor mijn moeder was geboren. Haar naam was Vita, wat Latijns is voor "leven". Helaas was haar geen lang leven beschoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist zelfs niet dat hij gestorven was. Ik herinner mij dat mijn moeder op een dag verdriet had en ik natuurlijk vroeg waarom. Niks manneke ga een beetje buiten spelen of zo. Niks van begrafenissen weet ik. Ze zijn begraven dat heb ik ooit gehoord maar waar of hoe? Nooit werd er over gesproken in huis.
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @"NieuwNoors":
Sterkte toegewenst, en dat niet alleen in deze moeilijke dagen. Het is nooit gemakkelijk iemand van wie je houdt te verliezen. Maar je bent zelden de énige van je kennissenkring die iemand verloor. Hopelijk vind je steun in je onmiddellijke omgeving, en als het forum je daarin kan helpen: des te beter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn vader en mijn broer verloren, al jaren geleden en ja: dat was heel hard. Een kleinkindje verliezen is tegen de natuur vind ik; geen enkele oma/opa zou zijn/ haar kleinkindjes moeten begraven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap het wel, het waren onvoorziene omstandigheden en het kindje was gewenst. Als de moeder echt klaar was om moeder te zijn is het erg. Als een willekeurige vrouw abortus pleegt; zwijgt iedereen. Het is beter zo... Uiteindelijk gaat alles toch kapot. Dat is de natuur... Blijf niet teveel in het verleden leven, sta er soms bij stil en ga dan verder met je leven. Meer kan je niet doen.
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De armen blijven neuken en neuken en komen naar de rijkere landen. Het is de harde realiteit... En hoeveel vrouwen kopen kinderen zonder dat ze er klaar voor zijn. Gewoon omdat "iedereen" het doet. Weer een shitty kind zonder toekomst.
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees het laatste.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dat ik tegen 'driehoeken' ben en je niet zal rapporteren. Mocht je dat IRL tegen mij zeggen - maar dat durf je niet!- dan gearandeer ik dat je de rest van je leven met een 'falsetstem' zult zingen mijn beste! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boerenmeppers.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel dat cookie gedoe op websites.
Dat ze gewoon standaard de instelling nemen die je minimaal nodig hebt om op de site te kunnen gaan. Al de rest interesseert me genen bal.
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in de waarheid. Is het waar of niet? Ja. Je bent dus verloren. Heel erg van dat kind, maar je wordt kwaad dus je bent het al vergeten. Zo erg is het allemaal precies niet. Niet dan? Gecondoleerd.
![]() |
![]() |
#660 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo kwam ik bij mijn stamboomonderzoek ook te weten dat mijn grootmoeder zusters had gehad die op zeer jonge leeftijd gestorven waren. De kinderen van mijn grootmoeder (o.a. mijn ma) wisten dat niet. Wat mambo schrijft snap ik niet goed. Mijn moeder leed daar tientallen jaren later nog onder. Alhoewel die beiden nog geen dag geleefd hadden. Toen dat mogelijk werd is ze die nog officieel gaan laten inschrijven (dat was vroeger niet gebeurd wegens zogezegd doodgeboren). Mijn ouders gingen ook jaarlijks op 1 november naar het kerkhof (35km ver). Totdat die grafstenen verwijderd werden. Ik mag er niet aan denken dat ik binnen drie maanden..... Laatst gewijzigd door pajoske : 18 oktober 2019 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |