![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat hier ook wel enkele juristen zaten, en die kunnen misschien antwoord geven op die vragen. Tot slot doet het wel terzake, want als men spreekt over fraude, dan doet dat warrige 'beroep' van prostituée er wel toe. Als het niet als beroep gezien wordt en niet als zwartwerk, dan is het ook effectief alsof het inkomen dat daaruit voortvloeit niet bestaat (juridisch gesproken dan).
![]() |
![]() |
#643 | |
|
![]() Citaat:
Ahja, da's juist, dan hoeft dat plots niet. Het is al genoeg dat iemand een vriend van je is, en dan is alles wat die vriend doet plots iets dat jij beraamd hebt. Sterk "bewijs"... In "Terzake" hoorde ik de chef-politiek van de Standaard zeggen dat de mails door concurrerende prostituées gelekt werden. Opnieuw, daar mag men natuurlijk wel mensen beschuldigen, daar is geen bewijs nodig...
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn mail die publiek gemaakt is door P-magazine verstuurd van zijn formeel parlementslid-email-adres.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja dan moet dat onderzocht worden, kom maar met de mails Libro. ![]() En als dat allemaal zo normaal was, waarom schreef Kris Van Dijck dan dit: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190711_04505204 Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juli 2019 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk drugbezit ? Dergelijke lasterlijke vragen die je eerder te stellen ivm KVD. Bij KVD zijn er bewijzen. In casus Kim Geybels en Bas Luyten heeft grondig onderzoek geen enkel belastend bewijs naar boven doen komen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die brieven van Herman De Croo en zijn medewerkers zijn opvraagbaar in het kader van openbaarheid van bestuur mits respect voor de privacy van de personen.
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een dikke proficiat voor Apache! Ga vooral zo door. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 juli 2019 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apache heeft inderdaad slechts enkel niches die ze uitgraaft, waardoor ze ook een politieke bias hebben, maar dat is nu éénmaal een gegeven bij elke onderzoeksjournalistiek. Als je kijkt naar de andere media, daar laten ze stuk voor stuk dezelfde BV experten opdraven, gaan ze voor copy/paste van de andere media en selecteren ze drek uit de sociale media.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 juli 2019 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is typische laster die je bewust of onbewust verkoopt. Dit zonder enige bewijslast hoewel er ferm door N-VA naar is gezocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Citaat:
Maar nu en enkel om de dure postjes begint hier en daar iets los te komen. De oplossing: ik heb spijt, want anders ben ik mijn centen kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jef Vermassen is ook gekend als advocaat in de parachutemoord. Hij had nog geen enkele assisenzaak op zijn palmares waarbij hij iemand louter op basis van motief zonder enig spoor van bewijs liet veroordelen. Jef Vermassen had zelf het grootste motief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No problem, De Tijd kwam tot dezelfde conclusies en beschreef dezelfde verhalen. Misschien heb je wel tijd om De Tijd te lezen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat parlementsleden en politici elkaar beschermen kan de waarheidscommissie opereren onder de absolute macht van onze kroonprinses. Zo kan de politiek, de parlementen, de juridische macht en de uitvoerende macht buiten spel worden gezet.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 juli 2019 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denken met zijn pik is zijn sterkste kant blijkbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans geef ik duidelijk weer waar het om gaat. Wie heeft er voordeel bij dat er grote ruzie is tussen VB en N-VA? Dan denk ik in de eerste plaats aan belgicisten, ja. Zij hebben er belang bij dat er tweedracht gezaaid wordt tussen de Vlaamsnationalisten onderling, niet de Vlaamsnationalisten zelf. Die kunnen maar profiteren van een grotere eenheid onder de Vlamingen. Ook raar dat je de verdediging van de belgicisten op je wilt nemen. Volgens sommigen bestaan die zelfs niet eens.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 juli 2019 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |