![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Collaboratie met de vijand van uw vijand. Lijkt zinvol, nee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we dat doortrekken is de Holocaust enkel maar een triestig gegeven omdat de Joden uiteindelijk gewonnen hadden. Vae Victis. Ik kan daarin komen, maar dat is geen "smet". Dat is niet "laakbaar". Het was gewoon verkeerd omdat het een domme strategische zet was, die, op het ogenblik dat hij beslist werd, niet evident dom was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar hebben onze vrienden zich wel aan bezondigd, los van overwinning of verlies. Ze werkten actief mee met de bezetten en ze streden mee aan het front voor hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan je het ook eens hebben over het moreel laakbaar gedrag van de francofiele Belgische staat tav de Vlamingen, die op alle mogelijke manieren onderdrukt werden en als tweederangsburgers werden behandeld de eerste honderd jaar na 1830.
![]() |
#649 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denk je, dat toen de Belgische overheid vrijwilligers opriep om tegen het communisme te gaan vechten, die Belgische overheid daar zelf tegen was? Ze deden net hetzelfde als dat bijvoorbeeld Verschaeve had gedaan, vrijwilligers oproepen om tegen het communisme te vechten. Als het in orde was voor de Belgische overheid om dat te doen, dan was het ook in orde voor Verschaeve om dat te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Verlicht mij, en stel mij hoe dit zich verhoudt tot het verklikken van joden en andere landgenoten, meewerken bij de deportaties en deelnemen aan SS pogroms in Polen en Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag zich best outen hoor. Iedereen weet het al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#653 |
Banneling
|
![]() VNV en DeVlag streden tegen elkaar om "ter hardste collaboreren met de vijand" en om de macht die daarbij kwam kijken.
Op de echte SS'ers na zowat het grootste uitschot tijdens de oorlog. Dat nog zoveel volk na de oorlog achter bepaalde figuren aanliepen die een rol hebben gespeeld in dit drama zegt ook veel over de vlaams nationalist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel u voor, ik maak een afspraak bij de tandarts volgende week. De morgen van de afspraak 'wordt ik wakker en denk, wat heb ik nu te zoeken bij de tandarts. We laten het zo, ik ga niet naar de tandarts, ha nee, ik heb geen keuze. Er is een afspraak! ![]() Ocharme deen Hitler, ineens was 'm verplicht Polen binnen te vallen, door een pact ... dat hijzelf was aangegaan! ![]() Ik denk dat gij te weinig cannabis blowt! uw redeneringen zijn te logisch! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!ç!!!! Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 augustus 2019 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() Ik wacht nog steeds op de grote misdaden van het Belgisch regime (sic) tov de Vlaamse bevoking (sic) die te vergelijken zijn met de collaboratie, de jodenvervolging en strijden voor de vijand aan het oostfront.
Please enlighten me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raimond Tollenaere toch. De jonge enthousiaste rijzende ster binnen het VNV en lid van de VNV-leiding. Met de volledige toestemming (aanmoediging?) van Staf Declercq, den grooten Leider van het VNV. Tollenaere, de vermoedelijke opvolger van Staf Declercq.
![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 augustus 2019 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
|
![]() als er geen genocide was, dan valt die ook niet te ontkennen. nergens ontkent HO dat er misdaden tegen de mensheid waren in congo. De term 'misdaden tegen de mensheid' vindt zijn oorsprong trouwens in de verslagen over de gruwelijkheden daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |