Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2021, 16:11   #641
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
idem hier. Teveel is trop, en trop is teveel.
Voor mij ook definitief op de negeerlijst. 'CUFI' is zeer waarschijnlijk een groepje predikers die zieltjes proberen te winnen voor de islam. Onder het mom van zogenaamd Christen te zijn. Volgens bepaalde bronnen zouden zij ook veelvuldig actief zijn op facebook.
Oud 14 juni 2021, 16:17   #642
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Voor mij ook definitief op de negeerlijst. 'CUFI' is zeer waarschijnlijk een groepje predikers die zieltjes proberen te winnen voor de islam. Onder het mom van zogenaamd Christen te zijn. Volgens bepaalde bronnen zouden zij ook veelvuldig actief zijn op facebook.

The motherbrothers of the hood.
Oud 14 juni 2021, 16:24   #643
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zij schenken hun 'weldaden' aan de voor hen zijnde Barmhartige Erbarmer, via FB dan nog???
Oud 14 juni 2021, 16:48   #644
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
CUFI heeft stront aan de knikker. Voor een nieuweling die zich pas een goed half jaar geleden registreerde weet hij weet te veel over het reilen en zeilen op dit forum VOOR zijn registratie.
Oud 14 juni 2021, 16:50   #645
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
CUFI heeft stront aan de knikker. Voor een nieuweling die zich pas een goed half jaar geleden registreerde weet hij weet te veel over het reilen en zeilen op dit forum VOOR zijn registratie.
Komaan Knuppel, gans dat forum weet oe laat het is, maar gij valt nog uit de lucht?

Jullie zijn evenveel off topic met die ad hominems dan mij hoor.
Ik poogde tenminste on topic te ontleden hoe anderen islamiseren ervaren, hoe dat afliep is duidelijk.
Oud 14 juni 2021, 17:00   #646
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Komaan Knuppel, gans dat forum weet oe laat het is, maar gij valt nog uit de lucht?

Jullie zijn evenveel off topic met die ad hominems dan mij hoor.
Ik poogde tenminste on topic te ontleden hoe anderen islamiseren ervaren, hoe dat afliep is duidelijk.
Het gaat niet over off topic gaan, of hoe anderen islamiseren ervaren. De vraag is of "Stop islamiseren" racisme is. DAAR werden zopas mensen voor achter de tralies gegooid.
Denk jij écht dat er ook maar één mens met hersens dit toejuicht?
Oud 14 juni 2021, 17:06   #647
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet over off topic gaan, of hoe anderen islamiseren ervaren. De vraag is of "Stop islamiseren" racisme is. DAAR werden zopas mensen voor achter de tralies gegooid.
Denk jij écht dat er ook maar één mens met hersens dit toejuicht?
Neeje, ik juich dat zekerlijk niet toe.
Maar men projecteert die haat alhier imho op de verkeerde groep wat het doel van deze politici is. Heers en verdeel.

Dan word ik belaagd met vragen over sharia en allerlei en zal het nog mijn schuld zijn dat die mensen in de cel vliegen? Wellicht weinig leden die harder tegen deze generatie politici aanpiest dan mij.

Keep your eyes in the price. Niet verkozenen draaien justitie op haar kop.
Oud 14 juni 2021, 19:32   #648
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neeje, ik juich dat zekerlijk niet toe.
Maar men projecteert die haat alhier imho op de verkeerde groep wat het doel van deze politici is. Heers en verdeel.

Dan word ik belaagd met vragen over sharia en allerlei en zal het nog mijn schuld zijn dat die mensen in de cel vliegen? Wellicht weinig leden die harder tegen deze generatie politici aanpiest dan mij.

Keep your eyes in the price. Niet verkozenen draaien justitie op haar kop.
Stop maar beter met lullen. Geef liever antwoord op de vraag of "stop de islamisering" racisme is. Daar zitten mensen voor in de cel.
Oud 14 juni 2021, 19:35   #649
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stop maar beter met lullen. Geef liever antwoord op de vraag of "stop de islamisering" racisme is. Daar zitten mensen voor in de cel.
Volgens mijn oude statenvertaling niet neen.
Maar u weet dat taal evolueert en ze de definitie van “racisme” hebben uitgebreid?
Oud 14 juni 2021, 19:56   #650
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Maar u zult er niet zonder fysiek geweld van terugkomen met uw misplaatste verdraagzaamheid.
Ik heb geen haat, zij hebben haat voor al wat westers is. Het zijn dan ook zij die bommen leggen, dat heb ik van een of andere westerse radicaal nog niet gezien.
Inderdaad, zeggen dat het het narratief is dat ons tegenwoordig uit elkaar gespeeld heeft, is een keiharde leugen.
Bommen leggen in de luchthaven en in metrostations, dat is geen narratief, dat is keihard terrorisme.
Islam is ook gewelddadig van bij het ontstaan, nooit anders geweest.
Doen alsof het een probleempje is van de laatste 50 jaar is geschiedenisvervalsing.
Oud 14 juni 2021, 19:57   #651
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Spandoek tegen islamisering: drie mensen veroordeeld. Een maar op de allerlaatste moment voorkomen islamitische aanslag op een Thalystrein helpen voorbereiden: vrijspraak.

Onze machthebbers kruipen voor de terroristen dat het niet normaal is. Wie stemt in hemelsnaam nog op die vivaldipartijen ? Wat gaat er toch om in de hoofden van die rechters, academici, opiniemakers, politici, ... ? Die mensen zijn toch compleet ziek in hun hoofd. Dat kan gewoon niet anders.Of zijn die gewoon zo ongelooflijk bekrompen, hebben die zo een onvoorstelbaar kortzichtige kerktorenmentaliteit, dat ze denken dat het terrorisme veroorzaakt wordt door diegenen die er tegen ageren ? Ik begrijp het niet.
Opschorting van straf voor het helpen aan het voorbereiden van een terroristische aanslag .
Ongelooflijk !!!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 20:04   #652
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U blijft op de vlakte. Vindt u dan dat die islamiet onheus werd veroordeeld? Want volgens de sharia moet het slachtoffer 4 mannelijke getuigen hebben van de verkrachting. Keurt u deze shariawet af?
Dat is typisch, salafisten weten heel goed hoe ze rond de pot kunnen draaien.
Vergeet niet dat Jezus Christus in de islam ook erkend wordt als profeet, dus hij kan naar hartelust Jezus opvoeren en mensen in verwarring brengen.
Maar als een moslim iemand verkracht, dan hoor je het hem niet veroordelen.
Is het overigens maar één persoon, mij lijkt het dat dat profiel permanent bemand wordt...
Oud 14 juni 2021, 20:13   #653
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dat is typisch, salafisten weten heel goed hoe ze rond de pot kunnen draaien.
Vergeet niet dat Jezus Christus in de islam ook erkend wordt als profeet, dus hij kan naar hartelust Jezus opvoeren en mensen in verwarring brengen.
Maar als een moslim iemand verkracht, dan hoor je het hem niet veroordelen.
Is het overigens maar één persoon, mij lijkt het dat dat profiel permanent bemand wordt...
Gelogen.
Ik veroordeelde die rechtsuitspraak EN de daad, dat was volgens mij wel duidelijk. Evenzeer heb ik duidelijk laten verstaan dat ik de sharia niet als rechtssysteem erken maar christelijke geïnspireerd ben.
Een moslim die getuigt dat Jezus de Zoon van God is is geen moslim.

Waar ik wel naartoe wou werken, was de aandacht naar de dader (beleid) werpen en niet naar de islam.
Het is dit beleid dat mensen na zulke uitspraken volgens sharia berechtte, niet de islam.

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2021 om 20:15.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 20:16   #654
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens mijn oude statenvertaling niet neen.
Maar u weet dat taal evolueert en ze de definitie van “racisme” hebben uitgebreid?
Dat is een tsjevenantwoord.

Het is trouwens niet de taal die evolueert maar de wetgeving. Alle dictatoriale regimes passen de wet aan hun eigen behoeftes aan.
Oud 14 juni 2021, 20:22   #655
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Engeland kreeg nog niet lang geleden een islamiet strafvermindering nadat hij veroordeeld werd voor verkrachting van een vrouw. Reden strafvermindering: een vrouw is in zijn religie minderwaardig.
Ook bij justitie is de islamisering doorgedrongen.
En als je daar kritiek op hebt slepen je ze voor de rechtbank.
Oud 14 juni 2021, 20:24   #656
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een tsjevenantwoord.

Het is trouwens niet de taal die evolueert maar de wetgeving. Alle dictatoriale regimes passen de wet aan hun eigen behoeftes aan.
Ik zou durven menen dat ze de evolutie in taal van organisaties zoals Unia opvolgen en dan daarop de wet kunnen toepassen/aanpassen.

Maar wie is minister justitie? Quickie. Dat hij en Somers op jachtseizoen zijn was mij al langer duidelijk. Die mannen leven hun zieltje uit en hebben groot jolijt.
Maar hoogmoed komt voor de val en nederigheid gaat voor aan de eer.
Oud 14 juni 2021, 20:25   #657
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelogen.
Ik veroordeelde die rechtsuitspraak EN de daad, dat was volgens mij wel duidelijk. Evenzeer heb ik duidelijk laten verstaan dat ik de sharia niet als rechtssysteem erken maar christelijke geïnspireerd ben.
Een moslim die getuigt dat Jezus de Zoon van God is is geen moslim.

Waar ik wel naartoe wou werken, was de aandacht naar de dader (beleid) werpen en niet naar de islam.
Het is dit beleid dat mensen na zulke uitspraken volgens sharia berechtte, niet de islam.
Waarom denk je dat de mensen die in de cel zitten de islamisering willen stoppen? Toch omdat alles wat jij gewoon van tafel veegt geïnspireerd is door de islam? Of hadden de honderden, over heel de wereld gepleegde aanslagen op onschuldige mensen niets met de islam te maken?
Ze moorden verdorie mekaar uit gelijk beesten in islamitische landen. Door wat zijn zij geïnspireerd als het niet door de islam is?
Oud 14 juni 2021, 20:25   #658
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik raaskal niet beste ,,, man. Ik beantwoordde uw vraag en gaf 3 voorbeelden uit vele anderen.
De enige die raaskallen zijn mensen die constant op de islam afgeven maar in hun leven wellicht zelden moslims in het echt tegen komen.
Ze denken dan iets te weten maar velen kunnen niet eens begrijpend lezen in hun moedertaal zonder alles te verdraaien of naar hun “niveau” te tillen.
Triestig, om medelijden mee te krijgen.
Ik woon nochtans in een plattelands gemeente en kom er dagelijks tegen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 14 juni 2021 om 20:30.
Oud 14 juni 2021, 20:32   #659
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik woon nochtans in een plattelands gemeente en kom er dagelijks tegen.
En groeten jullie elkaar?
Oud 14 juni 2021, 20:35   #660
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou durven menen dat ze de evolutie in taal van organisaties zoals Unia opvolgen en dan daarop de wet kunnen toepassen/aanpassen.

Maar wie is minister justitie? Quickie. Dat hij en Somers op jachtseizoen zijn was mij al langer duidelijk. Die mannen leven hun zieltje uit en hebben groot jolijt.
Maar hoogmoed komt voor de val en nederigheid gaat voor aan de eer.
Waarom het zo moeilijk maken als het ook simpel kan.
Het CGKR was de voorloper van Unia. Het CGKR viel als overheidsinstantie rechtstreeks onder de bevoegdheid van de eerste minister.
Het Centrum was volgestouwd met partijpolitieke creaturen. Sinds het aantreden van Guy Verhofstadt is de greep van de regeringspartijen op de Raad van Bestuur enkel maar versterkt.
Het was ook Verhofstadt die de wet liet aanpassen met het doel het Vlaams Blok te kunnen veroordelen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be