![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kunt bezwaar maken tegen deze automatisering, maar ze is dringend noodzakelijk als de kiezers omgekomen zijn door vaccinatieschade.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op, HELEMAAL in het begin vroeg het echt wel teveel inzicht dan wat van politici verwacht kan worden om te beseffen dat men verkeerd bezig is. Daar ligt de verantwoordelijkheid 200% bij de kwakzalvers die blijkbaar zelfs de basiskennis van hun vak niet kennen, en die denken dat je met een korte lockdown een uitslaande epidemie meester wordt. Dat de politici DAAR ingetrapt zijn, uit die in koor zingende kwakzalvers, dat kan men hen niet kwalijk nemen. Het is tenslotte waar dat MOCHT wat die kwakzalvers beweerden, enige kans op slagen gehad hebben (en men geloofde dat ENKEL MAAR omdat men blind in de Chinese leugens trapte, en zijn EIGEN VAKKENNIS OPZIJ ZETTE) dan was dat zelfs een goeie zaak geweest. Inderdaad, had men corona totaal meester geworden met 14 dagen lockdown, of met een maand lockdown, ma foi, dat zou een goeie zaak geweest zijn. Maar dat KON NIET WERKEN, en de basis dynamiek van epidemieen gaf dat aan. Vandaar dat ik daar totaal versteld over was: hoe konden die idioten dat nu denken ? Dat kon nooit werken ! Had het gewerkt, het ware inderdaad de juiste zaak geweest. Maar 't kon niet. Enkel de Chinezen stonden te liegen van wel, en men liep die achterna ![]() Maar eens men als politicus gezien had dat men zich had laten bedotten, dan zou de normale reactie toch geweest zijn van die kwakzalvers hoog en droog op te hangen en daar nooit meer naar te luisteren he. Dat het VB DAT niet ingezien heeft, en daar niet een enorme doelkans had, snap ik niet. Immers, zij riskeerden niks, want ze hadden geen beleidsverantwoordelijkheid. Om in het najaar van 2020 nog mee te doen, dat begrijp ik niet. 't is nochtans niet dat iemand het hen niet gezegd heeft ! Laatst gewijzigd door patrickve : 5 februari 2022 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het vrij simpel is. We weten nu dat de Vlamingen Europees kampioen schaapachtigheid zijn. Het VB was als de dood om de meerderheid van zijn kiezers én kiezerspotentieel te bruskeren met een standpunt tegen de coronawaanzin. Pas toen ze merkten dat die meerderheid aan het afbrokkelen was, durfden ze wat tegengas te geven.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een onduidelijk antwoord op mijn vraag. U praat als een volleerd politieker.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hebt ge ondertussen dus door dat de Walen en vooral de Brusselaars in deze gelijk hadden want de cijfers tonen dat aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Europees Commissaris
|
![]() 2020, Black Lives Matter betoging in Montréal:
![]() 2020, Black Lives Matter betoging in Hamilton: ![]() 2020, Justin Trudeau op een Black Lives Matter betoging in Ottawa: ![]() 2022, betogers in Ottawa vragen einde dwangmaatregelen: ![]() 2022, betogers in Ottawa geven het standbeeld van nationale held Terry Fox een vlag en een bord: ![]() 2022, Reactie van Justin Trudeau op betogers in Ottawa: _______________________ I know you're wondering about what you saw in our capital city this weekend. As my friend Irwin Cotler said on Saturday: "Freedom of expression, assembly and association are cornerstones of democracy but nazi symbolism, racist imagery and desecration of war memorials are not. It is an insult to memory and truth". Hate can never be the answer. Over the past few days Canadians were shocked and frankly disgusted by the behavior displayed by some people protesting in our nation's capital. I want to be very clear: we are not intimidated by those who hurl insults and abuse at small business workers and steal food from the homeless. We won't give in to those who fly racist flags, we won't cave to those who engage in vandalism or dishonor the memory of our veterans. That statue of Terry Fox and the Tomb of the Unknown Soldier are not only symbols of the past, they are important symbols from our history that represent Canadian heroes and the values for which they fought. The sacrifices that these heroes made allowed us to build a better Canada. All Canadians have the right to express their opinion or their disagreement with the government but they don't have the right to threaten or harass their fellow citizens or to spread hateful messages. I want to thank the many Canadians who've made donations to the Shepherds of Good Hope and to the Terry Fox Foundation in response to what they saw this weekend. There is no place in our country for threats violence or hatred. So to those responsible for this behavior: it needs to stop. To anyone who joined the convoy but is rightly uncomfortable with the symbols of hatred and division on display: join with your fellow Canadians, be courageous and speak out. Do not stand for or with intolerance and hate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er naar uit dat die trucs en chauffeurs misbruikt worden in een set-up om de voedselketen te beschadigen.
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een false flag operation dus.
Weet je meteen waarom politie en/of leger niet of nog niet ingegrepen had. De voedselketens beschadigen is het eerste doel. Mensen worden hongerige wolven en zullen de truckers die meestal kleine bedrijven of eenmanszaken zijn vervloeken. Hun vergunningen zullen afgepakt of onmogelijk gemaakt worden zoals ook gent de vergunningsaanvraag onmogelijk maakt trouwens en dan zullen heel erg grote spelers zoals elon musk opduiken met zelfrijdende trucks die niet kunnen staken. De hele markt tegelijk gestolen dus.
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Europees Commissaris
|
![]() Opzettelijk neem ik aan...
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wel kan wat mij betreft 'corona-ziekenhuisopnames' ter verduidelijking. Maar dat terzijde. ![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 februari 2022 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minimaliseren en maximaliseren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Europees Commissaris
|
![]() Is het liggend streepje geen goed alternatief?
![]() |
#660 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/km5Em_xz8RI
![]() |