![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet ge gewoon rekening mee houden, da's al.
Men kan met wetten niet alles bekomen, zeker niet als men een totalitair regime wil vermijden. Wetten geven niet altijd als resultaat wat men met een wet beoogt, en met die war on drugs kan je geen beter voorbeeld bedenken. War on drugs is gewoon DE voedingsbodem voor drugscriminaliteit. De schade aan de maatschappij door drugscriminaliteit is ordes groter dan de schade door drugsgebruikers - meer nog, men heeft die laatste niet eens vermeden. Zoals met de corona maatregelen, is de remedie van verbod erger dan de kwaal (drugsgebruik). |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon luidop dromen terwijl dat ge wakker zijt.
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder aarzelen.
Ik heb alle dierbaren hun whatsapp op 1 tablet zonder dat ze het weten. Ge komt zo wa te weten zenne. De verificatie code komt gewoon op het beginscherm. Dus ge moet hun pincode of lockcode van hun vergendelschrem ni eens te weten als hun meldingen op staan En geloof mij, ik maak die fuckers af als ze aan mijn dierbaren komen.
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Amerikaanse toestanden, ondanks hun War On Drugs. Ondanks hun "strenge straffen tegen gebruikers". Het toont net het failliet aan van die aanpak. Maar die tactiek juicht ge toe, en roept om nog strenger, en nog harder.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
|
![]() het verklaart inderdaad het een en ander
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Babylonische lobbyhoeren ![]()
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, het is wat het is.
Ik snuif soms uit de aars van mijn lief terwijl ik ze proper lik. Beter da dan te conformeren. Beter dan een mongooltje te aborteren. Ge hebt er allebei iets aan.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 27 maart 2023 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
|
![]() wij gebruiken daarvoor gewoon wc-papier
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vochtige doekjes. Daarom dat haar aars zo proper is om er wit poeder wit op te houden.
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij niet gelaten, we zijn toch met teveel. Win-win
![]() |
#654 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Een virus, dat moet ge laten rondgaan. En de zwaksten gaan ervan tussen, maar dan zijt ge er van af." "Dat ze die drugs vrijgeven he. En als er dan willen creperen op straat, dan moeten ze dan maar doen." Dat strekt zich voor alle duidelijkheid niet uit tot ideeën over genocides. Wel had ik ooit een gesprek met iemand over de (ir)rationaliteit van het coronabeleid en die zei: "ja maar, als ge echt alles rationeel wilt hebben, dan kunt ge 90 procent van de mensheid afmaken ook he, dan zijn er ook heel wat problemen minder". ![]() (Citeren is niet steunen. ![]() Wat drugs betreft: je hebt gelijk, ik vind het alleen jammer voor kinderen van verslaafden. Idem bij alcohol natuurlijk.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 maart 2023 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga het nog eens duidelijk stellen: drugs zijn niet goed. Het is veel en veel beter om daar van af te blijven. ZELFS een pint pakken is een potentieel risico. Maar dat is het discussiepunt niet. Het discussiepunt is of het voor "bijstaanders" erger is om de drugscriminaliteite moeten te ondergaan die het gevolg is van verbod, dan wel om wat meer gedrogeerden tegen het lijf moeten te lopen. Ik ben er redelijk van overtuigd dat het eerste stukken gevaarlijker en storender is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 27 maart 2023 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#659 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't moet wel een serieus maandelijks budget zijn.