![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Europees Commissaris
|
![]() P 43
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luxemburg: geen wettelijke erkenning Groot-Brittannië: geen wettelijke erkenning Oostenrijk: geen wettelijke erkenning; er bestaat zelfs een wet die homoseksuele propaganda verbiedt Liechtenstein: zie Oostenrijk Zwitserland: geen wettelijke erkenning Spanje: geen wettelijke erkenning Portugal: geen wettelijke erkenning Italië: geen wettelijke erkenning Ierland: strafrechterlijk vervolgbaar Tsjechië: geen wettelijke erkenning Slovakije: geen wettelijke erkenning Slovenië: geen wettelijke erkenning Kroatië: geen wettelijke erkenning Bosnië-Herzegovina: strafrechterlijk vervolgbaar Servië: strafrechterlijk vervolgbaar Macedonië: strafrechterlijk vervolgbaar Albanië: geen wettelijke erkenning Griekenland: geen wettelijke erkenning; er bestaat een strafrechterlijke bepaling tegen homoseksuele prostitutie Finland: geen wettelijke erkenning; homoseksuele propaganda is strafbaar Litouwen: strafrechterlijk vervolgbaar Letland: geen wettelijke erkenning Estland: geen wettelijke erkenning Polen: geen wettelijke erkenning Witrusland: strafrechterlijk vervolgbaar Oekraïene: geen wettelijke erkenning Roemenië: strafrechterlijk vervolgbaar Hongarije: geen wettelijke erkenning Bulgarije: geen wettelijke erkenning Rusland: geen wettelijke erkenning Cyprus: geen wettelijke erkenning Moldavië: geen wettelijke erkenning Nederland: huwelijk Denemarken: samenlevingscontract Noorwegen: samenlevingscontract Zweden: samenlevingscontract Duitsland: samenlevingscontract uitgewerkt volgens de wetgeving van de Länder Graag verneem ik waar er fouten zitten of onvolkomenheden. Maar als ik dit lijstje overloop, heb ik toch de indruk dat in de meerderheid van de Europese landen homoseksualiteit geen wettelijke erkenning geniet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij homoseksuelen doet het er niet toe of ze vruchtbaar of onvruchtbaar zijn, daar hun levensstijl juist maakt dat in hun relatie zelf geen kinderen kunnen krijgen. De oorzaak van de onmogelijkheid om kinderen te krijgen ligt dus op een totaal ander vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Minister-President
|
![]() Bewijs dat homosexualiteit pervers is, nergens maar dan ook nergens vind ik daar een staving van terug. En die vergelijkingen op wat slaat dat weer. Dus nogmaals bewijs dat homosexualiteit pervers is en help me ook nog aan dit welbepaald iets herinneren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat alles is al eens gezegd (en niet alleen door mij), maar herhaling is blijkbaar nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij maakte soms hypocriete vergelijkingen wel ik ga dat nu ook eens doen, is gehandicapt zijn ook tegennatuurlijk, zijn ze daarom ook pervers?? Ja blijf maar herhalen, ik blijf wachten op bewijzen dat homosexualiteit pervers is. En ook nog op die andere zaken. Maar dat maakt je een echte Vlaams Blokker, past het ons niet om te antwoorden, wel dan antwoorden we gewoon niet, zeker als we ons ongelijk moeten toegeven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de jaren zestig konden homoseksuelen helemaal geen kinderen verwekken, tenzij een van de mannen een bereidwillige vrouw besprongen (misschien ontdekken ze dan dat het bij een vrouw toch veel leuker is ![]() Een man met zware psychologische problemen die maar niet tot de daad kan overgaan, zal met een vrouw ook geen kinderen kunnen verwekken. Maar als hij zijn sperma overdraagt en een laboratorium daarmee een eicel kan bevruchten, dan komt er natuurlijk een kind uitvoort (als de zaak succesvol gebeurt en ontwikkelt). Maar niet hij heeft een kind verwekt. Net zo min kunnen homoseksuelen een kind in hun relatie verwekken. |
|
![]() |
![]() |