![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de essentie van leven. Al sinds de eerste eencellige die het verorberen van zijn buur een goeie strategie vond.
En u kan vinden dat u daar boven staat. ![]() ![]() (en da's 1 van de weinige keren ik een smilie gebruik)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 februari 2024 om 04:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stap 1: ontken de genocide
Indien onmogelijk volgt stap 2: verdedig de genocide Want het is zogezegd 'normaal', 'de essentie van het leven' Dat is de scam hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de zin van het leven. Als we het filosofisch beschouwen.
Niettemin is dat in de praktijk wat Palestijnen blijkbaar al 75 jaar wensen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2024 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdat die lukt, moet die groep toch uitgeroeid zijn, of zo goed als, nee ? Je kan toch niet van "moord" spreken als de "vermoorde" nog springlevend is, nee ? Dan kan je ook niet van volkerenmoord (genocide) spreken als het overgrote deel van het volk nog rondloopt, ook niet he. Nu kan je van "moordpoging" spreken, maar dat moet toch iets zijn dat mocht het niet om een of andere reden zou tegengehouden zijn, of op onvoorziene wijze zou gefaald zijn, in een moord zou uitgedraaid zijn, niewaar ? Als ik U een klets in uw gezicht geef, is dat geen moordpoging he. Omdat op geen enkele manier men kan veronderstellen dat als ik mijn klets goed zou geven, gij dood zou zijn. Daarentegen, als ik met een bijl probeer op uw kop te kloppen, maar om een of andere manier heb ik geen chance en vliegt die bijl uit mijn handen en mis ik U, ja DAT is een moordpoging (maar geen moord want het is mislukt). Omdat het duidelijk is dat mocht ik dat probleem niet gehad hebben van de bijl die uit mijn handen vliegt, er veel kans zou zijn dat de verwondingen die ik U aanbreng, U gaan doden. Dus ja, dat is duidelijk een moordpoging, want mocht het niet met grote pech mislukt zijn, ik zou U waarschijnlijk vermoord hebben. Als ik met een pistool op U schiet, maar gij had uw vals gebit toevallig in uw zak en dat hield de kogel tegen, dat is ook een moordpoging, he, maar geen moord. Als dusdanig is een POGING TOT GENOCIDE iets dat, als het niet om een of andere reden zou mislukt zijn (bijvoorbeeld omdat vijanden mijn land komen bombarderen voor ik het kan afwerken) een genocide zou veroorzaken, maar er is iets gebeurd dat maakte dat het niet helemaal tot een goed einde werd gebracht. De Holocaust was een reeds ver gevorderde poging tot genocide, maar niet echt een gelukte want er zijn zoveel Joden overgebleven dat het Jodendom nog bestaat. De genocide op de Amerikaanse Indianen kan als geslaagd beschouwd worden, en is een echte volledige genocide. De paar indianen die overbleven hebben het indiaanse volk totaal niet kunnen "herschapen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers nog maar heel zelden gelukt om een complete bevolkingsgroep te vernietigen, zelf de Turken is dat niet gelukt met de Armeniers, en die hebben meer dan een verdienstelijke poging gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er hier en daar nog een indiaan rondloopt is niet hetzelfde als een volk van indianen hebben he. Maar nog eens, een verdienstelijke poging is voor mij een POGING tot genocide. Zoals ene moord POGING. Zolang de "vermoordde" nog vrolijk rondloopt, kan je niet zeggen dat er een moord was he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan gaan ze voor de palestijnen toch serieus hun best moeten doen, want die zitten ook nog eens overal verspreid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar we gaan dat pas doen als ze zelf eerst deftig hun huiswerk maken he. Niet met het prutswerk van nu. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2024 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik overweeg de laatste tijd steeds vaker in alle ernst of ik niet beter naar ginder emigreer. Wie weet, misschien functioneer ik wel beter als 'useless smartass' in God's Own Country dan als 'useful idiot' in the Hellhole of Europe. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zoals immigranten die hier "volk van ons" worden he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga voorlopig voor "Washington DC" omdat het mij een aantrekkelijke/gemakkelijke uitvalsbasis lijkt, maar als u een betere keuze in gedachten had/hebt: laat maar weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"The American Dream"De Amerikaanse Droom? Dat zal dan de droom van Kaganieten als Nuland zijn. https://t.me/llordofwar/286578
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep.
Thousand opportunities on a wide open road. Nog altijd, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
= = = Le pourrissement des USA en deux indicateurs - Emmanuel Todd VIDEO 1 feb 2024
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 februari 2024 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |