![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
je niet laten vangen hé ... Steentje identificeert één woordje in de tekst en bouwt er opnieuw 'zijn' story rond. Hij omzeilt opnieuw de inhoud van de tekst, laat staan dat hij het interview heeft beluisterd.
![]() |
![]() |
#642 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op geen enkel vlak... Hier de tekst uit 2002, allez, één woordje maar! ![]() Citaat:
De 'getuigen' die McNiven al drie jaar zoekt? Nergens te bespeuren! Zie ook zijn website: http://www.codenamegrillfire.com/index.php?n=2&id=2 Blijkbaar weinig beweging in deze spectaculaire zaak in de laatste drie jaar! ![]() En weer dus een losse flodder op de conspiracy-sites. Het illustreert de ernst van de conspiracy-site dat ze met deze onzin uitpakken alsof het heet van de naald is! Terwijl het oude onbewezen beweringen zijn! 2004gun, denk je nu echt dat ik zoooooooooo dom ben een link te geven waar iets anders staat dan wat ik beweerde? ![]() Je zult het nooit leren, hé? (Ik weet dat ik mijn eigen regel overtreed door op één van jouw berichten te reageren, maar dit kon ik echt niet laten. ![]() Ik maak er echter geen gewoonte van, dat het zinloos is bewijst je post maar al te goed. Tot de volgende keer... ![]()
![]() |
![]() |
#643 | |
|
![]() Citaat:
Zoooooooooo dom zijn we toch nog niet? Denk je dat ik jouw links niet napluis alvorens ik reageer? Denk je dat jouw verhaal anders klinkt nu je de tekst hier hebt gecopieerd? Thanks, maar zijn site staat al maanden onder mijn Favorites in mijn explorer, hij heeft er trouwens meer dan 1. ... DEZE REPLY BEWIJST EENS TE MEER DAT JE VEEL MEER GEEFT OM DE VORM DAN OM DE INHOUD ... Het kan mij GEEN BARST schelen wanneer bepaalde informatie reeds is gepubliceerd of vertoond, het gaat hem om DE INHOUD, en deze sla jij eens te meer in de wind. Voor jou primeert de vorm! Och arme!! INFORMEER JE (cfr my signature) en durf dan nog eens terug te komen onder deze nick!
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 23 maart 2005 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De inhoud is al bijna drie jaar bekend, en er is in die drie jaar niets, maar dan ook niets verschenen dat ook maar iets kan bevestigen van dit indianenverhaal! My point, 2004gun. En dit gaat over de inhoud, niet over de vorm! ![]() En ik informeer me wel degelijk, maar niet op conspiracy-sites die met drie jaar oude brol afkomen en doen alsof ze een nieuw continent hebben ontdekt! Dat zijn jouw bronnen! Daarom dat je steeds door de mand valt. ![]() Je leert het echt nooit, met je onwaarheden en je arrogantie waarmee je probeert te verbergen dat je weer eens op je donder hebt gekregen. ![]() Het is een leuk spelletje voor mij, maar met mate... ![]() Nu stop ik er weer mee voor een tijdje, maar mocht ik terugkomen, dan zal het nog steeds Firestone zijn. Jouw lief Vuursteentje ... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 maart 2005 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens beweerd dat deze info niet dateert van de data die jij vermeldde? Je vertelt me niks nieuws wanneer je zegt dat je je eenzijdig informeert, dat komt keer op keer naar voor uit jouw posts. Jij durft je geen man(s)d aan te schaffen ... want objectiviteit is jou niet gegeven en over arrogantie zullen we maar beter niet hebben. Allerliefste Stone, waar heb ik in jouw ogen alweer op mijn donderke gekregen?
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Burgemeester
|
![]() Ze reageren liever op jouw persoonlijke overtuigingen dan enige moeite doen om de inhoud van je boodschap te bekijken. Al mag je hier DE smoking gun neerpoten, wie het gepost heeft is belangrijker dan de inhoud. Dus liever Bush zijn goede manieren en cowboy-taal want dat snappen de geindoctrineerden dan kijken wat hij te zeggen heeft en hoe bekrompen zijn visie wel niet is.
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() Ik ga niet akkoord met Strasser zijn anti-joodse overtuigingen in die zin dat hij een ras als vijand ziet. Er zijn wel joden if zionisten sterk geinfiltreerd in Amerika maar dit is slecht een ofshoot van de echte joden, de "illuminatie" joden. Zij staan absoluut niet borg voor het groter geheel.
Het is geen kwestie van ras tegen ras, of links tegen rechts, of democratisch tegen republicijns, want het zijn allemaal controlemechanismen. Communisme is opgezet door de elite, en Hitler was opgevoerd door de elite. Het is een kwestie van het volk tegen de elite.
Laatst gewijzigd door exodus : 23 maart 2005 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij moet hier niet doen alsof het "groot nieuws" was, want bijna NIEMAND weet ervan omdat het enkel is verschenen op het internet. En ja, ondanks leugendetecortests doe jij dit weeral af als een "indianenverhaal", louter omdat het niet op CNN of in de WP is bevestigd. Remember, toen het eerste bericht verscheen van de Saudi's die het land waren uitgevlogen, werd dit ook afgedaan als een "indianenverhaal", een "urban mythe". Jij denkt mss dat iedereen zo idioot is om iets niet te geloven, omdat het niet in de mainstreammedia is verschenen, maar daar vergis je je in. De debunkers are loosing. Kijk maar de recentse polls in NY. Uiteindelijk zal de waarheid zegevieren.
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Als het klopt zeg ik het ook, hé? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 maart 2005 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#657 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Merk gewoon op dat ik na het lezen van de post van Exodus wel degelijk op zoek ben gegaan naar meer informatie.) Waarom ik de bron in kwestie niet ernstig vind staat er bij! Ik heb al vaker uitgelegd hoe ik bronnen evalueer. Het heeft in elk geval niets te maken met pro- of anti-Bush (dat beeld je je in). Ik vraag me anderzijds af welke inhoudelijke reactie jij en je companen verwachten op de onzin van Gu..., oeps, Strasser. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 maart 2005 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
![]() De reden van mijn vraag is het feit dat we jou (en Bristow & Knipp) al verscheidene malen video footage hebben aangeboden die jij naast je neer legt. Geloof me vrij, we zouden je het niet aanbieden wanneer het vol met gaten zou zitten want dan weten we dat we jou een aantal prachtige voorzetten zouden geven waarmee je meerdere hattricks zou kunen scoren. Waarom weiger je pertinent deze te bekijken, je hoeft er amper moeite voor te doen ... http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=95 Het enige wat wij vragen is deze kritrisch te benaderen en jouw gedacht er een over te formuleren. Ik heb Strasser al van repliek(-je) gediend in een andere thread en ga niet akkoord met zijn extremistische visie ... net als Exodus trouwens heb ik menen te lezen http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=48
![]() |