![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ge nummert ze toch ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wil ik het echt niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Eerst gaan de Eurocraten toch moeten zeggen wat ze er allemaal van willen maken. Ik vertrouw ze eveneens voor geen haar. Ik heb trouwens nog een eitje met de Eurocraten te pellen, in verband met patenten op software en de lelijke agendamanipulaties die ze hebben zitten uitvoeren om het Europese parlement buiten spel te zetten. De weerstand wordt georganiseerd vanuit http://ffii.org/. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tiens. Is dat niet de vlag van het Groot-Hertogdom Slettonië? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#652 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#653 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb net een contactname gedaan op: http://www.bgmk.be/contact.html zo willen we een intrekking van de richtlijn die deurwaarders verbiedt op te treden als het recht op oudercontact geweigerd wordt Amaai. Ik wist niet dat de sletten zelfs zo'n richtlijn hebben gedaan gekregen. Ik vermoed dat ze tot in het parlement zitten. Luister, als ge ook maar ergens de gelegenheid hebt, gooi die seriele echtscheidster er zo snel mogelijk uit. Een vrouw die niet bij haar eerste man zit, moet gewoonweg preventief en keihard worden aangepakt. Werk met ons mee aan een eerlijker rechtspraak ! Werk met ons mee aan een verandering van de mentaliteit ! Word nu lid ! //-->Uw overschrijving van 15,00 EUR naar rekening 001-3901054-81 werd uitgevoerd. Voil�*. P.S. Ik had niet door dat het geen html maar een hoop javascript was.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 3 juni 2005 om 20:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Al diegenen waar niet nul of één naast staat, RIJD ZE ZO SNEL MOGELIJK UIT DE BOCHT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
(1) Geen OCMW steun voor seriële echtscheidsters (2) Geen werkloosheidsuitkeringen voor seriële echtscheidsters (3) Geen vervangingsinkomen voor seriële echtscheidsters (4a) Als ze haar kind(eren) niet kan onderhouden, gaan ze terug naar de man. (4b) Als het een bastaardkind is, wordt het ter adoptie ter beschikking gesteld van Kind & Gezin. De vrijgemaakte budgetten worden teruggestort aan de deftige gezinnen. De vrijgekomen jobs worden aangeboden aan de mannen, en de vrouwen met nul of één achter hun naam. Wat zijn de opties voor de seriële echtscheidster: (1) kuisen bij de deftige gezinnen (2) schooien (3) Of anders, de gaarkeukens en opvangcentra van de kardinaal[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 3 juni 2005 om 20:42. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De nettolonen van de deftige mensen gaan dus ongeveer met 50% stijgen, zodra we het plan hebben uitgevoerd. Daarenboven, gaan ze zich allemaal een kuisvrouw permitteren, want die gaan dan wel op overschot zitten. |
|
![]() |
![]() |