Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 9 juli 2005, 14:44   #641
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
De manier waarop hij geband is is ronduit schandalig!!!
Maar jongen toch, het is de manier waarop iedereen hier gebannen wordt en zal worden. Raf zelf heeft de werkwijze van de mods hier zo vaak verdedigd. Hebben we u toen gehoord?

Een boom kent men aan zijn vruchten. Ik stel vast dat dit forum vrij goed loopt, dat er over 't algemeen enigszins beschaafd met elk elkaar omgegaan wordt en er af en toe echt interessante dingen gepost worden. Dit in schrille tegenstelling tot een niet-gemodereerd forum als be.politics op usenet. Wel, dat is dus te danken aan de moderatie die nog zo slecht niet kan zijn.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 09-07-2005 at 15:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Maar jongen toch, het is de manier waarop iedereen hier gebannen wordt en zal worden. Raf zelf heeft de werkwijze van de mods hier zo vaak verdedigd. Hebben we u toen gehoord?

Een boom kent men aan zijn vruchten. Ik stel vast dat dit forum vrij goed loopt, dat er over 't algemeen enigszins beschaafd met elk elkaar omgegaan wordt en er af en toe echt interessante dingen gepost worden. Dit in schrille tegenstelling tot een niet-gemodereerd forum als be.politics op usenet. Wel, dat is dus te danken aan de moderatie die nog zo slecht niet kan zijn.

Egidius[/size]

[size=1]After edit by Egidius on 09-07-2005 at 15:45
Reason:

Citaat:

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Maar jongen toch, het is de manier waarop iedereen hier gebannen wordt en zal worden. Hebben we u toen gehoord?

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 9 juli 2005 om 14:48.
Egidius is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:02   #642
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Mij interesseert het niet zo want ik ben een banaan.
Musketo is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:11   #643
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hallo forummers!

Sta me toe in de allereerste plaats een woord van dank te richten aan al degenen die zich mijn “lot” aangetrokken hebben en die de moeite gedaan hebben om hun ongenoegen over mijn onterechte ban hier uit te spreken. De reacties van heel wat mensen in dit topic hebben me erg ontroerd en hebben me lang doen twijfelen om mijn beslissing om hier weg te blijven te herzien.

Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar Pietje, die het initiatief nam voor deze petitie en verder natuurlijk ook aan iedereen die zich de moeite getroost heeft om de petitie te tekenen en mijn verdediging op te nemen .
[size=3]Welcome back Raf, we hebben je gemist![/size]

[size=4]Ondertussen is wel Pietje geband, blijkbaar hebben ze de eerste de beste gelegenheid te baat genomen om hem van het forum te bonjouren. Je nek uitsteken voor iemand anders is niet zonder risico. :/[/size]
[size=4][/size]
Oud 9 juli 2005, 15:13   #644
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Mij interesseert het niet zo want ik ben een banaan.
Krom, geel en soms ook zwart, maar wel lekker. Dat is pas fruit.

Ahja, dag Raf.
stephen- is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:18   #645
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Maar jongen toch, het is de manier waarop iedereen hier gebannen wordt en zal worden.
Maar jongen toch, dan vind ik dat ronduit een belachelijk werkwijze hé. Maarja wie ben ik?
Citaat:
Raf zelf heeft de werkwijze van de mods hier zo vaak verdedigd. Hebben we u toen gehoord?

Egidius
Was ik toen al hier? Heb ik die bepaalde discussie gemist? Zo ja, misschien was ik aan het werken? Of aan het neuken? Of aan het wandelen? Of gaan winkelen? Ore whatever it may be.

Het zit hem namelijk zo mijn jongen, ik heb (helaas en gelukkig) ook nog een leven buiten internet.
Oud 9 juli 2005, 15:24   #646
Egidius

Standaard

Citaat:
Het zit hem namelijk zo mijn jongen, ik heb (helaas en gelukkig) ook nog een leven buiten internet.
Fijn!

Maar wat dat met de efficiënte moderatie van dit forum te maken heeft: het zal wel altijd een raadsel blijven.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:26   #647
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt, Sinan. Mijn beslissing om weg te gaan, is niet zozeer ingegeven door het onbetekenende meningsverschilletje met illwill, maar eerder door de willekeur waarmee dit forum gemodereerd wordt. Misschien zal de boodschap ooit wel eens bij hen doordringen dat het ongehoord is om mensen op zo'n arbitraire manier te behandelen, zèlfs al doe je dat op je eigen internetforum. Ik zal zo nu en dan misschien nog wel eens komen piepen, maar ik betwijfel of ik ooit nog opnieuw zal gaan posten.
Jawadde, bij ons zeggen ze: "De goei gaan en de slechten blijven." Wij blijven dus met die stomme ilwill zitten, en dat is dan nog de slimste van de hele rechtsextremistische bende. Getverdemme! Terugkomen Raf, pak een paar weken sabath en kom ze dan gerust verder tegen hun schenen stampen. Misschien dat je nog iemand een geweten kan schoppen alhoewel ik vrees dat het een hopelijke zaak wordt als je de mods en admins niet "meehebt".
Oud 9 juli 2005, 15:29   #648
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Misschien dat je nog iemand een geweten kan schoppen alhoewel ik vrees dat het een hopelijke zaak wordt als je de mods en admins niet "meehebt".
Mooi, zeer mooi hoe je hier een inkijk geeft!

Het volstaat dus niet dat de mods en admins een efficiënte moderatie (vergelijk met het niet-gemodereerde be.politics) voeren en verder politiek neutraal zijn. Neen, je moet ze "mee hebben", ze moeten partij kiezen en de politiek in hun moderatie laten meespelen.

Merci, Hugo!

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:38   #649
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Egidius
Zeg Egidius hoeveel keer ga jij je post nog aanpassen? Zo is het wel moeilijk discussieren, me dunkt.

Om je aangepaste post te beantwoorden, ik ben hier al liefdevol bij regelmaat uitgescholden voor: Necrofiel, pedofiel, zoöfiel, chocostoemper, darmtoerist, vuile jeanet.. ect, en ben ook al verscheidene malen op de brandstapel gewenst... en ga zo maar verder. Gelukkig ben ik ontbrandbaar.
Kortom, ik vraag mij enkel af waar waren de mods/admins toen? Weet jij het soms?
Oud 9 juli 2005, 15:41   #650
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Zeg Egidius hoeveel keer ga jij je post nog aanpassen? Zo is het wel moeilijk discussieren, me dunkt.

Om je aangepaste post te beantwoorden, ik ben hier al liefdevol bij regelmaat uitgescholden voor: Necrofiel, pedofiel, zoöfiel, chocostoemper, darmtoerist, vuile jeanet.. ect, en ben ook al verscheidene malen op de brandstapel gewenst... en ga zo maar verder. Gelukkig ben ik ontbrandbaar.
Kortom, ik vraag mij enkel af waar waren de mods/admins toen? Weet jij het soms?
Als je beledigd wordt moet je maar die post rapporteren aan de moderatoren. Gewoon klikken op dat rode driehoekje met uitroepingsteken en dan een motivatie geven waarom je rapporteert. Voor de weinige keren dat ik dat gedaan hebben zijn de mods er op ingegaan.[edit]
[size=1]After edit by instromaniac on 09-07-2005 at 16:41
Reason:

Citaat:

Als je beledigd wordt moet je maar die post rapporteren aan de moderatoren. Gewoon klikken op dat rode driehoekje met uitroepingsteken en dan een motivatie geven waarom je rapporteert. Voor de weinige keren dat ik dat gedaan hebben zijn de mods er op ingegaan.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Als je beledigd wordt moet je maar die post rapporteren aan de moderatoren. Gewoon klikken op dat rode driehoekje met uitroepingsteken en dan een motivatie geven waarom je rapporteert.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door instromaniac : 9 juli 2005 om 15:41.
instromaniac is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:43   #651
Egidius

Standaard

Citaat:
Bezorg ik je werk?
'k Heb hem nochtans maar één keer aangepast, zover ik weet, en dat doe ik vaak (meestal wegens tikfouten).

Citaat:
Er heeft niemand klacht ingediend?

Om economische redenen reageren ze meestal alleen maar als er iemand klaagt. Ik kan dat begrijpen, het blijft voor iedereen een hobby.

Dat weerlegt niet dat het hier over 't algemeen vrij goed loopt en interessant is, in tegenstelling tot niet-gemodereerde fora.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 juli 2005, 15:46   #652
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hallo forummers!

Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar Pietje, die het initiatief nam voor deze petitie en verder natuurlijk ook aan iedereen die zich de moeite getroost heeft om de petitie te tekenen en mijn verdediging op te nemen t.o.v. de voorspelbare verzuurde en hatelijke reacties van onder meer Puud , die van de gelegenheid gebruik maakten om nog eens extra venijnig na te trappen naar iemand die geen mogelijkheid had om zich te verweren.

Ik denk dat iedereen hier wel weet dat ik er een zeker pervers genoegen in schep om rabiate homohaters, stompzinnige Vlaams Blokkers en religieuze fanatici te provoceren.
Raf.
Wat heeft puud gedaan. Puud heeft gezegd dat Raf een irritante kwal was en erbij opgemerkt dat dit geen gescheld is en erbij gevraagd even door te denken.
Het is de bedoeling van een kwal om te irriteren. Hebt ge nooit eens pootje gebaden in zee en er vloekend uitgelopen toen zijn draden zich rond je benen slingerden? Welnu dat is wat RAf deed. Hij noemt dat provoceren welnu iemand provoceren roept irritatie op. En een dodelijke kwal is erger dan een irriterende.
Een laatste opmerking "...geen mogelijkheid had om zich te verweren."
Dat is precies wat Raf deed met Stefan De Groot.
puud is offline  
Oud 9 juli 2005, 16:28   #653
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt, Sinan. Mijn beslissing om weg te gaan, is niet zozeer ingegeven door het onbetekenende meningsverschilletje met illwill, maar eerder door de willekeur waarmee dit forum gemodereerd wordt. Misschien zal de boodschap ooit wel eens bij hen doordringen dat het ongehoord is om mensen op zo'n arbitraire manier te behandelen, zèlfs al doe je dat op je eigen internetforum. Ik zal zo nu en dan misschien nog wel eens komen piepen, maar ik betwijfel of ik ooit nog opnieuw zal gaan posten.
Kun je mij eens uitleggen waarom de woorden die uit jou mond kwamen geen reden tot banning waren in jou ogen en waarom netdezelfde woorden die ik door middel van copie en paste wel een ban waard waren? Wat is het verschil op dit forum kwa rechten tussen jou en mij?
illwill is offline  
Oud 9 juli 2005, 16:32   #654
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Als je beledigd wordt moet je maar die post rapporteren aan de moderatoren. Gewoon klikken op dat rode driehoekje met uitroepingsteken en dan een motivatie geven waarom je rapporteert.
Citaat:

Er heeft niemand klacht ingediend?

Egidius
Ik ken dat driehoekje wel, heb er nog nooit op geklikt, op geen enkel forum trouwens en dit wens ik ook zo te houden. M.a.w, laat ze maar schelden dus.
Oud 9 juli 2005, 16:34   #655
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Links, rechts, boven, onder... What the fuck do I care?!

Leg mij eens uit waarom het schandalig is. Als ik met jou de afspraak maak waar we alletwee mee akkoord gaan dat als 1 van ons twee naar de ander toe opnieuw een persoonlijke aanval doet, het probeert uit te lokken... hij geband word en ik leg deze afspraak naast me neer, moet ik dan ook komen klagen dat ik van niets wist en het heilig zielig engeltje komen uithangen? Onze vriend Raf heeft verschillende bannelingen achter zijn naam staan maar nu dat hij het zelf een keer heeft voor gehad is het onterrecht en schandalig... pffff What goes around comes around!
illwill is offline  
Oud 9 juli 2005, 16:37   #656
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Raf
Loop je niet wat te hard van stapel, Debbie? Ik weet wel dat de banpolitiek van het moderatieteam verre van doorzichtig is. Ik heb dat zelf ook al eens aangekaart bij de moderatoren, mèt een voorstel erbij (Bannelingen) waar jammer genoeg niet werd op ingegaan. Los daarvan ben ik er toch nog steeds van overtuigd dat men niet "zomaar" iemand bant. Als dat gebeurt, dan is dat voor zover ik al heb kunnen nagaan steeds met een gegronde reden en n�* herhaalde voorafgaande waarschuwingen... Als Chipie geband is, dan zal daar vast wel een goede reden voor zijn...
Maar in ZIJN geval tellen er andere regels é.
illwill is offline  
Oud 9 juli 2005, 16:38   #657
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Raf
Democratisch is het inderdaad niet en dat hoeft ook helemaal niet. Dit forum is immers iemands privé-eigendom. Degenen die er gebruik van willen maken, dienen zicht nu eenmaal te schikken naar de regels van de eigenaars. Die regels zijn over het algemeen trouwens voldoende bij iedereen bekend, ook bij Chipie.
Wat een week toch niet kan doen aan iemands mening.
illwill is offline  
Oud 9 juli 2005, 17:04   #658
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Terugkomen Raf, pak een paar weken sabath en kom ze dan gerust verder tegen hun schenen stampen.
Waarbij thePiano heel knap en zélf aantoont waarom de ban van "Raf" compleet gerechtvaardigd is. Goed zo, Hugo!
Stubaf. is offline  
Oud 9 juli 2005, 17:13   #659
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Leg mij eens uit waarom het schandalig is.
De werkwijze van dit forum uiteraard, om even Raf! te citeren:

Citaat:
.... Wat me echter vooral heeft teleurgesteld, is de manier waarop Jeroen me bande zonder zelfs maar even te vragen wat er aan de hand was, zonder één woord uitleg en zonder kans op een weerwoord. .....
Oud 9 juli 2005, 17:14   #660
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Waarbij thePiano heel knap en zélf aantoont waarom de ban van "Raf" compleet gerechtvaardigd is. Goed zo, Hugo!
Touché!

Misschien dan nog maar eens klagen dat men zich een week niet heeft kunnen verdedigen en bij terugkomst melden dat men weg is.

Ik geloof er trouwens niets van dat hij echt weg gaat, het kan maar ik denk het niet. Volgens mij gaat hij gewoon een andere naam nemen. Je kon toch zien hoeveel plezier hij in zijn posts stak, nee, ik denk niet dat hij lang weg zal blijven.
illwill is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be