Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2005, 16:28   #641
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

België hoogstens goed als voetmat Podiumbestormers krijgen rake klappen tijdens ijzerwake Van onze redacteur

[size=1]Een van de twee betogers die hun bovenlichaam in de Belgische kleuren hebben geverfd, wordt hardhandig weggeleid door de ordedienst van de IJzerwake.
© EDM [/size] STEENSTRATE - Minder Dietsland, nog meer Vlaanderen. Dat was de klemtoon van de IJzerwake dit jaar. Goed 2.000 Vlamingen blijven er de harde kern van de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd vormen. Dat sommigen geen lieverdjes zijn, hebben twee Belgicistische podiumbestormers geweten.

IETS minder volk dan vorig jaar op de IJzerwake, maar daar zit het miezerige weer voor iets tussen. De wake is nu al voor het vierde jaar op rij het toevluchtsoord voor het conservatieve en extreme deel voormalige IJzerbedevaartgangers, die weigeren nog langer naar de bedevaart - volgende zondag in Diksmuide - te gaan.

De drijvende krachten achter de IJzerwake, rechts-nationalistische verenigingen zoals Were Di, Voorpost, VNJ en NSV hebben dit jaar de Groot-Nederlandse gedachte op stal gehouden. ,,De klemtoon ligt anders, sommigen vonden dat het vorig jaar wat te veel over Dietsland ging. Maar onze boodschap verandert niet'', zegt comitévoorzitter Johan Vanslambrouck, ook voorzitter van de extreem-rechtse vereniging Voorpost. ,,175 jaar België is voor ons geen feest, het is daarentegen meer dan ooit het moment om definitief de Vlaamse onafhankelijkheid te eisen. Het overlegmodel met Wallonië heeft afgedaan, men overlegt niet met een agressieve imperialistische mogendheid, die elke gelegenheid aangrijpt om Vlaanderen te saboteren'', zegt Vanslambrouck. Als hij later in zijn speech dezelfde woorden herhaalt, begint de weide ,,België barst'' te scanderen.

De wakegangers vegen ook letterlijk hun voeten aan België; een van de deelnemers heeft onder een spervuur van vijandige blikken een Belgische vlag meegenomen op de weide, maar de sfeer slaat om als blijkt dat de vlag zal dienst doen als voetmat. Gretig vegen de omstaanders hun bemodderde schoenen af aan de tricolore.

Het anti-Belgische orgelpunt komt er als twee jonge mannen, het bovenlijf zwart-geel-rood geschilderd, het podium bestormen. Het effect overtreft dat van een rode lap in een arena vol stieren. Meteen veren tientallen kaalhoofdigen recht.

Vorig jaar al bestormden vijf leden van de BUB - een piepklein partijtje dat pleit voor een unitair België - het podium van de IJzerbedevaart in Diksmuide. Dat een deel van het wake-publiek er toch iets minder vredevolle principes op na houdt, mogen de twee beschilderden ter plekke ondervinden.

Eentje vlucht weg achter het podium en wordt daar blauw geschopt, een ander wordt afgevoerd terwijl hij rake klappen van omstaanders moet incasseren. De twee dienen laterklacht in, er worden even administratief aangehouden.

Ondanks het verbod op partijsymbolen, loopt heel wat volk op de IJzerwake rond met Vlaams Belang-symbolen aan. Een enkeling heeft een N-VA-regenjasje aan.

De voorzitter van Vlaams Belang, Frank Vanhecke, geflankeerd door Vlaams Parlementslid Marie-Rose Morel houdt zich wat afzijdig door zich aan de rand van de weide op te stellen. Op de weide zelf een heel pak mindere goden van Vlaams Belang: parlementsleden zoals Johan Deckmyn, Koen Bultinck, Frieda Van Themsche, Werner Marginet en Christian Verougstraete zijn trouw ingegaan op de oproep van het Belang om aanwezig te zijn.

Hun anonimiteit steekt af tegen het enige aanwezige N-VA-parlementslid, Mark Demesmaeker, die voor televisie mag uitleggen waarom hij hier is. ,,Ik sta 100 procent achter de boodschap van onafhankelijkheid voor Vlaanderen. Bovendien weiger ik de Vlaamse symbolen uit te leveren aan extreem-rechts, de Vlaamse symbolen zijn geen exclusieve eigendom van links noch rechts'', zegt Demesmaeker. ,,Of N-VA-minister Geert Bourgeois hier zou kunnen rondlopen? Hij is niet het type dat van dit soort massabedoeningen houdt.''

Dat de IJzerwake krampachtig blijft worstelen met het oorlogsverleden van de Vlaamse beweging, blijkt uit de keuze om dit jaar geen groot portret van Staf De Clercq (leider van het fascistische Vlaams Nationaal Verbond (VNV), die tijdens de Tweede Wereldoorlog volop collaboreerde met de Duitsers) aan het podium te hangen. ,,Sommigen vonden dat iets te nadrukkelijk'', zegt Vanslambrouck.

Tijdens de plechtigheid drukt men herhaaldelijk op het onrecht dat de ,,Vlaamse helden aan het Oost- en Westfront'' is aangedaan, in de repressie na de beide wereldoorlogen. [size=7]Over de fouten van het nazi-regime aan wiens zijde die tijdens de oorlog ten strijde trokken geen woord. [/size]

22/08/2005
Wouter Verschelden
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 16:57   #642
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Ja ja, goed en wel maar waar blijft het "Dank u, Voorpost Ordedienst" om onze militantes van het vierendelen te behouden. Kleinzeilig hoor.
Oud 22 augustus 2005, 16:58   #643
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Mijn grootvader werd wel door een zwarte (vnv-er) van zijne fiets geschoten. En ik vind dan ook dat hij niet moet klagen, indien hij (enkel) kaal is geschoren na de bevrijding.
Die VNV was wel een kenbaar persoon. Maar Uw grootvader niet. Dus die VNV er maakte één grote fout!
Uw grootvader kon het nog navertellen, en na de oorlog was hij een held.
Die VNV er is tot de dag van vandaag nog steeds gestraft.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 16:59   #644
kuisvrouw
Burger

Standaard

De ijzerwake stond in teken van "nooit meer oorlog" en "godsvrede"
Dat is volgens mij toch kritiek op de beide wereldoorlogen.
kuisvrouw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:00   #645
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
België hoogstens goed als voetmat Podiumbestormers krijgen rake klappen tijdens ijzerwake Van onze redacteur

[size=1]Een van de twee betogers die hun bovenlichaam in de Belgische kleuren hebben geverfd, wordt hardhandig weggeleid door de ordedienst van de IJzerwake.
© EDM [/size]STEENSTRATE - Minder Dietsland, nog meer Vlaanderen. Dat was de klemtoon van de IJzerwake dit jaar. Goed 2.000 Vlamingen blijven er de harde kern van de Vlaamse onafhankelijkheidsstrijd vormen. Dat sommigen geen lieverdjes zijn, hebben twee Belgicistische podiumbestormers geweten.

IETS minder volk dan vorig jaar op de IJzerwake, maar daar zit het miezerige weer voor iets tussen. De wake is nu al voor het vierde jaar op rij het toevluchtsoord voor het conservatieve en extreme deel voormalige IJzerbedevaartgangers, die weigeren nog langer naar de bedevaart - volgende zondag in Diksmuide - te gaan.

De drijvende krachten achter de IJzerwake, rechts-nationalistische verenigingen zoals Were Di, Voorpost, VNJ en NSV hebben dit jaar de Groot-Nederlandse gedachte op stal gehouden. ,,De klemtoon ligt anders, sommigen vonden dat het vorig jaar wat te veel over Dietsland ging. Maar onze boodschap verandert niet'', zegt comitévoorzitter Johan Vanslambrouck, ook voorzitter van de extreem-rechtse vereniging Voorpost. ,,175 jaar België is voor ons geen feest, het is daarentegen meer dan ooit het moment om definitief de Vlaamse onafhankelijkheid te eisen. Het overlegmodel met Wallonië heeft afgedaan, men overlegt niet met een agressieve imperialistische mogendheid, die elke gelegenheid aangrijpt om Vlaanderen te saboteren'', zegt Vanslambrouck. Als hij later in zijn speech dezelfde woorden herhaalt, begint de weide ,,België barst'' te scanderen.

De wakegangers vegen ook letterlijk hun voeten aan België; een van de deelnemers heeft onder een spervuur van vijandige blikken een Belgische vlag meegenomen op de weide, maar de sfeer slaat om als blijkt dat de vlag zal dienst doen als voetmat. Gretig vegen de omstaanders hun bemodderde schoenen af aan de tricolore.

Het anti-Belgische orgelpunt komt er als twee jonge mannen, het bovenlijf zwart-geel-rood geschilderd, het podium bestormen. Het effect overtreft dat van een rode lap in een arena vol stieren. Meteen veren tientallen kaalhoofdigen recht.

Vorig jaar al bestormden vijf leden van de BUB - een piepklein partijtje dat pleit voor een unitair België - het podium van de IJzerbedevaart in Diksmuide. Dat een deel van het wake-publiek er toch iets minder vredevolle principes op na houdt, mogen de twee beschilderden ter plekke ondervinden.

Eentje vlucht weg achter het podium en wordt daar blauw geschopt, een ander wordt afgevoerd terwijl hij rake klappen van omstaanders moet incasseren. De twee dienen laterklacht in, er worden even administratief aangehouden.

Ondanks het verbod op partijsymbolen, loopt heel wat volk op de IJzerwake rond met Vlaams Belang-symbolen aan. Een enkeling heeft een N-VA-regenjasje aan.

De voorzitter van Vlaams Belang, Frank Vanhecke, geflankeerd door Vlaams Parlementslid Marie-Rose Morel houdt zich wat afzijdig door zich aan de rand van de weide op te stellen. Op de weide zelf een heel pak mindere goden van Vlaams Belang: parlementsleden zoals Johan Deckmyn, Koen Bultinck, Frieda Van Themsche, Werner Marginet en Christian Verougstraete zijn trouw ingegaan op de oproep van het Belang om aanwezig te zijn.

Hun anonimiteit steekt af tegen het enige aanwezige N-VA-parlementslid, Mark Demesmaeker, die voor televisie mag uitleggen waarom hij hier is. ,,Ik sta 100 procent achter de boodschap van onafhankelijkheid voor Vlaanderen. Bovendien weiger ik de Vlaamse symbolen uit te leveren aan extreem-rechts, de Vlaamse symbolen zijn geen exclusieve eigendom van links noch rechts'', zegt Demesmaeker. ,,Of N-VA-minister Geert Bourgeois hier zou kunnen rondlopen? Hij is niet het type dat van dit soort massabedoeningen houdt.''

Dat de IJzerwake krampachtig blijft worstelen met het oorlogsverleden van de Vlaamse beweging, blijkt uit de keuze om dit jaar geen groot portret van Staf De Clercq (leider van het fascistische Vlaams Nationaal Verbond (VNV), die tijdens de Tweede Wereldoorlog volop collaboreerde met de Duitsers) aan het podium te hangen. ,,Sommigen vonden dat iets te nadrukkelijk'', zegt Vanslambrouck.

Tijdens de plechtigheid drukt men herhaaldelijk op het onrecht dat de ,,Vlaamse helden aan het Oost- en Westfront'' is aangedaan, in de repressie na de beide wereldoorlogen. [size=7]Over de fouten van het nazi-regime aan wiens zijde die tijdens de oorlog ten strijde trokken geen woord. [/size]

22/08/2005

Wouter Verschelden
Het is héééééél gemakkelijk te oordelen na de feiten.
Wanneer men alles kon analiseren op de dag zelf. Dan waren er geen "fouten" gebeurt.
De slimme gasten zijn steeds degene die jaren nadien oordelen zonder de directe toestand te kennen. Iets waarover men heden ten dage NOG NIET beschikt!
Oud 22 augustus 2005, 17:04   #646
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Die telt maar half mee, want die is sinds gisteren lichtelijk beschadigd
Ik heb me doodgelachen met die actie. Ik was al verwonderd dat ze het DURFDEN. Dat er nu overal met hen wordt gelachen, is natuurlijk wel schitterend
Oud 22 augustus 2005, 17:08   #647
kuisvrouw
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ik heb me doodgelachen met die actie. Ik was al verwonderd dat ze het DURFDEN. Dat er nu overal met hen wordt gelachen, is natuurlijk wel schitterend
Idd, het bracht wat leven in de brouwerij op een minder intresant moment van de ijzerwake.
kuisvrouw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:10   #648
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
da's waar. ik zou het niet doen (durven) op een hypothetische, gelijkwaardige belgcistische manifestatie.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:10   #649
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuisvrouw
Idd, het bracht wat leven in de brouwerij op een minder intresant moment van de ijzerwake.
Ik was er wel niet bij hoor, maar ja er bestaat nog altijd iets als een televisietoestel hé
Oud 22 augustus 2005, 17:11   #650
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

het VB bestaat grotendeels uit zwartzakken en hun nakommelingen. Vande BUB kommende kan ik als nakommeling alleen maar opvatten als een complement
Oud 22 augustus 2005, 17:15   #651
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BCD Stuur een bericht via Skype™ naar BCD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Hoeveel moed is er nodig om een dodenherdenking te storen en provoceren?
Is dat dan belangrijk?

Zoals ik al zei: iedereen tevree. De Bubbels met hun "heldendaad pour la patrie", de ordedienst met hun verzetje, ik met het feit dat de Bubbels slaag hebben gekregen.
Hoezo verstoren volgens mijn weten hebben ze geen enkel regel overtreden met hun actie ienzij dat je bedoelt dat ze op het podium zijn geklommen terwijl ze daar geen toestemming voor hadden.

De ijzerwake stelt dat geen enkel deelnemer kledij of vlag mag bijhebben die afbreuk doet aan het Vlaams-Nationalisme. Nergens in het regelment staat dat je niks mag roepen of dat je niks aan je lichaam mag doen.
Of hoe groot die verschillen ook wel weer zijn.
BCD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:15   #652
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Die VNV was wel een kenbaar persoon. Maar Uw grootvader niet. Dus die VNV er maakte één grote fout!
Eén ?????? Voor zover ik met zekerheid weet, heeft dat individu drie bewoners doodgeschoten. En vermits ik niet "zijn" volledige "cv" ken, zullen het er waarschijnlijk meer geweest zijn. Wat wilt ge, hij had het "oorlogsgemeentebestuur" als backup.
Citaat:
Uw grootvader kon het nog navertellen, en na de oorlog was hij een held.
Een held ?? Ocharme nee !! Door de verwarring en chaotische toestand na de oorlog, heeft hij zelfs nooit één frank schadevergoeding getrokken.
Citaat:
Die VNV er is tot de dag van vandaag nog steeds gestraft.
Hij heeft juistgeteld acht maand in gevangenis gezeten............wat imo een zeer milde straf was.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:17   #653
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BCD
Hoezo verstoren volgens mijn weten hebben ze geen enkel regel overtreden met hun actie ienzij dat je bedoelt dat ze op het podium zijn geklommen terwijl ze daar geen toestemming voor hadden.

De ijzerwake stelt dat geen enkel deelnemer kledij of vlag mag bijhebben die afbreuk doet aan het Vlaams-Nationalisme. Nergens in het regelment staat dat je niks mag roepen of dat je niks aan je lichaam mag doen.
Als ik met een Liersevlag ga staan zwaaien tussen de harde kern van Malinwasupporters moet ik nadien ook niet gaan klagen dat ik blauwe plekken heb. Normale mensen hebben voldoende gezond verstand om zoiets te beseffen, blijkbaar moeten de BUB'ers zo'n dingen eerst voelen.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:19   #654
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met een Israëlische vlag zwaaien is strikt gezien niet verboden maar komt nie klagen als ge van een horde slaag krijgt als je dat in molenbeek doet .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by garfield on 22-08-2005 at 18:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Met een Israëlische vlag zwaaien is strikt gezien niet verboden maar komt nie klagen als ge van een horde slaag krijgt als je dat in molenbeek doet .[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Met een Israëlische vlag zaaien is strikt gezien niet verboden maar komt nie klagen als ge van een horde slaag krijgt als je dat in molenbeek doet .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door garfield : 22 augustus 2005 om 17:19.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:22   #655
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Aanwezige politie prees ons kort nadien voor het snelle ingrijpen.
.
Ja, dat is mogelijk. Toen ik bij de ordediensten aankwam en die vroegen wat er gebeurd was heb ik mijn verhaal gedaan. En ja, de waarheid heeft ook zijn recht, ik heb de politie gevraagd de interne orderdiensten te bedanken omdat ze me beschermd hebben tot aan het jaagpad. ik heb dat ook laten registreren in het PV. Alleen blijkt de ene voorposter niet de andere te zijn, mijn kameraad is er wat minder aan toe. Ik begrijp ook wel dat de grootste reden van jullie tussenkomst de goede naam is van de organisatie. Maar bon, beschermen is beschermen hé.
Oud 22 augustus 2005, 17:28   #656
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Oorspronkelijk bericht door BCD
"En indien u twijfelt over de mogelijkse bewijzen. Eén van de actievoeders werd door verscheidene pers ervan op de hoogte gebracht dat alles duidelijk in beeld stond en dus ook kon gebruikt worden als bewijs."

Video- en foto-materiaal is alleen maar 'begin van bewijs.' Wil het enige bewijskracht hebben moet het worden aangevuld door getuigenissen en doorslaggevend bewijsmateriaal.

Ik denk niet dat er een degelijk onderzoek is verricht naar bijvoorbeeld vingerafdrukken of iets dergelijks. En ik denk dat jullie getuigenissen van mensen die zich toen op het veld bevonden ook gerust op jullie buik kunnen schrijven.

Veel geluk ermee! Het enige wat jullie er inderdaad mee gaan bereiken is dat jullie naam en adres bekend wordt in de hele Vlaams-radicale beweging!
Getuigenissen kunnen ook komen van mensen van de federale recherche die in nogal grote getalen aanwezig waren op de weide.

Bon mijn naam en adres en dan? Ik heb mijn slagen al gehad dus melk er niet voordurend over.
Oud 22 augustus 2005, 17:31   #657
BCD
Gouverneur

BCD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panzer
Als je dit zelfs als een dreigement interpreteert ben je volgens mij wel heel bang aan het worden.
Ach jongen toch goe bezig ook naar de vredevolle eucharistieviering geweest gisteren, waar men het had over naastenliefde en zo...

Vraag me trouwens af of die priester nu nog een gerust geweten heeft?
Oud 22 augustus 2005, 17:41   #658
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Die idioten van het Belang/IJzerwake hebben weer eens getoond wat voor een bende ze wel zijn

Paar fotootjes van nieuws:

Ik wist niet dat men gestrekte hand een eed moet zweren.

Keltisch kruisje-patch op de bomberjacks
Zeveraar!
Ik zie niets verkeerd op de foto's.
Ook de heldehuldezerkjes van de fronters vormen een keltisch kruis.
Lees de geschiedenis van de Vlaamse beweging eens.
Oud 22 augustus 2005, 17:43   #659
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind Uw grootvader maar een laf baaske.
Als hij voor zijn principes uitkwam, had hij een uniform aangetrokken. En niet op laffe wijze bij de zogenaamde witte brigades gestaan hebben ter efder ure.
Want het is inderdaad geweten, dat de meeste heldhaftige partizanen, na de oorlog maar zijn komen opduiken.
De witte armbanden kon men heel gemakkelijk uit een oud laken snijden.
Laffaards welke soldaten n de rug schoten.
Is het U ook al opgevallen Fernand dat de meeste "weerstanders" en "witte brigade mannen" na de oorlog zijn geboren?

Ik kan althans spreken van iemand (nu spijtig van ons heengegaan: een schat van een kerel waar ik heel veel aan heb te danken) die een "echte" weerstander was en een held en die bij de bevrijding is weggekropen van eerlijke schaamte omdat hij de laffe half-collaborateurs met een witte band de vrouwen van gevallen helden zag uit de huizen ranselen om ze dan op beestachtige wijze te verkrachten....
Lafaards die weggestoken in de oorlog op het einde een paar uitgemergelde kinderen van 15jaar van de volkssturm konden isoleren om ze dan met een tienvoudige overmacht man vermoorden waarna ze fier een witte band konden om de arm binden...bah...
ach...deze verhalen zijn genoegzaam bekend...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 22-08-2005 at 18:44
Reason:

Citaat:
Als hij voor zijn principes uitkwam, had hij een uniform aangetrokken. En niet op laffe wijze bij de zogenaamde witte brigades gestaan hebben ter efder ure.
Want het is inderdaad geweten, dat de meeste heldhaftige partizanen, na de oorlog maar zijn komen opduiken.
Is het U ook al opgevallen Fernand dat de meeste "weerstanders" en "witte brigade mannen" na de oorlog zijn geboren?

Ik kan althans spreken van iemand (nu spijtig van ons heengegaan: een schat van een kerel waar ik heel veel aan heb te danken) die een "echte" weerstander was en een held en die bij de bevrijding is weggekropen van eerlijke schaamte omdat hij de laffe half-collaborateurs met een witte band de vrouwen van gevallen helden zag uit de huizen ranselen om ze dan op beestachtige wijze te verkrachten....
Lafaards die weggestoken in de oorlog op het einde een paar uitgemergelde kinderen van 15jaar van de volkssturm konden isoleren om ze dan met een tienvoudige overmacht man vermoorden waarna ze fier een witte band konden om de arm binden...bah...
ach...deze verhalen zijn genoegzaam bekend...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Laffaards die weggestoken in de oorlog op het einde een paar uitgemergelde kinderen van 15jaar van de volkssturm konden isoleren om ze dan met een tienvoudige overmacht man vermoorden waarna ze fier een witte band konden om de arm binden...bah...
ach...deze verhalen zijn genoegzaam bekend...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 augustus 2005 om 17:44.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2005, 17:46   #660
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Getuigenissen kunnen ook komen van mensen van de federale recherche die in nogal grote getalen aanwezig waren op de weide.

Bon mijn naam en adres en dan? Ik heb mijn slagen al gehad dus melk er niet voordurend over.
Wel, persoonlijk keur ik zo een actie af.
Het is tenslotte geen partij manifestatie, maar langs de andere kant moet i toegeven, dat U ofwel een vijsje hebt los zitten. En indien niet toch een vent bent met lef.
Een proficiat voor Uw "lef". Maar ik vind Uw optreden maar kleinzielig.
Wanneer U dat nu eens zou doen op een Vlaams Belang manifestatie, Dan zou dit nog mijn goedkeuring kunnen wegdragen.
Maar een BEDEVAART verstoren???????????
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be