Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 13:43   #641
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Nog mensen hier die het met PAJOT eens zijn? Nog supporters van terrorisme? Nog mensen die deze mannen als helden beschouwen omwille van hun moed?

Ik moet het Pajot aangeven, hij is tenminste eerlijk en wringt zich niet in duizend bochten. Daar kan ik zelfs nog tot op zekere hoogte respecrt voor hebben.
Moslimterroristen ook niet...
Oud 8 september 2006, 13:44   #642
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het spijt me, je gaat iets moeten doen aan die suggestieve stijl van je, voor ik van gedacht verander.
Mij mag je dom vinden, maar niet gewoon omdat ik je dom vind.
Een aanwijsbare reden?
Laat me in je hart kijken, ik kan er tegen.
OK, spons erover. Tja, actie-reactie ... soit on topic.

Ik vind u verre van dom. In tegenstelling tot anderen doet u wel de moeite om voorbij one-liners te argumenteren, hetgeen ik respecteer. Dat wil niet zeggen dat ik met u akkoord ga of respecht heb voor de argumenten an sich. Mijn respect voor een persoon is niet afhankelijk van zijn argumenten of ideeën. Al is er voor mij wel een ondergrens. Hetgeen Pajot hier beweert is voor mij een brug te ver en daar stopt dan ook mijn begrip.
Oud 8 september 2006, 13:45   #643
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Is het zo moeilijk om een eenvoudig perbericht te interpreteren?
Zelfgemaakte bommen en een model-opeisingsbrief wijzen op plannen voor een aanslag (op wat zouden ze anders wijzen? een scouts-spelletj met vuurwerk?). Alleen zijn er geen aanwijzingen voor een concrete aanslag, t.t.z. plaats, datum, enz... waren nog niet vastgelegd.
Capice? Zonder dank...

Fuck off yrself, OK?
Vragen stellen is okee, maar WAAROM stel je je die vragen enkel en alleen als dat moet dienen om de plannen van mini-hitlertjes te nuanceren?? Huh?!
Je moet dan niet verbaasd zijn dat men begint te vermoeden dat je zelf tot dat soort tuig behoort.

Doet niks af aan de vermeende feiten (verboden wapenbezit, -handel, terrorisme, nazisme, racisme, the whole lot) en kan al helemaal niet dienen om ze te vergoelijken.

Reeds uitgelegd door ondergetekende.

Wat zou uw reactie zijn moesten zij bij islamisten hetzelfde hebben gevonden? Zelfkennis is het begin van wijsheid...

Onderzoek zal dat uitwijzen. We noteren dat u daar niet op wacht om deze onduidelijkheden met plezier te gebruiken �* decharge, ten voordele van de nazi'tjes. Zijn het uw makkers, misschien?

So?

so?

U doet alleszins niet veel moeite om het tegendeel te laten uitschijnen.

Ah, dat horen we liever

nice!

Who the fuck is Desiderius? Madame Soleil??

IK heb het nog neit over het VB gehad. maar het zou me niet verbazen mocht....

Ah, ze hadden dat tuig rustig zijn gang moeten laten gaan, mensen en gebouwen opblazen, enz... om het VB niet ter wille te zijn.
Komaan man, get real!
Hardnekkige steenezel!

Desiderius is een forumlid die niet op het Belang stemt, maar wel steeds verder kijkt dan zijn neus lang is.

Je hebt de mentaliteit van een bloedhond. Je zwelgt in het groot gelijk. Je hebt een stok gevonden om de hond mee te slaan.
Eureka!
Verder argumenteren is écht zinloos.
Negeer me, dat zal ik ook doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 13:48.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:45   #644
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Kan je dan met een "kleine" aanslag een land destabiliseren?
een coup ofzo
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:45   #645
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Absoluut niet. Het gros van de VB-stemmers is verre van nazistisch, zelfs aan hun racisme durf ik twijfelen. Het valt mij alleen op hoe sterk de VB-leiding zich geviseerd voelt in deze zaak. Als zelfs ik (linkse rat, linkie winkie, rode adder, ... not!) niet kan geloven dat er een rechtstreekse band zou zijn tussen het VB en tuig zoals B&H, waarom dan die paniekreactie (ze willen ons pakken!). Op die manier maken ze zichzelf verdacht.

En mijn vraag naar wie hetzelfde denkt als Pajot was gewoon een oproep om een keer eerlijk te zeggen wat je denkt, zonder bochtenwerk. Ik vind de ideeën van het VB verwerpelijk, maar ik heb respect voor hun stemmers. B&H en aanverwanten doen mij kotsen en geen enkele cel in mijn lichaam voelt maar een spatje begrip voor hen.
Het is eens begonnen toen er op een website gelieeerd aan Blood & Honour interlinks waren naar wat toen nog het Vlaams Blok was.
Oud 8 september 2006, 13:47   #646
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
En hier komen we nog eens met cijfertjes , 40 % van de gevangenen zijn niet-belg , nog eens 40% van de gevangenen zijn genaturaliseerde allochtonen .
Anderzijds zijn 80% van de moordenaars , verkrachters en pedofielen autochtonen , wat trachten jullie toch telkens te bewijzen met die cijfertjes ?
waarschijnlijk wachten ze nog enkel op het nieuws dat de allochtonen met de marrokanen op kop een gen hebben dat hen ertoe aanzet om lekker veel misdaden te begaan...

nieuws dat er natuurlijk nooit zal komen

maar ja, voor een vb'er geldt dat ze nooit verder kijken dan hun neus lang is

vandaar dat het allemaal zon lelijke mensen zijn - al dat botsen tegen deuren, verlichtingspalen... en vooral, die vreselijke verdraagzamen
Oud 8 september 2006, 13:47   #647
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er Bekijk bericht
Het is eens begonnen toen er op een website gelieeerd aan Blood & Honour interlinks waren naar wat toen nog het Vlaams Blok was.
Waarom dan tot nu wachten om B&H in de scherpst mogelijke bewoordingen te veroordelen? Laksheid? Naïviteit?
Oud 8 september 2006, 13:49   #648
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
een coup ofzo
Wat ze blijkbaar ook van plan waren
Oud 8 september 2006, 13:49   #649
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Moslimterroristen ook niet...
Doet toch niks ter zake?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 8 september 2006, 13:50   #650
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waarom dan tot nu wachten om B&H in de scherpst mogelijke bewoordingen te veroordelen? Laksheid? Naïviteit?
Ik weet het ook niet, althans dat niet. Ik weet wel dat het niet enkel voor Paars gemeenteraadsverkiezingen zijn, maar ook voor Vlaams Belang.
Oud 8 september 2006, 13:50   #651
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Objectief bekeken moet je er niet van verschieten dat, als je die multiculturele soep dagdagelijks door de mensen hun strot ramt, er een aantal zijn die daartegen revolteren. Staat er dan niemand bij stil dat een groot deel van de bevolking het moslim-gedoe en de bijhorende criminaliteit kotsbeu is?
Vooral jongeren die het al wat meer wit-zwart zien kunnen zich nu door de recente "reklame" voor B&H zelfs aangesproken, aangetrokken voelen tot deze vorm van "meningsuiting"
"objectief bekeken moet je er niet van verschieten dat, als je die racistische en extremistische troep dagdagelijks door de mensen hun strot ramt, er een aantal zijn die die onzin gaan eloven. Staat er dan niemand bij stil dat een groot deel van de bevolking het racistisch gezeik en de bijbehorende aggressie kotsbeu is?
Vooral jongeren die het al wat meer wit-zwart zien kunnen zich nu door de recente "reklame" voor B&H zelfs aangesproken, aangetrokken voelen tot deze vorm van "meningsuiting""
Oud 8 september 2006, 13:50   #652
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, welke terroristische activiteiten waren ze van plan te plegen?
Geen geleuter, zeg het gewoon.
Er waren geen concrete aanwijzingen voor aanslagen, zei het parket van Dendermonde, en toch werden ze twee jaar geleden al geschaduwd omdat ze "plannen aan het smeden waren".
Vertel jij me nou: welke plannen?

Verdedig ik ze hiermee?

Fuck off, wil je.
Ik stel me vragen, that's it.

Verder: de verwijzing van de Blokwatch-medewerker naar de aanwezigheid bij GROTE (wat dekte hij zich schitterend in) samenkomsten van het Belang en hun betrokkenheid in de ordediensten van het Belang deed mijn inszien niks ter zake.

Waarom zei hij het dan?
Had deze man, die deel uitmaakt van een groepering die het Belang viseert, een bepaalde reden om dit te zeggen?

In een rechtsstaat kun je zoiets niet maken zonder bewijzen. Is dit geen regelrechte laster?
Waar heeft hij ze dan al gezien?
Schaduwde hij ze?
De prive-milities van het AEL zijn buiten de wet gesteld, houdt Blokwatch er een eigen spionagenetwerk op na?

Dus opnieuw: Waar heeft hij wie gezien?

Ze hebben een model-opeisingsbriefje gevonden. Zou, in het Belang van dit onderzoek dit document mogen getoond worden?
Ik zou dit model-opeisingsbriefje van een groepering die al twee jaar aanslagen plande, maar tot op het moment van hun arrestatie dixit het Dendermonds parket niks concreet plande wel eens willen zien.

Ze hebben een bom gevonden die krachtig genoeg was om tegen een auto gebruikt te worden?
Tis nie waar...
Met een molotov-cocktail die tijdens elke linkse betoging tegen globalisering en wat nog meer per honderd naar de flikken worden gegooid kun je dat ook.

Dus... welke bom hebben ze gevonden?

Ze hadden wapens, maar blijkbaar weten ze over de taalgrens niet goed welke. Daar beweerden ze in het journaal dat het om legerwapens ging. In Vlaanderen ging het om andere wapens. Wapens, die ze al twee jaar bezitten, en nu plots gaan verkopen. Illegale wapens, volgens het Dendermonds parket. Wat is de zin daarvan? Legerwapens ontvreemden moet niet moeilijk zijn voor militairen. Maar volgens Dendermonde waren het wapens van de zwarte markt, en die gingen ze verkopen.
Als ze een revolutie wilden ontketenen, gingen ze dan met bloementuilen beginnen schieten?

Twee jaar geleden, geholpen door organisaties als Blokwatch, toevallig net na de voor Blokwatch rampzalig verlopen verkiezingen, Solidarsnosc en anderen op dit forum zaten blijkbaar aan de bron, komt het gerecht op het spoor van deze heren.

Net nu moeten ze opgepakt worden, want net nu gaan ze hun wapens verkopen.
Shit, misschien hadden ze hun plannen wel laten varen en wilden ze als goede burgers door het leven gaan. Misschien hadden ze zelfs hun haar al weer laten groeien.

Verdedig ik hen?

Neo-nazi's zijn scum, punt!
Handelden ze in wapens?
Dan moeten ze opgepakt en gearresteerd worden, en veroordeeld worden voor illegale wapenhandel.
Wat al de rest betreft, let eens goed op.
Zoals Desiderius het al stelde, het zal nooit binnen een maand uitgeklaard zijn, en na de verkiezingen een stille dood sterven.

Dit is overduidelijk om politieke redenen.
Het Belang moet immers gepakt, zo vlak voor de verkiezingen.
Maar wat heeft het Belang hier mee te maken?
Sponsorden ze hen?

Let nu eens goed op. De verkiezingen na deze zal het Belang nog gegroeid zijn, net zoals na het debacle met HVT het Belang er sterker uit kwam.

Ze leren het nooit, die onbeholpen knoeiers!
Ook vtm teletekst is aan het tilt slaan , ( teletekst vtm 109 ) , 3 neonazi's aangehouden om even later te stellen : reeds 5 verdachten zijn vrijgelaten .
VTM is eigendom van de liberalen ( persgroep hoste ) = tip .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:50   #653
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Doet toch niks ter zake?
Extreem tuig is tuig, of ze nu moslim, Nederlander, Amerikaan of Vlaming zijn.

Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 8 september 2006 om 13:51.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:51   #654
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Skinheadgeweld in Brugge en Tienen, Hans Van Themsche, terroristische neo-nazi's bij het leger,... dat wordt hier allemaal zonder verpinken verdedigd door de VB aanhang. En dan komen janken dat men het VB ermee durft te linken?

Zieligaards. Jullie zijn een open boek, en jullie weten het zelf niet.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:51   #655
Banneling

Standaard

Citaat:
Hardnekkige steenezel!
Enkel omdat in haar beperkte geestje die skin heads gelieerd zijn met het VB.
T.a.v. moslimextristen met een effectief gepleegd parcours van gewelddaden gedraagt ze zich als geen hardnekkige steenezel,
in tegendeel die knuffelt ze te pletter, ondanks al het bloed dat aan hun handen kleeft.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:51   #656
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ook vtm teletekst is aan het tilt slaan , ( teletekst vtm 109 ) , 3 neonazi's aangehouden om even later te stellen : reeds 5 verdachten zijn vrijgelaten .
Tiens, toch al 5 die geen aanslagen planden...

Oud 8 september 2006, 13:52   #657
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
hoe meer vreemdelingen hier gaan rondstappen, hoe meer Van Themsche's dat ge gaat tegenkomen...en laat me duidelijk zijn, dat is zeker géén wens van mij, gewoon logika.
lap

onverdraagzame

hiermee impliceer je weer dat je niets anders dan prroblemen KAN hebben met vreemdelingen

dat het normaal is om zich racistisch te gedragen

misschien zouden we ook kunnen zeggen dat hoe meer carlustaafjes en jazeikers en knuppeltjes er rondlopen... hoe meer baarlijke idioten als HVT zullen opstaan
Oud 8 september 2006, 13:52   #658
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wiskunde 1e leerjaar: 8 werden er opgepakt, 3 blijven aangehouden, 5 zijn onder voorwaarden vrijgelaten.
Als je zelfs VTM niet kunt volgen...
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 13:52   #659
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Extreem tuig is tuig, of ze nu moslim, Nederlander, Amerikaan of Vlaming zijn.
Maar hier, in deze topic, doen die niks ter zake.
Het komt ontwijkend over!

Oud 8 september 2006, 13:53   #660
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Trouwens, men hoopt nu extreem-rechts buiten het leger te houden. Zal ik jullie eens wat zeggen: er zullen er nu net nog meer gaan infiltreren.
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be