![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#642 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik vind u verre van dom. In tegenstelling tot anderen doet u wel de moeite om voorbij one-liners te argumenteren, hetgeen ik respecteer. Dat wil niet zeggen dat ik met u akkoord ga of respecht heb voor de argumenten an sich. Mijn respect voor een persoon is niet afhankelijk van zijn argumenten of ideeën. Al is er voor mij wel een ondergrens. Hetgeen Pajot hier beweert is voor mij een brug te ver en daar stopt dan ook mijn begrip.
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Desiderius is een forumlid die niet op het Belang stemt, maar wel steeds verder kijkt dan zijn neus lang is. Je hebt de mentaliteit van een bloedhond. Je zwelgt in het groot gelijk. Je hebt een stok gevonden om de hond mee te slaan. Eureka! Verder argumenteren is écht zinloos. Negeer me, dat zal ik ook doen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#646 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nieuws dat er natuurlijk nooit zal komen maar ja, voor een vb'er geldt dat ze nooit verder kijken dan hun neus lang is vandaar dat het allemaal zon lelijke mensen zijn - al dat botsen tegen deuren, verlichtingspalen... en vooral, die vreselijke verdraagzamen
![]() |
![]() |
#647 |
Parlementslid
|
![]() Waarom dan tot nu wachten om B&H in de scherpst mogelijke bewoordingen te veroordelen? Laksheid? Naïviteit?
![]() |
#648 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#649 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet toch niks ter zake?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het ook niet, althans dat niet. Ik weet wel dat het niet enkel voor Paars gemeenteraadsverkiezingen zijn, maar ook voor Vlaams Belang.
![]() |
#651 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral jongeren die het al wat meer wit-zwart zien kunnen zich nu door de recente "reklame" voor B&H zelfs aangesproken, aangetrokken voelen tot deze vorm van "meningsuiting""
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VTM is eigendom van de liberalen ( persgroep hoste ) = tip . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Europees Commissaris
|
![]() Extreem tuig is tuig, of ze nu moslim, Nederlander, Amerikaan of Vlaming zijn.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 8 september 2006 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Skinheadgeweld in Brugge en Tienen, Hans Van Themsche, terroristische neo-nazi's bij het leger,... dat wordt hier allemaal zonder verpinken verdedigd door de VB aanhang. En dan komen janken dat men het VB ermee durft te linken?
Zieligaards. Jullie zijn een open boek, en jullie weten het zelf niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() Enkel omdat in haar beperkte geestje die skin heads gelieerd zijn met het VB.
T.a.v. moslimextristen met een effectief gepleegd parcours van gewelddaden gedraagt ze zich als geen hardnekkige steenezel, in tegendeel die knuffelt ze te pletter, ondanks al het bloed dat aan hun handen kleeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Europees Commissaris
|
![]() Tiens, toch al 5 die geen aanslagen planden...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
onverdraagzame hiermee impliceer je weer dat je niets anders dan prroblemen KAN hebben met vreemdelingen dat het normaal is om zich racistisch te gedragen misschien zouden we ook kunnen zeggen dat hoe meer carlustaafjes en jazeikers en knuppeltjes er rondlopen... hoe meer baarlijke idioten als HVT zullen opstaan
![]() |
![]() |
#658 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je zelfs VTM niet kunt volgen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het komt ontwijkend over!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens, men hoopt nu extreem-rechts buiten het leger te houden. Zal ik jullie eens wat zeggen: er zullen er nu net nog meer gaan infiltreren.
|
![]() |
![]() |