Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2006, 16:16   #641
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Bedankt Eric om onze vriend Brick duidelijk te maken dat er heel wat veroordelingen van terrorisme uit islamitische hoek gekomen zijn.

Maar om terug te keren naar het onderwerp, ik vind dat men alle "uitzendingen door derden" mag afschaffen. Maar als men wel zendtijd geeft aan andere godsdiensten, dan heeft men geen enkel democratisch argument om geen zendtijd te geven aan de moslimexecutieve. Deze organisatie werd trouwens verkozen, wat niet kan gezegd worden van de "vertegewoordigers" van de andere erkende godsdiensten. Ik ben zelf een atheist, maar ik verkies een controleerbare en wettelijk omkaderde organisatie als de moslimexecutieve boven allerlei schimmige organisaties die anders eventueel het gat zouden kunnen opvullen indien deze organisatie niet zou bestaan.
waarom nu zendtijd geven aan mensen die binnenkort weer terug weg moeten? Dat is toch hen valse hoop geven? Vals dus...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 16:24   #642
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
waarom nu zendtijd geven aan mensen die binnenkort weer terug weg moeten? Dat is toch hen valse hoop geven? Vals dus...
jongens jongens, jij begrijpt het toch echt allemaal niet he

ik vraag me af hoe het voelt om in zon lekker simplistisch droomwereldje te leven, een cocon van valse zekerheden en fictieve hoop...
Oud 26 oktober 2006, 16:25   #643
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Gij denkt dat ik die mannen steun? En gij denkt dat die zo'n onzin mogen verkopen op tv?
waarom zouden ze dat niet mogen verkopen op TV ? Aanhanger van censuur uh-huh... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 16:26   #644
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyp Bekijk bericht
kijk naar het christendom... dat heeft ook HEEEEEEEL lang geduurd...
dan zullen wij eral niet meer zijn hoor...
na ons de zondvloed...

wat een mentaliteit ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 26 oktober 2006, 16:34   #645
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Ik heb ook a tegenslagen gehad met mensen van andere afkomst, of ander geloof...

En telkens denk ik eraan dat de huid een orgaan is dat minder dan 5% van het lichaam is en dat een geloof slechts één kant van een persoonlijkheid is.
U verengt het begrip geloof naar huidskleur. Dat is niet correct.

Oud 26 oktober 2006, 16:41   #646
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
U verengt het begrip geloof naar huidskleur. Dat is niet correct.
Dat doet hij niet.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 16:51   #647
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
blijkbaar is het individueel bekijken van mensen toch niet zo gemakkelijk...
Als je hier het forum eens leest en de reultaten van vb bekijkt, moet ik zeggen dat velen het niet lukt. Bij velen zal het (racist emulation) "eleke maroef is ne slechte maroef hei joeng" (/racist emulation mode) blijven vrees ik...

/edit : err
en zo doe je zelf wat je die vb-ers kwalijk neemt....

Oud 26 oktober 2006, 17:04   #648
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
maak je niet teveel illusie's. De moslims zullen niet akkoord gaan om hun mooie vrouwen weg te geven, enkel om de onze af te pakken, en eventueel ook nog eens in uw kont te rammen.
Zoniet, het is zeker een mooi meisje...

Euhm, meisje op die foto is niet moslim hoor.
En voor de rest, leuk dat je jou fantasieën met ons wilt delen, ma hou ze toch maar voor uw eigen volgende keer, bah.
Enne, of moslims akkoord gaan of niet als ik hun mooie vrouwen neuk, da's hun probleem, ma t'is ondertussen toch al meer als eens gebeurt hoor en tijd kunnen wij (nog) niet terug draaien.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:16   #649
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Anders is de maatschappij onmogelijk en wordt het een jungle met mekaar bevechtende mensen, die door het feit dat ze niet kunnen uitwisselen, comunisceren, mekaar niet kunnen begrijpen er op uit zijn om mekaar de kop in te slaan.

Een beetje zoals in dit forum dus.

Hieruit volgt, puur logisch dat je onverdraagzaamheid niet kan verdragen.

Het is de echt ondubbelzinnige definitie van verdraagzaamheid:
wees niet onverdraagzaam, tenzij tegen onverdraagzaamheid.
Volgens mij is verdraagzaamheid iets tolereren wat op uw zenuwen werkt.
In die zin durf ik mij best verdraagzaam te noemen.
Oud 26 oktober 2006, 17:23   #650
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
dus jij stelt dat wij als autochtonen alle andere autochtonen die zich op een of andere manier crimineel bezig houden op de vingers moeten tikken?

dan zal je lang bezig zijn...

het enige wat je kan doen is mensen op hun maatschappelijke verantwoordelijkheid wijzen...

het is aan de staat om preventieve en repressieve maatregelen te treffen tov criminaliteit
eigenlijk geef je nu toe dat er een enorm criminaliteitsprobleem is onder autochtonen.....

Oud 26 oktober 2006, 17:27   #651
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
wij hebben honderden jaren gedaan om de bijbel te doen relativeren, een democratie op te bouwen enzo..

we mogen niet van de allochtonen verwachten dat zij dit proces in enkele jaren doen (zelfs in een ander land). De geleidelijke weg is hier aan te raden...
anders moeten ze maar terug gaan naar hun eigen land, dan gaat het misschien vlugger... ?

Oud 26 oktober 2006, 17:30   #652
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
eigenlijk geef je nu toe dat er een enorm criminaliteitsprobleem is onder autochtonen.....
wees gerust, er zijn voldoende autochtonen die criminele feiten plegen...

fraude, belastingsontduiking, diefstal, moord, verkrachtingen, pedofilie, noem maar op...
Oud 26 oktober 2006, 17:30   #653
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Toch één Vlaams Belanger die weet wat vrijheid van meningsuiting inhoudt. Die is er niet alleen voor jullie, hoor.
Ge moogt gerust zijn. IEDEREEN mag van mij zijn ding doen, ik zou zelfs zeggen MOET zijn ding doen...

Oud 26 oktober 2006, 17:32   #654
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
wees gerust, er zijn voldoende autochtonen die criminele feiten plegen...

fraude, belastingsontduiking, diefstal, moord, verkrachtingen, pedofilie, noem maar op...

Naar het schijnt zitten er nogal veel bij de PS.
Oud 26 oktober 2006, 17:35   #655
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
25.10.2006 12.34u - De moslimexecutieve heeft zendtijd gevraagd bij VRT en RTBf. Het is de bedoeling om met eigen uitzendingen op radio en televisie het imago van de islam en de moslims wat op te poetsen. Bij de VRT wachten ze de officiële aanvraag af alvorens stelling in te nemen.

Dat deden ze intussen wel in “De Wandelgangen”, het ‘duidingsprogramma’ op Radio 1. De journalisten legden hun oor te luister bij de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) en brachten een uitermate positief verhaal. Daarin heet het dat zo’n omroep kan bijdragen tot de dialoog en de integratie, en zelfs tot het ontstaan van een zogenaamde ‘Europese islam’, een verdraagzame variant zeg maar van de traditionele islam.

Dromen is toegestaan, maar echt kritisch of goed geïnformeerd leek de journalist in kwestie alvast niet. De Nederlandse Moslim Omroep ging in de marge van de aanslagen van 11 september zwaar uit de bocht. Uitgerekend de dag dat de hele wereld met afschuw en verbijstering de gekaapte passagiersvliegtuigen in de 2 torens van het World Trade Center zag binnenvliegen en vervolgens de torens in elkaar zag stuiken, zond de NMO een gastprogramma uit waarin de blijde boodschap werd verkondigd “dat ongelovigen zullen branden als toortsen in de hel”…

De uitzending zorgde voor nogal wat deining en de makers zagen zich genoodzaakt verontschuldigingen aan te bieden. Niet over de boodschap zelf, maar over het tijdstip van uitzending. “Ja, de timing was wat ongelukkig…”

Maar d�*t verhaal kreeg de VRT-luisteraar niet te horen…

VB

Doe zo voort zou ik zeggen en dan zeggen ze tegen mij;waarom zou dat nu niet mogen.lol.
Ik vind dat juist de reden dat ze wel zendtijd moeten krijgen. Dan zullen ze zichzelf wel laten kennen hoe ze echt zijn en niet hoe ze voorgesteld worden door de aanbiddersmedia van islamieten...

Oud 26 oktober 2006, 17:42   #656
Eisie
Burger

Eisie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
wel heb je ooit, domme vragen bestaan dus toch.
Hallo professer,

Blijkbaar bestaan domme antwoorden ook !

Nieuwe vraag voor onze geleerde: hoe komt het d
Eisie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:49   #657
Eisie
Burger

Eisie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel heb je ooit, domme vragen bestaan dus toch.
domme antwoorden bestaan dus ook!

Nieuwe poging: om een eerlijk antwoord te krijgen op het volgende:hoe komt
het dat deze brave moslims die oproepen tot geen geweld geen gehoor krijgen ????

Jij die naar de moskee gaat zal mij toch wel EERLIJK een antwoord geven ,
dank u
Eisie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 17:52   #658
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eisie Bekijk bericht

het dat deze brave moslims die oproepen tot geen geweld geen gehoor krijgen ????

dank u
Misschien omdat ze in de minderheid zijn?
Oud 26 oktober 2006, 17:56   #659
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eisie Bekijk bericht

dank u

rustig meisie, haal nog eens diep adem en lees:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=629

Nu om je vraag te beantwoorden hier. Hoe komt het dus dat brave moslims geen gehoor krijgen? Omdat mensen hun niet willen horen misschien? Jij hebt hun blijkbaar niet gehoord, dus ik denk dat je het antwoord op deze vraag makkelijk bij jezelf kunt vinden. Ik stel voor dat je hier even over mediteerd.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2006, 18:00   #660
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
rustig meisie, haal nog eens diep adem en lees:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=629

Nu om je vraag te beantwoorden hier. Hoe komt het dus dat brave moslims geen gehoor krijgen? Omdat mensen hun niet willen horen misschien? Jij hebt hun blijkbaar niet gehoord, dus ik denk dat je het antwoord op deze vraag makkelijk bij jezelf kunt vinden. Ik stel voor dat je hier even over mediteerd.
Ik denk persoonlijk dat ze bang zijn om hun mening luidkeels te verkondigen.
Let wel; ik ken persoonlijk een aantal islamitische allochtonen waarmee ik absoluut geen problemen heb.
Ze zeggen mij nochtans allemaal hetzelfde: we keuren geweld ten stelligste af maar we mogen het niet luidop zeggen. Je weet immers nooit wie meeluistert.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be