![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() WTF heeft dat nu met een uitkering te maken. Er komt jaarlijks een hoop belastinggeld van jou mijn richting uit hoor. Djjeeezes.
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch probeert men het ons aan te praten omdat een bepaalde groep het vertikt om hun part te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor zij die het niet wisten,maar ik ben al een tijdje niet meer actief bij het VWS ![]() Trouwens dat was dan ook het enige struikelblok voor mij dus ..... Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 november 2006 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat ga je doen met het kindje in de buik? Preventief afmaken? Een ongeboren kind kun je namelijk niet zomaar plaatsen. Dat moet nog even blijven zitten. Liefst levend. Dat het slotbetoog u niet raakt, weet ik. Dat was ook niet de bedoeling, want we weten nu ondertussen dat ge niet die eigenschappen hebt die van een levend wezen een mens maakt (nl. empathische vermogens). Waarschijnlijk heeft uw vrouw ze ook niet. Anders was ze al weg met de kinderen.
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij het geld dat ik krijg van jullie kan ik me boeken kopen. En kan ik zelf ook boeken schrijven. Als dat niet leuk is.
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal geen personenbelastingen, zoals ik al gezegd heb.
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van mij moet jij dan ook niet zo lang gaan werken.
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel moeten aan bepaalde voorwaarden zijn. Voor heel wat mensen is het hebben van eten voor uw kinderen prioriteit. Pas dan kunnen zij ons verblijden met hun creaties. Ik denk dat cultuur en zelfontplooiing nog nooit zo bespot is geweest als nu. Een symptoom van een moreel onderontwikkeld volk.
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan papers van me lezen in wetenschappelijke tijdschriften. Een boek heb ik nog niet geschreven - nog geen tijd voor gehad. Als dit project ten einde is ga ik er wel aan beginnen. Leuke ideeën verzameld de voorbije jaren. Talentvolle mensen zouden hun ding moeten kunnen doen. Het was een stelling die je algemeen mocht interpreteren, carlgustaaf. Er zijn mensen die met heel waardevolle dingen bezig zijn. Of bezig zouden zijn, mochten ze de tijd ervoor hebben. Ik denk dat we dat best wat mogen ondersteunen. Het valt me op dat het vaak de mensen zijn die het luidst roepen over "onze cultuur" die het meest neerkijken op cultuur.
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,ik kan mij voor 80 % achter VWS scharen,maar wat werken betreft heb ik het soms moeilijk,en dat weten ze !!! Ik ben nen eenvoudige jongen door niet veel begrepen,en dat is soms lastig,zowel voor Politics.be als voor VWS Maar ik blijf eerlijk,zelfs als ze mij kraken,met groetjes aan politics.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |