Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2006, 16:41   #6661
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Merk ook op dat dit bewustzijn, zoals de mystici zeggen, geen "intelectueel proces" is , maar totaal bewustzijn, het bewust zijn van alles op een niet locale manier (er is geen jij en ik, geen daar en hier, geen nu en straks). Dit is wat men probeert te bereiken door meditatie, het intellectuele proces uitschakelen, de innerlijke stem stillen en bewustzijn ervaren.

Ook psychoactieve stoffen zoals LSD kunnen deze verandere staten van bewustzijn teweegbrengen.

Een verklaring van wetenschapper Stanislav Grof toen hij in de jaren 50 meedeed aan een LSD experiment:

Citaat:
What happened was that my preceptor was very interested in EEG [brain wave monitoring], and I had to commit myself to become a guinea pig in the middle of my session. I was wired up, and she was attempting something that called "driving the brain"; which meant that you would be exposed to a very strong stroboscopic, flashing light. The goal was to find out of the brainwaves would pick up the frequency that you were feeding to it. In relation to LSD, she was trying to find out how "driving the brain" was affected pharmacologically.

In the middle of my first LSD experiment, when I watched the flashing stroboscopic light, the nature of it all changed basically what happened was that I was catapulted out of my body. I first lost the laboratory, then I lost the clinic, then Prague, and then the planet. I had the sense that I was a disembodied consciousness of cosmic universal dimensions. I witnessed things that I would describe today as pulsars, quasars, the Big Bang, and expanding galaxies. While this was happening, the woman who was doing the experiment very carefully moved [the strobe light] through the different ranges of frequency -p; delta, theta, and alpha range, all carefully according to the research protocol.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 16:44.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 18:49   #6662
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
"OUR RACE IS THE MASTER RACE. WE ARE DIVINE GODS ON THIS PLANET. WE ARE AS DIFFERENT FROM THE INFERIOR RACES AS THEY ARE FROM INSECTS. IN FACT, COMPARED TO OUR RACE, OTHER RACES ARE BEASTS AND ANIMALS, CATTLE AT BEST. OTHER RACES ARE CONSIDERED AS HUMAN EXCREMENT. OUR DESTINY IS TO RULE OVER THE INFERIOR RACES. OUR EARTHLY KINGDOM WILL BE RULED BY OUR LEADER WITH A ROD OF IRON. THE MASSES WILL LICK OUR FEET, AND SERVE US AS OUR SLAVES."
Now, who said it?
Was it Hitler?
Was it Stalin?

Menachem Begin
(Israeli Prime Minister, 1977-1983)

Uiteraard geeft Pindar geen bron voor dit "citaat". (En ik bedoel een echte bron, niet andere fora waar de lokale Pindar's dezelfde zever hebben gecopy-paste.)

Het zal wel toeval zijn dat hij net vandaag weer eens de anti-semitische vervalsing "Protocollen van de Wijzen van Zion" als bron voor zijn zever gebruikte.

Hoe doorzichtig toch (al vraag ik mij af of men op dit forum op dit soort platte haatzaaierij zelfs nog mag wijzen).

Wat een niveau toch hier.

Laatst gewijzigd door Firestone : 9 augustus 2006 om 18:49.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 19:20   #6663
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Uiteraard geeft Pindar geen bron voor dit "citaat". (En ik bedoel een echte bron, niet andere fora waar de lokale Pindar's dezelfde zever hebben gecopy-paste.)

Het zal wel toeval zijn dat hij net vandaag weer eens de anti-semitische vervalsing "Protocollen van de Wijzen van Zion" als bron voor zijn zever gebruikte.

Hoe doorzichtig toch (al vraag ik mij af of men op dit forum op dit soort platte haatzaaierij zelfs nog mag wijzen).

Wat een niveau toch hier.
Ik kan niet direct een bron vinden voor die quote, maar hij heeft toch ook andere straffe uitspraken (met bron):

Citaat:
“The Palestinians are beasts walking on two legs.”

– Menachem Begin, Prime Minister of Israel 1977-82, speech to the Knesset, quoted in Amnon Kapeliouk, Begin and the Beasts. New Statesman, 25 June 1982.
Citaat:
Goyim kill goyim and the Jews are blamed." (On the 1982 Sabra and Shatila massacre of Palestinian Refugees by Christian Phalangalist militias in Lebanon)
En dit (Carter over hem):
Citaat:
In his memoirs of his years in the White House, former President Jimmy Carter wrote that there could have been peace between the Arabs and the Israelis had it not been for the bigoted, Nazi-like racial views of Israeli's Prime Minister Menachem Begin.
Geeft toch gewicht aan de autenticiteit van de quote...

Het is trouwens een echt NWO mannetje, maatjes met Bzieniew Brezinsky ( van de trilateral commision).

Hij ziet er ook niet al te braaf uit, de ogen veraderen iets kwaadaardigs, vind ik. (dit zal wellicht geplukt worden uit mijn post door Firestone om de rest dan te negeren)

Oud 9 augustus 2006, 19:32   #6664
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Voor onze dichtgespijkerde wetenschappertjes

http://video.google.com/videoplay?docid=2464139837181538044
Pin d'Ar
Water is niet gratis, elektriciteit ook niet.
Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 19:53   #6665
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Het heeft niet lang geduurd. Damage control is er al, maar niet echt efficiënt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik kan niet direct een bron vinden voor die quote,
De "quote" is op tientallen racistische en antisemitische websites en fora te vinden, en niemand die in staat is een bron te geven.

Denkende mensen leiden daaruit af dat het een verzinsel is.
Believers gaan echter op zoek naar drogredenen om de "quote" te verdedigen.

Want dat is wat jij in je verdere post doet, nep-argumenten aanvoeren om de aandacht af te leiden van de essentie: Pindar heeft opnieuw smerige leugens gepost, en toevallig opnieuw over Joden.

Citaat:
maar hij heeft toch ook andere straffe uitspraken (met bron):
Dat is totaal irrelevant. Een bron voor Pindar's "quote" is er niet. Het is een debiele vervalsing. Niet dat jij je aan zoiets stoort. Een "quote" die in de juiste richting gaat is voor jouw altijd ok, ook zonder enige bron.

Citaat:
En dit (Carter over hem):
Citaat:
In his memoirs of his years in the White House, former President Jimmy Carter wrote that there could have been peace between the Arabs and the Israelis had it not been for the bigoted, Nazi-like racial views of Israeli's Prime Minister Menachem Begin.
En ook dit "citaat" is vervalst. Ik daag je uit een degelijke bron voor dit citaat van Carter te vinden. Dit is een vrije "parafrasering" (ik blijf beleefd) door één of andere antisemiet op zijn website, niet een citaat van Carter. Niet dat jij je aan zoiets stoort.

Citaat:
Geeft toch gewicht aan de autenticiteit van de quote...
Helemaal niet. Een degelijke bron geef gewicht aan de autenticiteit, niet een vervalst citaat!

Citaat:
Het is trouwens een echt NWO mannetje, maatjes met Bzieniew Brezinsky ( van de trilateral commision).

En in wiens administratie zat Brezinsky? In die van Carter. Dezelfde Carter die je hierboven als "getuige" tegen Begin bracht (met een vervalst citaat). Hoe consistent toch ...

Citaat:
Hij ziet er ook niet al te braaf uit, de ogen veraderen iets kwaadaardigs, vind ik.
Misschien kan je zelfs reptielse trekken ontwarren?
Citaat:
(dit zal wellicht geplukt worden uit mijn post door Firestone om de rest dan te negeren)
De enige die stelsematig citaten uit hun context plukt ben jij, aan de lopende band.

Bon, samengevat:
  1. Pindar post een verzonnen citaat van Begin
  2. Ik wijs daarop.
  3. exodus snelt ter hulp, met nepargumenten en een ander vervalst citaat.
Oud 9 augustus 2006, 19:55   #6666
Sergei
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Dat komt omdat je rekening houdt met causaliteit. Buiten onze ruimte-tijd is er geen tijd. Dus we kunnen dan ook niet van een begin spreken maar van iets dat geen tijd kent. We kunnen zelfs niet zeggen eeuwig want dat impliceert ook tijd. Het is gewoon iets dat IS. Dit is wat de mystici doorheen duizenden jaren zeggen, dat een oer-bewustzijn dat IS deze realiteit creeërt, en vele andere, geschapen heeft om zichzelf uit te drukken doorheen diversiteit.
Ruimte tijd is wel degelijk een tijd en evolutie omdat sterren onstaan maar ook weer dood gaan en daartussen zit een evolutie want de ster in kwestie zal daar niet van de ene op de andere dag staan in het heelal.
Dus om dan te zeggen dat het IS klopt niet helemaal.
Om zichzelf uit te drukken doorheen diversiteit?
Hmm, als je iets niet exact kunt definiëren kan je zo'n taal al niet hanteren.
Dus heeft IS hier de mens gepoot. Blijkbaar ook ergens anders (zie UFO)
en waarschijnlijk dan her en der in de milky way (njam njam)
Wel , dan zijn wij ongetwijfeld de meest barbare soort van gans het heelal.

Omdat de ruimte dus evolueert zal , datgene dat het IS hier neergepoot heeft ook wel evolueren zeker.
Oud 9 augustus 2006, 21:00   #6667
TheBlackadder
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat komt omdat je rekening houdt met causaliteit. Buiten onze ruimte-tijd is er geen tijd. Dus we kunnen dan ook niet van een begin spreken maar van iets dat geen tijd kent. We kunnen zelfs niet zeggen eeuwig want dat impliceert ook tijd. Het is gewoon iets dat IS. Dit is wat de mystici doorheen duizenden jaren zeggen, dat een oer-bewustzijn dat IS deze realiteit creeërt, en vele andere, geschapen heeft om zichzelf uit te drukken doorheen diversiteit.
Goede poging, maar niet goed genoeg: causaliteit is niet nodig.

Als uw ding IS (abstract van de tijd), dan kan ook het "niet zijn" (al even abstract). Dit impliceert ook een overgang van dat niet, naar het wel zijn(ook weer los van de tijd). Tijd of geen tijd, er is nog steeds een ontstaan.

Laatst gewijzigd door TheBlackadder : 9 augustus 2006 om 21:01.
TheBlackadder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 01:18   #6668
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Menachem Begin was wel de énige terrorist die ooit een Nobelprijs voor de Vrede heeft gekregen.

Zelfs ik verdien die Nobelprijs meer dan hem
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 01:25   #6669
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Menachem Begin was wel de énige terrorist die ooit een Nobelprijs voor de Vrede heeft gekregen.
Vergeet Arafat niet
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 01:26   #6670
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Vergeet Arafat niet
Nelson Mandela ook niet vergeten

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 02:01   #6671
Sergei
Burgemeester

Standaard

Hoe je het keert of draait, er moet van altijd iets gestart zijn. Dus IS is er ook niet zomaar neergepoot.
Nu denk ik wel dat het IS eigenlijk de eindhalte is qua zoektocht naar want het is zo complex en we weten dat sterren bij hun einde een vernietigende kracht hebben die op zijn beurt weer tot wijzigingen in het IS kunnen leiden...gevolg, het IS evolueert. Gezien het IS naar menselijke maatstaven oneindig groot is moeten we ervan uit gaan dat we niet echt alleen zijn.
Vraag is enkel, hoe zien de andere levende vormen er uit en stel, ze staan technologisch verder zodat ze snel via het IS kunnen reizen dan rijst de vraag of met welke bedoeling ze tot hier komen .
Als dan deze bezoekers eigenlijk aan de wieg van onze beschaving zouden gestaan hebben dan onstaan er nog veel meer vragen in de trend van, hoe komt het dan dat ze al hun technologie niet naar hier brachten want de artefacten die werden teruggevonden wijzen wel op een gevorderde tot zeer gevorderde cultuur maar vertoont serieuze haken.
Bvb: in een link die ..ik dacht Exodus of was het Pindar gepost heeft lieten ze een merkwaardige opeenstapeling zien van grote rotsblokken. Raar, maar aan de andere kant is een pyramide in Egypte ook gemaakt uit grote blokken.
Nu is er al genoeg bewijs dat men een paar duizend jaar ervoor al zulke massieve blokken merkwaardig goed konden leggen en de archeologisch werld stond paf als bleek dat er ergens tussen de blokken stalen I verbindingen zaten en dat in een ver voor de ijzertijd.
Als ze zo hoogtechnologisch waren om door de IS te reizen zouden we toch meer supermoderne vondsten moeten doen. Niet een steen waarin een exacte vorm gehaald is en een schroefdraad neen... zelfs dat is eigenlijk nog te ...te, er ontbreekt nog wat.
En de wteede groote onbekend is hoe het komt dat de technologie jarenlang verloren is gegaan ...atoomoorlog werd aangehaald bvb... wel, dat zegt dan veel over hun bedoelingen en zijn ze geen haar beter dan wij mensen.
Dus zo gebrand op een ontmoeting ben ik dan ook niet.
Maar we mogen alvast niet negeren dat er abnormale fenomenen gebeuren en daar plakt men de term UFO op.

Natuurlijk, die abnormale fenomenen evolueren ook.
Als ze duizenden jaren gelden al zo technologisch waren dat ze door de ruimte konden reizen, t'jonge, wat moet dat dan nu zijn.
Oud 10 augustus 2006, 06:55   #6672
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hij ziet er ook niet al te braaf uit, de ogen veraderen iets kwaadaardigs, vind ik. (dit zal wellicht geplukt worden uit mijn post door Firestone om de rest dan te negeren)

Ik dacht dat er geen adepten meer waren van Lombroso, blijkbaar heb ik mij vergist. Met een blik te werpen op iemands gezicht weet exodus automatisch of die persoon al dan niet een misdadiger is.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 07:39   #6673
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door exodus

Precies ene van de maffia
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 08:20   #6674
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
De "quote" is op tientallen racistische en antisemitische websites en fora te vinden, en niemand die in staat is een bron te geven.
De oorsprong van de quote is blijkbaar Texe Marrs. In mijn opzicht heeft hij altijd goede bronnen die geverifieerd kunnen worden. In al zijn video's als hij iets zegt staat hij te zwaaien met de originele krantenartikels, maar goed.

Citaat:
Want dat is wat jij in je verdere post doet, nep-argumenten aanvoeren om de aandacht af te leiden van de essentie: Pindar heeft opnieuw smerige leugens gepost, en toevallig opnieuw over Joden.
Jij weet wel al te goed dat Pindar geen anti-semiet is, en dat hij voledig tegen de illuminati is en niet tegen de Joden.

Citaat:
Dat is totaal irrelevant. Een bron voor Pindar's "quote" is er niet. Het is een debiele vervalsing. Niet dat jij je aan zoiets stoort. Een "quote" die in de juiste richting gaat is voor jouw altijd ok, ook zonder enige bron.
Dit is niet zo, insinueer je dat deze quote ( “The Palestinians are beasts walking on two legs.” ) ook vervalst is? Dat kan je niet mer 100% zekerheid zeggen, de bron staat er trouwens bij.

Citaat:
En ook dit "citaat" is vervalst. Ik daag je uit een degelijke bron voor dit citaat van Carter te vinden. Dit is een vrije "parafrasering" (ik blijf beleefd) door één of andere antisemiet op zijn website, niet een citaat van Carter. Niet dat jij je aan zoiets stoort.
De bron staat er ook bij, wederom kan je dit zeker niet met zekerheid zeggen dat het vervalst is.

Citaat:
Helemaal niet. Een degelijke bron geef gewicht aan de autenticiteit, niet een vervalst citaat!
Je spreekt over vervalst citaat terwijl dat je dat niet met zo'n zekerheid kan zeggen.
Oud 10 augustus 2006, 08:22   #6675
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBlackadder Bekijk bericht
Goede poging, maar niet goed genoeg: causaliteit is niet nodig.

Als uw ding IS (abstract van de tijd), dan kan ook het "niet zijn" (al even abstract). Dit impliceert ook een overgang van dat niet, naar het wel zijn(ook weer los van de tijd). Tijd of geen tijd, er is nog steeds een ontstaan.
Dit is toch niet zo. Er hoeft helemaal geen overgaan te zijn, overgang impliceert tijd, een proces dat zich voltrekt. Als er geen tijd is, is er geen ontstaan.
Oud 10 augustus 2006, 08:27   #6676
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

Zelfs ik verdien die Nobelprijs meer dan hem
Meestal zijn diegene die de Nobelprijs voor vrede krijgen diegene die hem zeker niet verdienen. Dit duidt aan de ze een punt op de agenda van de NWO verwezenlijkt hebben. Zoals Henry Kissinger, heeft hem ook eens gewonnen.
Oud 10 augustus 2006, 08:33   #6677
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Precies ene van de maffia
Vind ik ook. In België hebben we ook zo een maffia typ gehad. Paul VDB:

Schijnt dat hij jachtpartijen voor de adel organiseerde, op jonge kinderen die losgelaten werden in de bossen rond kastelen.

Laatst gewijzigd door exodus : 10 augustus 2006 om 08:34.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 08:44   #6678
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schijnt dat hij jachtpartijen voor de adel organiseerde, op jonge kinderen die losgelaten werden in de bossen rond kastelen.
Schijnt dat Exodus een intieme voorkeur heeft voor bruinharige hondjes, in het bijzonder cocker spaniels.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 08:50   #6679
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Nelson Mandela ook niet vergeten

ik ga dringend met een terroristen carierre moeten beginnen allé, als ik ooit de nobelprijs voor de vrede wil winnen...

Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2006, 08:53   #6680
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sergei Bekijk bericht
Hoe je het keert of draait, er moet van altijd iets gestart zijn. Dus IS is er ook niet zomaar neergepoot.
Nu denk ik wel dat het IS eigenlijk de eindhalte is qua zoektocht naar want het is zo complex en we weten dat sterren bij hun einde een vernietigende kracht hebben die op zijn beurt weer tot wijzigingen in het IS kunnen leiden...gevolg, het IS evolueert. Gezien het IS naar menselijke maatstaven oneindig groot is moeten we ervan uit gaan dat we niet echt alleen zijn.
Vraag is enkel, hoe zien de andere levende vormen er uit en stel, ze staan technologisch verder zodat ze snel via het IS kunnen reizen dan rijst de vraag of met welke bedoeling ze tot hier komen .
Als dan deze bezoekers eigenlijk aan de wieg van onze beschaving zouden gestaan hebben dan onstaan er nog veel meer vragen in de trend van, hoe komt het dan dat ze al hun technologie niet naar hier brachten want de artefacten die werden teruggevonden wijzen wel op een gevorderde tot zeer gevorderde cultuur maar vertoont serieuze haken.
Bvb: in een link die ..ik dacht Exodus of was het Pindar gepost heeft lieten ze een merkwaardige opeenstapeling zien van grote rotsblokken. Raar, maar aan de andere kant is een pyramide in Egypte ook gemaakt uit grote blokken.
Nu is er al genoeg bewijs dat men een paar duizend jaar ervoor al zulke massieve blokken merkwaardig goed konden leggen en de archeologisch werld stond paf als bleek dat er ergens tussen de blokken stalen I verbindingen zaten en dat in een ver voor de ijzertijd.
Als ze zo hoogtechnologisch waren om door de IS te reizen zouden we toch meer supermoderne vondsten moeten doen. Niet een steen waarin een exacte vorm gehaald is en een schroefdraad neen... zelfs dat is eigenlijk nog te ...te, er ontbreekt nog wat.
En de wteede groote onbekend is hoe het komt dat de technologie jarenlang verloren is gegaan ...atoomoorlog werd aangehaald bvb... wel, dat zegt dan veel over hun bedoelingen en zijn ze geen haar beter dan wij mensen.
Dus zo gebrand op een ontmoeting ben ik dan ook niet.
Maar we mogen alvast niet negeren dat er abnormale fenomenen gebeuren en daar plakt men de term UFO op.

Natuurlijk, die abnormale fenomenen evolueren ook.
Als ze duizenden jaren gelden al zo technologisch waren dat ze door de ruimte konden reizen, t'jonge, wat moet dat dan nu zijn.

Bestaan ze nog wel ? ...

Een metoriet op hun planeet en kaboem, de IS dudes zijn verleden tijd...

Om nog maar te zwijgen van zwarte gaten, opgesucked worden door anti-materie, ... brrrrr...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be