![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Merk ook op dat dit bewustzijn, zoals de mystici zeggen, geen "intelectueel proces" is , maar totaal bewustzijn, het bewust zijn van alles op een niet locale manier (er is geen jij en ik, geen daar en hier, geen nu en straks). Dit is wat men probeert te bereiken door meditatie, het intellectuele proces uitschakelen, de innerlijke stem stillen en bewustzijn ervaren.
Ook psychoactieve stoffen zoals LSD kunnen deze verandere staten van bewustzijn teweegbrengen. Een verklaring van wetenschapper Stanislav Grof toen hij in de jaren 50 meedeed aan een LSD experiment: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 9 augustus 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard geeft Pindar geen bron voor dit "citaat". (En ik bedoel een echte bron, niet andere fora waar de lokale Pindar's dezelfde zever hebben gecopy-paste.) Het zal wel toeval zijn dat hij net vandaag weer eens de anti-semitische vervalsing "Protocollen van de Wijzen van Zion" als bron voor zijn zever gebruikte. Hoe doorzichtig toch (al vraag ik mij af of men op dit forum op dit soort platte haatzaaierij zelfs nog mag wijzen). Wat een niveau toch hier. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 augustus 2006 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6663 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is trouwens een echt NWO mannetje, maatjes met Bzieniew Brezinsky ( van de trilateral commision). Hij ziet er ook niet al te braaf uit, de ogen veraderen iets kwaadaardigs, vind ik. (dit zal wellicht geplukt worden uit mijn post door Firestone om de rest dan te negeren) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6664 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar ik snap wel wat je bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6665 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft niet lang geduurd. Damage control is er al, maar niet echt efficiënt!
![]() De "quote" is op tientallen racistische en antisemitische websites en fora te vinden, en niemand die in staat is een bron te geven. Denkende mensen leiden daaruit af dat het een verzinsel is. Believers gaan echter op zoek naar drogredenen om de "quote" te verdedigen. Want dat is wat jij in je verdere post doet, nep-argumenten aanvoeren om de aandacht af te leiden van de essentie: Pindar heeft opnieuw smerige leugens gepost, en toevallig opnieuw over Joden. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En in wiens administratie zat Brezinsky? In die van Carter. Dezelfde Carter die je hierboven als "getuige" tegen Begin bracht (met een vervalst citaat). Hoe consistent toch ... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Bon, samengevat:
![]() |
![]() |
#6666 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dus om dan te zeggen dat het IS klopt niet helemaal. Om zichzelf uit te drukken doorheen diversiteit? Hmm, als je iets niet exact kunt definiëren kan je zo'n taal al niet hanteren. Dus heeft IS hier de mens gepoot. Blijkbaar ook ergens anders (zie UFO) en waarschijnlijk dan her en der in de milky way (njam njam) Wel , dan zijn wij ongetwijfeld de meest barbare soort van gans het heelal. Omdat de ruimte dus evolueert zal , datgene dat het IS hier neergepoot heeft ook wel evolueren zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6667 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als uw ding IS (abstract van de tijd), dan kan ook het "niet zijn" (al even abstract). Dit impliceert ook een overgang van dat niet, naar het wel zijn(ook weer los van de tijd). Tijd of geen tijd, er is nog steeds een ontstaan. Laatst gewijzigd door TheBlackadder : 9 augustus 2006 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6668 |
Banneling
|
![]() Menachem Begin was wel de énige terrorist die ooit een Nobelprijs voor de Vrede heeft gekregen.
![]() Zelfs ik verdien die Nobelprijs meer dan hem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6670 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Nelson Mandela ook niet vergeten
![]() |
#6671 |
Burgemeester
|
![]() Hoe je het keert of draait, er moet van altijd iets gestart zijn. Dus IS is er ook niet zomaar neergepoot.
Nu denk ik wel dat het IS eigenlijk de eindhalte is qua zoektocht naar want het is zo complex en we weten dat sterren bij hun einde een vernietigende kracht hebben die op zijn beurt weer tot wijzigingen in het IS kunnen leiden...gevolg, het IS evolueert. Gezien het IS naar menselijke maatstaven oneindig groot is moeten we ervan uit gaan dat we niet echt alleen zijn. Vraag is enkel, hoe zien de andere levende vormen er uit en stel, ze staan technologisch verder zodat ze snel via het IS kunnen reizen dan rijst de vraag of met welke bedoeling ze tot hier komen . Als dan deze bezoekers eigenlijk aan de wieg van onze beschaving zouden gestaan hebben dan onstaan er nog veel meer vragen in de trend van, hoe komt het dan dat ze al hun technologie niet naar hier brachten want de artefacten die werden teruggevonden wijzen wel op een gevorderde tot zeer gevorderde cultuur maar vertoont serieuze haken. Bvb: in een link die ..ik dacht Exodus of was het Pindar gepost heeft lieten ze een merkwaardige opeenstapeling zien van grote rotsblokken. Raar, maar aan de andere kant is een pyramide in Egypte ook gemaakt uit grote blokken. Nu is er al genoeg bewijs dat men een paar duizend jaar ervoor al zulke massieve blokken merkwaardig goed konden leggen en de archeologisch werld stond paf als bleek dat er ergens tussen de blokken stalen I verbindingen zaten en dat in een ver voor de ijzertijd. Als ze zo hoogtechnologisch waren om door de IS te reizen zouden we toch meer supermoderne vondsten moeten doen. Niet een steen waarin een exacte vorm gehaald is en een schroefdraad neen... zelfs dat is eigenlijk nog te ...te, er ontbreekt nog wat. En de wteede groote onbekend is hoe het komt dat de technologie jarenlang verloren is gegaan ...atoomoorlog werd aangehaald bvb... wel, dat zegt dan veel over hun bedoelingen en zijn ze geen haar beter dan wij mensen. Dus zo gebrand op een ontmoeting ben ik dan ook niet. Maar we mogen alvast niet negeren dat er abnormale fenomenen gebeuren en daar plakt men de term UFO op. Natuurlijk, die abnormale fenomenen evolueren ook. Als ze duizenden jaren gelden al zo technologisch waren dat ze door de ruimte konden reizen, t'jonge, wat moet dat dan nu zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6672 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat er geen adepten meer waren van Lombroso, blijkbaar heb ik mij vergist. Met een blik te werpen op iemands gezicht weet exodus automatisch of die persoon al dan niet een misdadiger is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6674 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6675 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6676 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6677 |
|
![]() Vind ik ook. In België hebben we ook zo een maffia typ gehad. Paul VDB:
![]() Schijnt dat hij jachtpartijen voor de adel organiseerde, op jonge kinderen die losgelaten werden in de bossen rond kastelen.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 augustus 2006 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaan ze nog wel ? ... Een metoriet op hun planeet en kaboem, de IS dudes zijn verleden tijd... Om nog maar te zwijgen van zwarte gaten, opgesucked worden door anti-materie, ... brrrrr... |
|
![]() |
![]() |