![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6661 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen dank. Al zou ik eerder aanraden om ze in een grote volle zaal te zien. Is altijd nog dat tikkeltje meer.
|
|
|
|
|
|
#6662 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6664 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6665 |
|
Europees Commissaris
|
Amazing Spiderman. Niet zo amazing. En ik dacht dat de Dark Knight Rises slecht was...
|
|
|
|
|
|
#6666 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar de actie was goed, dus ik kan mijn ongeloof wel een beetje opzij zetten. The Amazing Spidermand vond ik verschrikkelijk. Twas dat ik met een vriendin in de cinema zat of ik was buiten gewandeld. Het enige goede in die film was Martin Sheen als Uncle Ben, en we weten allemaal wat er met Uncle Ben gebeurt...
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 10 november 2012 om 07:23. |
|
|
|
|
|
|
#6667 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6668 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het geforceerd realisme ging nog bij the Joker, die geen superkrachten had, net zoals bij the Scarecrow. En een sterfelijke Ra's al Ghul, oké. Maar Catwoman veranderen in d?*t. Wat gebeurt er überhaupt met haar vriendin? Verdwijnt zij gewoon omdat het plot dat wilt? Bane is ook een vrij saaie antagonist, in tegenstelling tot the Joker, die ondanks de verkeerde invulling van het personage nog steeds het enige écht degelijke aan the Dark Knight was. Veel actie, ja, maar daarvoor kijk ik geen films. Batman Begins is de enige van de reeks die ik de moeite waard vond. Citaat:
Peter Parker/Spiderman, wat moet hij voorstelling? Een sociale outcast die zich kleedt als een hipster, die skateboardt en fotografeert? Wanneer het plot dat nodig heeft kan die meteen geavanceerde technologie ontwerpen, terwijl hij eerder in wetenschappelijke context aflas wat er op websites stond of zijn vader plagieerde? Gwen Stacy als een populaire nerd? En iedereen moet zo te zien meteen weten wie Spiderman is. Ik denk dat het probleem was dat de incompetente regisseur te hard probeerde 'anders' te zijn. |
||
|
|
|
|
|
#6669 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Bane vond ik wel redelijk goed geadapteerd naar een serieuze superheldenfilm, maar misschien wat saai ja. Ik had graag Hugo Strange gezien, jammer dat Nolan daar niet voor koos. Batman Begins deed overigens volgens mij wat weinige andere reboots kunnen (inclusief The Amazing Spiderman bijvoorbeeld), het origin-verhaal van de superheld boeiend vertellen, ondanks het feit dat we het al volledig kennen. Die was niet slecht, nee. En hij kreeg hoeveel screen-time? 10 minuten ofzo? En die film was verdomme lang.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 10 november 2012 om 19:27. |
||
|
|
|
|
|
#6670 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Allez, binnenkort weer een reboot.[/quote] Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 10 november 2012 om 20:11. |
|||||
|
|
|
|
|
#6671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Bastille was nu ook niet meteen een ongelofelijke gevangenis.
|
|
|
|
#6672 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#6673 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Blanke rijke mannen die jagen op negerinnenbillen. Jawel, onze Hollandse vrienden hebben een heerlijke film over deze belangwekkende thematiek gemaakt. Imanuelle Grives draait met haar billen de hele film naar een hoger niveau. Rapper Negativ mag haar pooieren in de film, terwijl dat witte knulletje (Géza Weisz) de rekening mag betalen. Zo werken die dingen nu eenmaal. Jeroen Krabbé probeert de eer te redden. In Nederland komt de film komende september uit. In Belgie in februari (2013) http://www.youtube.com/watch?v=J9zXAYsY3c4 ALLEEN MAAR NETTE MENSEN officiële NL trailer (9.000 hits) 10 juli 2012 |
|
|
|
|
|
#6675 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben het begrepen, Eberhard. Je vindt het een fantastische film. De filosofische overwegingen van het belang van "negerinnenbillen" in de hedendaagse samenleving. Cannes staat te wachten. Je bent braaf.
Laatst gewijzigd door lombas : 11 november 2012 om 19:41. |
|
|
|
|
|
#6676 | |
|
Europees Commissaris
|
Nu je het zegt, ik herinner me niet dat ze Catwoman genoemd wordt.
Citaat:
Man of Steel is de volgende denk ik. Ben er wel benieuwd naar, daar ik eigenlijk Superman nooit echt kon smaken. De beste Superman-media die ik me herinner was The Animated Series en die verbleekte in vergelijking met diezelfde serie van Batman. Met de Justice League film in de voorbereiding vraag ik me af hoe men Aquaman, Flash, Wonderwoman enzo nog gaat verfilmen. Ik vind Superman al bijna komisch, laat staan Flash, Wonderwoman en, oh god, Aquaman...
|
|
|
|
#6677 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ook zijn vijanden zijn veel interessanter als die van Spiderman of Superman etc.
|
|
|
|
#6678 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat een rioolhumor. Hoeveel punten moet je van een normaal IQ afzuipen alvorens je daarmee kan lachen zonder je te schamen?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 november 2012 om 20:55. |
|
|
|
|
|
|
#6679 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Marvel heeft dat eigenlijk nog vrij degelijk kunnen uitvoeren met Magneto in X-men First Class. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#6680 |
|
Europees Commissaris
|
Zelfs in Batman Beyond, als chagrijnige oude kerel, heeft hij nog zijn momenten.
|
|
|
|