![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6661 |
Vreemdeling
|
![]() Hey Exodus,
Waar blijft de "Chinese ruimtevaart is fake" topic?
![]() |
#6662 |
Parlementslid
|
![]() Die italiaanse film heet Zero en is op Zapruder te vinden
Hij is gemaakt door de Italiaanse Europarlementarier Guilietto Chiessa. Als je een zaal weet die hem wil draaien kan die vertoond worden en is het soms mogelijk dat Chiessa zelf komt toelichting geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6663 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6664 |
Banneling
|
![]() Waarom je toevlucht zoeken in een fantasie-theorie als Einsteiniaanse fysica, die binnenkort overigens al honderd jaar oud is, alles perfect kan verklaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6665 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En weet u ook wat op WTC 6 is gevallen? Laatst gewijzigd door eti1777 : 27 september 2008 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6666 |
Gouverneur
|
![]() meen je dat echt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6667 |
Banneling
|
![]() Dit gaat over het artikel dat Heftruck postte en waar hij zoals gewoonlijk selectief uit knipte.
Einsteiniaanse fysica verklaart wel zowat 99.99% van alle macroscopische effecten die we waarnemen maar geen 100% inderdaad. Er zijn nog een paar anomaliën zoals bvb. de pioneer anomalie en de flyby-anomalie. Perfectie is dus nog niet bereikt . Laatst gewijzigd door parcifal : 27 september 2008 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6669 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6671 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal het ene nog meer als het andere ... lang geleden nog zo gelachen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6673 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bovendien klopt je hele zinsconstuctie niet goed... want als ik dat letterlijk moet interpreteren dan zeg je hier dat ik zou gezegd hebben dat er geen (zelfs nooit ) fatsoenlijke bron(nen) worden voorgedragen exclusief die van infowars dat lijkt me al helemaal te gek moest ik zoiets gezegd hebben vandaar zal ik het nog eens herhalen uit deze hele topic en andere topic blijkt het steeds dat alle 'argumenten' voor 99% ofwel verzonnen zijn, uit hun context gerukt en dat er nooit met verifieerbare zaken wordt afgekomen die 1% die overblijft is gewoonweg niet debunkbaar wegens te vaag Citaat:
ik vroeg je om 1 ding dat nog niet gedebunked was blijkbaar zie je niet goed in wat dat betekend.... gedebunked wilt niet zeggen dat iedere woord gelogen zou zijn stel ( want dat valt nog te bezien ) dat de getuigenissen waarmee je afkomt inderdaad berusten op waarheid en het bovendien gaat om gesmolten staal dan nog valt te bezien of het argumentswaarde heeft die argumentswaarde wordt er immers aan gegeven door de hypothese en heb je 9 op 10 ook ergens van een site , niet ? Citaat:
Citaat:
dat jij het niet 'debunked' noemt en ik wel daar valt nog over te klappen 'debunked' staat voor mij voor alles dat weerlegd wordt wat betreft zulke uitspraken of hypotheses :"kijk een plasje staal... er moet wat meer aan de hand zijn ... cd lijkt me hier de enige optie" Citaat:
een maand geleden ? of die twee fotootjes met dien brand op of moet ik het ergens vinden in die links in één van je posts ? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( de hele zaak is naar gewoontegetrouw weer in een stroomversnelling gelkomen na een enkelvoudige opmerking van me.... eentje die daarbij blijft staan ) okay.. ondertussen heb ik naar je post gelezen ( je bedoelde toch die vlak boven die van mij waar jij nu op reageerde ivm het verdampt staal ? ) ja wat is ervan.... wat moet dat ?... foto's van verdampt staal... dat moet je maar kunnen maken kan je me op z'n minst een linkje geven ofzo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6676 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6677 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet juist mijn beste,bij het windsor towers was er ook geen vuurbestendige bescherming boven de 17 de verdieping aanwezig..... Citaat:
Citaat:
Bewijs maar eens dat een falende vloerverbinding quasi in de hoek van een gebouw een volledig vloerplan naar beneden haalt en een zo snelle instorting kan veroorzaken waarbij het héle gebouw mooi recht instort in 8.2 seconden zoals Nist zélf toegeeft....... Bekijk het grondplan in het NISTRAPPORT maar eens goed wat dat betreft.... Laatst gewijzigd door Svennies : 29 september 2008 om 16:08. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6678 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat U al dan niet ademd kan ik net niet bewijzen aangezien U net zogoed een spambot kan zijn...Maar wat ik wél kan bewijzen met Uw post is dat U een grote zeveraar bent....
![]() En mag U op A.T.M. illwill gezelschap gaan houden... Met vriendelijke groeten..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6680 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Even heel traag typen voor Svennies : Het gaat om de STRUCTUUR van het gebouw. Betreffende de Windsor Tower : Citaat:
Ter info : WTC1, 2 en 7 hadden GEEN kern van beton. WTC 1 en 2 hadden een 'box in een box' structuur en WTC 7 had geen kernstructuur. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 september 2008 om 16:26. |
|||
![]() |
![]() |