Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 februari 2015, 18:23   #6681
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat wist ik niet...
http://forum.politics.be/showpost.ph...78&postcount=1

Het overmatig plaatsen van afbeeldingen die niet van toepassing zijn op het onderwerp, zonder bijdrage aan de discussie. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes
•=> Het al te vaak reageren met nietszeggende, of kwetsende, of nodeloos provocatieve oneliners in de discussies buiten Koetjes & Kalfjes.
•=> Het posten van grote stukken tekst in een vreemde taal of die klaarblijkelijk door een vertaalrobot gehaald zijn.
•=> Het frequent reageren enkel met smileys, '2', etc...in de politieke discussiefora. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes
•=> Het voeren van oeverloze bladzijdenlange meta-discussies over spelling, moderatie en andere off-topic
•=> Het vervalsen van quotes al dan niet met vermelding 'Fixed' of 'FIFY'
reservespeler is offline  
Oud 27 februari 2015, 18:24   #6682
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...78&postcount=1

Het overmatig plaatsen van afbeeldingen die niet van toepassing zijn op het onderwerp, zonder bijdrage aan de discussie. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes
•=> Het al te vaak reageren met nietszeggende, of kwetsende, of nodeloos provocatieve oneliners in de discussies buiten Koetjes & Kalfjes.
•=> Het posten van grote stukken tekst in een vreemde taal of die klaarblijkelijk door een vertaalrobot gehaald zijn.
•=> Het frequent reageren enkel met smileys, '2', etc...in de politieke discussiefora. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes
•=> Het voeren van oeverloze bladzijdenlange meta-discussies over spelling, moderatie en andere off-topic
•=> Het vervalsen van quotes al dan niet met vermelding 'Fixed' of 'FIFY'
Kijk eens aan...
Another Jack is offline  
Oud 27 februari 2015, 18:25   #6683
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan...
Weer iets bijgeleerd hé.
reservespeler is offline  
Oud 27 februari 2015, 18:28   #6684
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Weer iets bijgeleerd hé.
Ik ben blij dat ik nog elke dag kan bijleren.
Another Jack is offline  
Oud 27 februari 2015, 18:30   #6685
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben blij dat ik nog elke dag kan bijleren.
Sommigen komen dagen tekort.
Oud 27 februari 2015, 18:34   #6686
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Sommigen komen dagen tekort.
Dat is een goede.
Voor die mensen is het waarschijnlijk hopeloos.
Hetgeen ze vandaag leren zijn ze morgen alweer kwijt.
reservespeler is offline  
Oud 27 februari 2015, 20:47   #6687
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij heeft hier niks te doen, hij is hier ongewenst.
Het zou er nog aan mankeren dat hij het lef zou hebben om op het driehoekje te drukken!
Dat klopt niet helemaal, van mij mag hij blijven komen.

Een beetje humor kan dit forum wel gebruiken.
Oud 27 februari 2015, 21:22   #6688
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ah daarom dat hier soms vuilspuiterij blijft staan en andere in feite onschuldige zaken zoals bietekwiet bestraft wordt.

Het is een manier van opvatten. een rare, maar het is een manier.
De beledigde mag de belediging ook niet quoten en er op repliceren, zelfs al scheldt hij niet terug.
In dat geval veronderstelt de moderatie dat je akkoord bent met de belediging, meen ik ooit ergens in het reglement gelezen te hebben.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 27 februari 2015, 21:37   #6689
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als hij het doet heb je banpunten aan je broek, zo simpel is het.
denk jij echt dat iemand die ondanks zijn permaban 365 dagen per jaar minstens 1 nieuwe nickname registreert om dan systematisch na wat agressieve postings buiten te vliegen de mogelijkheid heeft om iemand banpunten te geven ?
Pandareus is offline  
Oud 28 februari 2015, 00:59   #6690
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Zojuist kreeg Nietzsche een ban!
Hopelijk geen permanente.
NieuwNoors is offline  
Oud 28 februari 2015, 07:20   #6691
Lance
Banneling

Standaard

Nietzsche, vriend, ik weet dat je dit ,ondanks de ban, toch zal lezen. Het is moeilijk de juiste woorden te vinden na de dramatische ontwikkelingen van gisteren, maar we missen je hier ontzettend hard. We gaan een donkere tijd tegemoet, maar we komen er allen sterker uit. Meer dan jouw wijsheid, liggen jouw hart en ziel op dit forum.
Zonder jou is er een leemte, die door niemand anders kan gevuld worden. We zijn je even kwijt en dat doet pijn. We krijgen geen antwoord meer op al onze existentiële vragen. Het leven heeft eventjes geen zin meer. Huilen heeft geen zin, ik heb geen tranen meer. De uren zonder jou kruipen voorbij.

Laat deze kwelling snel eindigen en ik smeek u o waarde moderatie: FREE NIETZSCHE.
Lance is offline  
Oud 28 februari 2015, 07:42   #6692
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Nietzsche, vriend, ik weet dat je dit ,ondanks de ban, toch zal lezen. Het is moeilijk de juiste woorden te vinden na de dramatische ontwikkelingen van gisteren, maar we missen je hier ontzettend hard. We gaan een donkere tijd tegemoet, maar we komen er allen sterker uit. Meer dan jouw wijsheid, liggen jouw hart en ziel op dit forum.
Zonder jou is er een leemte, die door niemand anders kan gevuld worden. We zijn je even kwijt en dat doet pijn. We krijgen geen antwoord meer op al onze existentiële vragen. Het leven heeft eventjes geen zin meer. Huilen heeft geen zin, ik heb geen tranen meer. De uren zonder jou kruipen voorbij.

Laat deze kwelling snel eindigen en ik smeek u o waarde moderatie: FREE NIETZSCHE.
Wat is er gisteren dan voorgevallen?
Dramatische ontwikkelingen, dat klinkt helemaal niet gewoon.
reservespeler is offline  
Oud 28 februari 2015, 07:49   #6693
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik vind ook wel dat we een kat een kat mogen noemen.
Zeg tenminste in welke draad het drama gebeurde.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 28 februari 2015, 08:39   #6694
geertvdb

Standaard

Citaat:

Nietzsche een ban?? 1 van de beleefdste personen op dit forum! hoe kan dat??
geertvdb is offline  
Oud 28 februari 2015, 10:14   #6695
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Oei oei oei, heeft bembem Lance gay gemaakt?????
Oud 28 februari 2015, 10:24   #6696
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

oei! wat heeft ie gedaan?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 28 februari 2015, 11:29   #6697
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Teveel smileys gebruikt? Teveel geleuterd? Teveel getrold? Te weinig inhoudelijk gereageerd? Te gortige posts?
Wie zal het zeggen, de lijst aan mogelijkheden is vrijwel onbegrensd.
Het enige waar hij niet kan van verdacht worden is het plegen van een daad van inhoudelijke discussie op dit forum.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 28 februari 2015, 11:49   #6698
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Jammer, ik vind Nietzsche best sympathiek. Ik kan me ook niet goed voorstellen wat hij uitgespookt heeft om een ban te krijgen.
Oud 28 februari 2015, 12:04   #6699
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik zie dat de discussie met Stormram in de 'Hot Marijke'-topic redelijk uit de hand is gelopen. Zou het dat zijn geweest?
dalibor is nu online  
Oud 28 februari 2015, 12:15   #6700
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik zie dat de discussie met Stormram in de 'Hot Marijke'-topic redelijk uit de hand is gelopen. Zou het dat zijn geweest?
Lijkt me eerder dat deze Stormram constant over de schreef gaat.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be