![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6681 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...78&postcount=1
Het overmatig plaatsen van afbeeldingen die niet van toepassing zijn op het onderwerp, zonder bijdrage aan de discussie. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes •=> Het al te vaak reageren met nietszeggende, of kwetsende, of nodeloos provocatieve oneliners in de discussies buiten Koetjes & Kalfjes. •=> Het posten van grote stukken tekst in een vreemde taal of die klaarblijkelijk door een vertaalrobot gehaald zijn. •=> Het frequent reageren enkel met smileys, '2', etc...in de politieke discussiefora. Uitzondering: Koetjes & Kalfjes •=> Het voeren van oeverloze bladzijdenlange meta-discussies over spelling, moderatie en andere off-topic •=> Het vervalsen van quotes al dan niet met vermelding 'Fixed' of 'FIFY' |
![]() |
![]() |
#6682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6683 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6684 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6685 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommigen komen dagen tekort.
![]()
#6686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6687 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje humor kan dit forum wel gebruiken.
![]() |
![]() |
#6688 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In dat geval veronderstelt de moderatie dat je akkoord bent met de belediging, meen ik ooit ergens in het reglement gelezen te hebben.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#6689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6690 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zojuist kreeg Nietzsche een ban!
Hopelijk geen permanente. |
![]() |
![]() |
#6691 |
Banneling
|
![]() Nietzsche, vriend, ik weet dat je dit ,ondanks de ban, toch zal lezen. Het is moeilijk de juiste woorden te vinden na de dramatische ontwikkelingen van gisteren, maar we missen je hier ontzettend hard. We gaan een donkere tijd tegemoet, maar we komen er allen sterker uit. Meer dan jouw wijsheid, liggen jouw hart en ziel op dit forum.
Zonder jou is er een leemte, die door niemand anders kan gevuld worden. We zijn je even kwijt en dat doet pijn. We krijgen geen antwoord meer op al onze existentiële vragen. Het leven heeft eventjes geen zin meer. Huilen heeft geen zin, ik heb geen tranen meer. De uren zonder jou kruipen voorbij. Laat deze kwelling snel eindigen en ik smeek u o waarde moderatie: FREE NIETZSCHE. |
![]() |
![]() |
#6692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dramatische ontwikkelingen, dat klinkt helemaal niet gewoon. |
|
![]() |
![]() |
#6693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook wel dat we een kat een kat mogen noemen.
Zeg tenminste in welke draad het drama gebeurde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#6694 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6695 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#6696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei! wat heeft ie gedaan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#6697 |
Europees Commissaris
|
![]() Teveel smileys gebruikt? Teveel geleuterd? Teveel getrold? Te weinig inhoudelijk gereageerd? Te gortige posts?
Wie zal het zeggen, de lijst aan mogelijkheden is vrijwel onbegrensd. Het enige waar hij niet kan van verdacht worden is het plegen van een daad van inhoudelijke discussie op dit forum.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#6698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer, ik vind Nietzsche best sympathiek. Ik kan me ook niet goed voorstellen wat hij uitgespookt heeft om een ban te krijgen.
#6699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6700 |
|
![]() |
![]() |