![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6701 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé, het is nu niet dat het de eerste keer is dat hij verplicht een weekje vakantie moet nemen hé?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#6702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6703 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hoewel Stormram er nogal eens durft over gaan, en ook vaak buiten K&K op de rand van het toelaatbare balanceert, vind ik hem bij wijlen toch geniaal in het HM topic. Het moet overigens de eerste keer zijn dat ik één van zijn standpunten deel, maar ik zal me, in tegensteling tot hem, niet verwaardigen daar ook maar één reactie neer te poten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#6704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6706 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniaal zijn, hoogbegaafd zijn, er dient daarvoor dikwijls een prijs betaald te worden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2015 om 16:45. |
||
![]() |
![]() |
#6707 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij plooit gewoon niet voor zijn opponenten, die misschien minder agressief zijn in woordgebruik, maar verder totaal inhoudsloos zijn. Maar obsessief... Allé kom.
|
![]() |
![]() |
#6708 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6709 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij hebt de jouwe betaald Xeno. Niemand kan dat betwisten!
![]() |
![]() |
#6710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al moeite met lichamelijk contact met mensen die ik ken, dus even goeie vrienden, maar laat het maar zo.
![]() |
![]() |
#6711 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zeggen dat een degelijk klavier 10 euro kost.
|
![]() |
![]() |
#6712 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En serieus! Je moet het maar durven: eerst persoonlijke aanvallen sturen naar N, ook bedreigingen. En daarna op het driehoekje drukken en medeforummer een ban aansmeren.....pppffff. Da's echt smerig toch.
|
![]() |
![]() |
#6713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb of had niets tegen dat Nietzschemannetje. Hij was hooguit een heel klein beetje irritant. |
|
![]() |
![]() |
#6714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Maar hij hanteert het fileermes als een volleerde chirurg. En virtuositeit waarnemen is altijd een plezier op zich.
|
![]() |
![]() |
#6715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doet je derrière niet teveel zeer nu ? |
|
![]() |
![]() |
#6716 |
Banneling
|
![]() Iedereen die me doet lachen zou nooit geband mogen worden. Die vliegenden Olländer, Kirsch'ke, knalspotteke, schimmelzwam, Reservekrapuul, en nog vele anderen... Allemaal formidabele en unieke mensen die een erestatuut met volledige immuniteit verdienen. Zo is 't.
|
![]() |
![]() |
#6717 |
Banneling
|
![]() Een weekje ?? Bij mij is het telkens minimum een maand effektief geweest tot hiertoe, en dan nog met een voorwaardelijk aan uw been van een jaar. Het grappige is dat ge raar of zelden weet waarom ge geband word. De mod's die U bannen geven niet altijd uitleg of zelfs gewoon maar een link naar de draad. Zelfs dat is er veelal niet bij.
|
![]() |
![]() |
#6718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6720 |
Banneling
|
![]() Ge hebt een verkeerd beeld van mij Prof'ke. De hele multikul is een mop op zich. Natuurlijk, elke serieuze mens kan zoiets toegeven. De linksen waren nuttig in de tijd van pastoor Daens. Nu is een kritische blik van rechts meer op zijn plaats. Alles houdt elkaar met de tijd in evenwicht. Links en rechts bestaan niet zonder elkaar. Daarom kunt ge ook niet tegen een bepaalde kant zijn. Mensen die enkel links of enkel rechts zijn, als die al bestaan tenminste, zijn enkel gemakzuchtig.
|
![]() |