![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6722 |
Banneling
|
![]() Wat is eigenlijk LvK?
Link voor Kutkammers? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6723 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6724 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
my two cents Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6725 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker als het om ideologisch geladen onderwerpen gaat. Zo weet ik dat een doorsnee encyclopedie het artikel "katholicisme" door een (gematigde en dus salonfähige) katholiek laat schrijven, dat over "protestantisme" door een (gematigde en salonfähige) protestant, dat over "vrijmetselarij" door een (gematigde en salonfähige)vrijmetselaar enz. Uitzonderingen waren wel de artikelen over ideologisch geladen trefwoorden waar geen salonfähige aanhangers voor te vinden zijn als fascisme, nazisme of bolsjevisme. Bij Wikipedia, waar iedere burger ter wereld inzendingen kan publiceren, zonder dat zelfs te moeten vragen (al heb ik gehoord dat de regels onlangs iets strenger zijn geworden), vind je omschrijvingen die - na enige tijd van correctie en discussie - de goedkeuring/instemming van de modale meerderheid kunnen wegdragen. Dus waarheden die nog niet ingeburgerd zijn vallen uit de boot. Daarin heeft Pindar, die grossiert in waarheden en leugens (het onderscheid interesseert hem weinig) die tegen de stroom in gaan, dus gelijk: zijn standpunt zal per definitie nooit door Wikipedia bevestigd worden. Dit gezegd zijnde ben ik er wel van overtuigd dat het artikel dat ik zelf citeerde in verband met de protocollen van Zion correct en wetenschappelijk objectief is. Maar dat weet ik niet omdat het in Wikipedia staat, maar omdat alle bronnen die als gezagvoller aanzien kunnen worden diezelfde informatie bevestigen.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 10 augustus 2006 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6726 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan zijn ze waar???? Zijn ze niet ingeburgerd dan zijn ze niet waar?? tsssss. hoeveel gelover er niet in een Jezus die niet bestaan heeft??? Als er maar ghenoeg geloven heeft ie wel bestaan????????? Ja hoor!!! Doet me toch effe aan Gandhi denken: "Even if you are a minority of one, the truth is the truth. " Niet dat ik me verder wil vergelijken met hem hoor, ik was geen lid van een geheime genootschap. Hij wel! Ik geloof dezelfde als Hitler! My two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6727 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vergelijkt u Mandela met M. Begin?
Ik dacht dat linkse Vlaams-nationalisten ook het einde van de Zuid-Afrikaanse apartheid toejuichten. Of bent u geen linkse nationalist?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6728 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pindar en alle anderen, ik vraag me iets af.
Indien jullie geloven in de NWO en daden die ze zal plegen tegen de mensheid dan zullen jullie waarschijnlijk ook een mogelijkheid hebben bedacht om hieraan te ontkomen. Want alleen kennis van hun 'complot' is niet genoeg daarvoor denk ik. Wat is dit dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6729 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de 'gewone bevolking' jij en ik worden gedragen Als men inziet dat en hoe men gemanipuleerd wordt is men moeilijker te manipuleren, en kan het kaartenhuis instorten. Verder onderzoek ik allerlei mogelijkheden om me voor te bereiden zoals het makkelijk creeren van water uit lucht. Het gebruiken van vrije energie en survival cursussen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat er zeer zware tijden gaan komen. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6731 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit zien we nu al in Amerika, meer en meer mensen staan sceptisch tegen het 9/11 verhaal, en zullen zich dus niet meer zo snel laten vangen in naam van de strijd tegen het terrorisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#6732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Paar postings terug vroeg ik je om bewijzen, maar dan ben je opeens wel heel erg stil!! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6733 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bedoelt u dat u bewijzen gevraagd hebt die de genbiologische theorie bevestigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6734 |
Banneling
|
![]() Er speelt ook nog het 100ste aap syndroom dat gebruik maakt van het 'morphogenetisch veld' .
Dat komt hier op neer: Naarmate er meer mensen 'wakker' zullen worden kan er een kritische massa bereikt (vandaar 100ste aap syndroom) worden, zodat de info automatisch verspreidt wordt naar de andere mensen, en het 'gemeengoed' zal worden. Hele kleine aanwijzingen zie ik al. Ik hoop dat het doorzet. my two cents Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#6735 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6736 | |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Hier zul je wel een tijdje mee zoet zijn: Citaat:
Laatst gewijzigd door Havana : 10 augustus 2006 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6737 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord komt er op neer dat wikipedia per definitie (en door de keuze van de ontwerpers) alleen mainstream-informatie weerhoudt en dus elke waarheid die nog niet ingeburgerd is afwijst. Wat uiteraard niet wil zeggen dat elke mainstream "waarheid" echter waar is dan elke "waarheid" die niet is ingeburgerd. Probleem is natuurlijk wel dat je moeilijk objectieve bewijzen vindt om het onderscheid te maken tussen waarheid en fantasie als het gaat om niet-ingeburgerde weetjes en theoriën.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar niet zo stil als jij, wanneer je bronnen voor jouw "citaten" moet geven.
![]() |
#6739 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is dat mensen zaken vooraf afwijzen , zonder onderzoek! En voor de duizendste keer niemand hoeft aan te nemen wat ik (en anderen zoals Exodus) zeggen. Vaak wordt de illusie gewekt dat ik dat wil Maar ik vind dat mensen al genoeg door de strot gedouwd is. my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6740 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dit nog geen bewijs maar ik zal er eens induiken wat ze te zeggen hebben. (ik zit nu in een bieb!!) Ik vind dan dat ik al meer doe dan de non-believers willen doen Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |