![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6741 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iemand anders heeft al een paar populair-wetenschappelijke boeken opgesomd waarin die bewijzen veelvuldig te vinden zijn; ik kan daar nog een paar andere werken van Stephen Jay Gould en Richard Dawkins aan toevoegen (hele toegankelijk boekjes zijn bijvoorbeeld The selfish Gene uit 1976 en The Blind Watchmaker uit 1986) en als je buiten het populairwetenschappelijke genre wilt gaan, zal ik de literatuur een beetje verder moeten gaan zoeken - ik zit momenteel niet in een wetenschappelijke bibliotheek.
Een belangrijk bewijs is bijvoorbeeld ook dat de evolutietheorie bevestigd is geworden door de genbiologie, zoals ik al schreef.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6742 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
vol met leugens zit! Maar goed... Citaat:
meer niet. Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 14:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6743 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() over de oorsprong van eukaryoten
http://home.comcast.net/~john.kimbal...symbiosis.html Over de oorsprong van het eerste leven http://biology.plosjournals.org/perl...l.pbio.0030396 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iets van 0,000000000000.0000000000...etc 01 Iemand heeft eens heel passend gezegd dat de kans dat er leen zoals we het nu kennen uit de oersoep is gekomen, te vergelijken is met een vulnisstort plaats die ontploft en dat er dan een boeing 737 ontstaat! Kan ik me helemaal in vinden! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6745 | |
Banneling
|
![]() en dan nog even dit:
Citaat:
There! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6746 | |
Banneling
|
![]() en dit dan?
Citaat:
http://www.alternativescience.com/sh...-darwinism.htm Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 10 augustus 2006 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6747 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik de enige die deze eindeloze copy-pastes van pseudo-wetenschappelijke rommel die aan geen vijf minuten onderzoek weerstaat beu is?
![]()
![]() |
#6748 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is wat deze rommel op een politiek discussieforum te zoeken heeft.
Temeer dat jullie niet bij machte zijn om op vragen in te gaan, zelfs niet om bronnen te geven voor jullie "citaten". Copy-paste is overigens not-done op dit forum.
![]() |
#6750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook het boek "Darwin's black box" van Michael Behe heeft veel stof doen opwaaien. Door recentere ontdekkingen in de biochemie wordt het steeds moeilijker om de theorie van Darwin, zonder enige twijfel, aan te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6751 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, als je zo begint, onverdraagzame. Sinds wanneer ben jij zo begaan met wat er op politics verschijnt. Ga gaan klagen bij de mods hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#6752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nihil, vooral omdat Pindar en jij nooit op tegenargumenten kunnen ingaan (noch bronnen geven voor jullie valse citaten). Mijn vraag was overigens niet aan jou gericht. Uiteraard krijg jij nooit genoeg van pseudo-wetenschappelijke onzin of verzinsels allerhande. En bronnen heb jij ook al niet nodig. Als iets past in jouw debiele theorie, dan is het voor jou waar! ![]()
![]() |
![]() |
#6753 | |
|
![]() Citaat:
De rest van het artikel ook gelezen, of enkel de introductie? Enne, geen commentaar over de experimenten van Miller? Die bewijzen nl dat uit een aantal simpele elementen en met toevoeging van energie, complexere moleculen kunnen ontstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6754 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
b. We gaan, of beter, gingen wel op vragen in ,maar als het antwoord je niet kon bekoren gooidje je het over een andere boeg! c.ik cpy paste wat naar ik denk relevant is om zaken toe te lichten. En wie geeft jou het recht te bepalen wat echt en niet echt e.d is wat je namelijk doet is het uitoefenen van psychologisch fascisme. Alles wat anders is, neer er mee. Ik wil niet te onaardig doen maar wel zeggen dat je nog veel te leren hebt op het gebied van verdraagzaamheid. more then Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest ga ik zeker lezen. Heb jij de door mij aanbevolen boeken gelezen? Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6756 |
|
![]() algemene, oppervlakkige zinnen kan iedereen schrijven. Bewijzen met wetenschappelijke bronnen, dat is al iets moeilijker. Graag dus een aantal bronnen voor deze bewering. Want het is in tegenspraak met enkele recente publicaties over een aantal zeer conservatieve, essentiële eiwitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de evolutie theorie zijn hierboven ook oppervlakkige zinnen geschreven! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6758 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nuff said, is een denigrerende vorm om te vertellen, ...kijk, trek uw plan, DIT is de waarheid. En dat blijf je herhalen. Wie is er dan eigenlijk aaan het schelden? Vrije energie bestaat niet, er is sprake van rendementsverhoging maar qua ingrediënten heb je altijd iets nodig wat geld kost. Door de rendementsverhoging wordt het opgewekte vermogen wel goedkoper maar daar blijjft het bij. En hoe gaat de markt uiteindelijk reageren, weet niemand. daarmee bedoel ik dat ze kunnen zeggen , tiens, zozo, het verbruik stijgt dus gaan we de prijs naar boven jagen en 1 probleem omzeil je wel, dat is dat we met teveel zijn op deze planeet, als we dus massaal zouden omschakelen, dan komt de bevoorrading op een bepaalt moment wel in problemen want neem nu water mijn beste, overloedig beschikbaar zou je zeggen, neen echter zou water wel, zoet water daarentegen is er veel minder op deze bol. En nu hier ergens splisting ter sprake kwam, hmm probeer dat eens met zout water. natuurlijk, als ze daar in lukken dan wat met het zoutresidu dat uiteindelijk achterblijft. het restproduct terug naar de zee? Dat kost ook geld hoor. Enfin, je moet je niet blindstaren op een wel werkend idee alleen , je moet het totaalplaatje bekijken en liefst op lange termijn, dus rekening houden dat horden individues van die bepaalde techniek gaan gebruik maken. Een ander aspect is de milieuvervuiling. Elke vorm van producerende industrie vervuilt, de ene wat meer dan de andere. nog niet zo lang gelden waren alle electronische apparaten ronduit supervervuilend en bovendien ronduit giftig. Nu begint men redelijk goed met RoHS componenten aan te maken en met loodvrije soldeer te werken. Maar ondertussen al die TONNEN gif. Ok, de nieuwe uitvindingen zijn op dat gebied al stukken beter maar wat als de industrie er zich mee gaat bemoeien en door het drukken van de prijs het design gaat wijzigen en andere materialen gebruiken al is het enkel de omkasting van het geheel. NWO : Algemeen gezien: het begint hilarisch te worden. De hele discusie loopt uit de hand. Er wordt blijvend van het ene naar het andere standpunt gedebatteerd , nou ja debat kan je het al niet meer noemen en het is toch overduidelijk dat de afwijkende standpunten zullen blijven bestaan en je hebt toch geen 6000 berichten nodig om dat te beseffen. En het taalgebruik is soms bedenkelijk. En ja, er is teveel gekopiëerd, wat ik bedoelde met eigen mening, inbreng formulleren. Laatst gewijzigd door Sergei : 10 augustus 2006 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6759 | |
|
![]() Citaat:
En de boeken? 2 zijn er besteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie gelooft in de "Protocollen van de Wijzen van Zion", een vulgaire antisemitische vervalsing, moet mij geen lessen geven over fascisme. Wie hier valse citaten post (toevallig over Joden) moet mij geen lessen geven over fascisme of verdraagzaamheid. Wie hier leugens post over de zaak Dutroux als Joods complot moet mij geen lessen geven over fascisme of verdraagzaamheid. Jij gaat nooit in op tegenargumenten (nuff said, my two cents, kutkammer, Flinstone, dat zijn geen argumenten hoor), maar begint gewoon te schelden (zoals hierboven) als je niets te vertellen hebt (wat meestal het geval is), of je copy-paste een nieuw sprookje. Zolang het idiote verhalen zijn is dat best vermakelijk, maar jou verdachtmakingen over bepaalde groepen zijn dat minder. Misschien moet je eens nadenken over de waarde van jouw bronnen, ipv van te schelden op wie jouw zever ontkracht.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 augustus 2006 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |