![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6741 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat je een beetje oververmoeid bent. Laatst gewijzigd door Starfire : 6 oktober 2008 om 21:26. |
|
|
|
|
|
|
#6742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu mag U een slaappilletje nemen in mijn plaats... Wij hebben géén slaappilletjes nodig mijn beste,wij zijn destijds getraind om tegen zulke kleine ongemakjes bestand te zijn....Nu U nog... |
|
|
|
|
|
|
#6743 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Bekijk je eigen bijdrages en mijn reacties nog eens, misschien ga je het dan snappen. Waar het om draait. De VS heeft nooit officieel Irak aangeduid aan verantwoordelijke van 9/11. In tegenstelling tot wat jij eerder bazelde hier : Citaat:
Daarnaast werd Irak nooit -officieel- beschuldigd. Dat kan ik niet bewijzen omdat je geen negatief bewijs kan leveren. Probeer dat eens te snappen. Mijn vragen om bewijzen voor JOUW beweringen leg je, zoals steeds naast je neer, tja dat is nogal zwak zeker. Ik begin te begrijpen waarom ze u indertijd naar kongo stuurden. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 oktober 2008 om 02:26. |
||
|
|
|
|
|
#6744 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Palin onlangs Daarnaast werd OBL ook nooit -officieel- beschuldigd voor 9/11... Laatst gewijzigd door eti1777 : 5 oktober 2008 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#6745 |
|
Burgemeester
|
Het geschreven stuk van Babylonia was zelf geschreven en niet gecopierd beste moderator.
Het is per mail rond gestuurd en van essentieel belang in heel de puzzle van manipulaties met geld en oorlogen. Ik heb het ook in mijn bus gehad. Het staat nergens on line... Het was lang en ik begrijp uw vergissing. Is het toegestaan om lange teksten te publiceren op dit forum die nergens on line staan? Is het mogelijk contact op te nemen met de banneling want u vergist zich. Het bericht is een mail en geen tekst van een website. Het is heel fijn dat het op zo een initiatief van vrije meningsuiting als wat jullie hier realiseren naar buiten gebracht kan worden. Ik geef u hier het filmpje van de de persoon die dit voor de mensheid belangrijke bericht verstuurde. http://www.dailymotion.com/related/x...mbre-2008_news Aan het einde van dit filmpje komt de boodschap die overeenkomt met de tekst die per mail circuleert die u hier wegknipte.... J'accuse! De ondertiteling van dit intervieuw in het NL is onderweg. De manipulatie is enorme !!! We verliezen onze rechten door de aanslagen van 11 sept en arabische mensen worden onterecht beschuldigd. We hebben gezien waar dat al eerder toe leidde, dergelijke valse beschuldigingen. Het speelt ook rechts enorm in de kaart. Als we de verrechtsing in de samenleving wensen te stoppen, wat toch ons gemeenschappelijk doel is denk ik op deze website, dan is de tekst die u wegknipte een unieke bijdragen om een beter begrip te krijgen van de enormiteit van de manipulaties... Er is geen enkelbewijs van deelname van moslims aan deze aanslag. Daar ging de tekst over. En volgens mij moet elke burger die een rechtvaardigheidsgevoel heeft deze valse beschuldigingen aan vechten. En daar ging de tekst over de paralellen met het verleden en de vals beschuldigingen van moslims. |
|
|
|
|
|
#6746 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je ziet hoe dat gaat nietwaar? Bovendien zegt ze in dat filmpje toch niet exact dat Irak achter 9/11 zat. Wat betreft die rechtszaak : dat is helaas een blunder, onder invloed van de getuigenis van James Woolsey van PNAC en de getuigenis van Powell, die sindsdien ook al grotendeels vals gebleken is. Het zou me niet verbazen moest deze zaak ondertussen -in beroep- een andere draai gekregen hebben. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6747 | |
|
Banneling
|
Dit lijkt me toch ook wel relevant in deze draad, om duidelijke redenen.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=27985 Citaat:
We hebben dus een precedent. Een sterk precedent. Laatst gewijzigd door parcifal : 5 oktober 2008 om 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#6748 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En hoe komt het dan dat binnen de 10 dagen na de aanslag al de beslissing genomen was om na afghanistan Irak te gaan aanvallen.... Zonder dat er één enkel bewijs was geleverd qua betrokkenheid tussen al quaeda en irak... VS besloot pal na 11 september 2001 Irak aan te vallen Democracy Now!, 2 maart 2007 (pdfversie) Onderstaande is een fragment uit het interview dat Amy Goodman van Democracy Now! op 2 maart 2007 had met de gepensioneerde generaal Wesley Clark. De voormalige militair vertelt dat de Verenigde Staten al in september 2001 besloten om Irak aan te vallen. Het complete interview is te beluisteren en na te lezen op http://www.democracynow.org/article..../03/02/1440234. Citaat:
bron: http://www.openheidoverirak.nu/datab...%20vallen.html http://www.openheidoverirak.nu/index.php?databank En Bush had blijkbaar nog grotere plannen wat het midden-oosten betrof,alleen wilden de europese landen niet mee om zijn grote droom te verwezenlijken,namelijk totale controle over dat hele midden-oosten... Laatst gewijzigd door Svennies : 5 oktober 2008 om 17:15. |
||
|
|
|
|
|
#6749 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Hoe zouden ze zonder 9/11 Irak zijn binnengevallen? |
||
|
|
|
|
|
#6750 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Op dag 1 stond het nog niet vast, maar er waren wel al verschillende bronnen ook in het witte huis die zeiden dat het "een grote kans is dat het Bin Laden zou zijn". Het zaadje was dus al geplant.
|
|
|
|
#6751 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moet wel zeggen dat jullie het lang volhouden...maar dat is ook logisch om geen volledig gezichtsverlies te leiden. Hoewel zoals ik al zei, de reportage was verpletterend voor de believers.
|
|
|
|
|
#6752 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, hier komen verkondigen alsof dat op 10 dagen beslist was.
|
|
|
|
|
#6753 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6754 |
|
Burger
|
Het is nochtans tijdens de 20 jaar dat hij wél meewerkte dat hij zich bewapend heeft.
|
|
|
|
|
|
#6755 | |
|
Staatssecretaris
|
Delta Force officer: US officials stopped plans to kill bin Laden
http://rawstory.com/news/2008/US_off...kill_1006.html Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6756 |
|
|
|
|
|
#6757 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#6758 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#6759 |
|
|
Dixie,
IKKWILL staat al een eeuwigheid (als enige) in mijn negeerlijst en wanneer ik dan af en toe toch eens een bericht van hem lees lach ik me dikwijls een breuk. De 20 jaar die Saddam dus niet heeft meegewerkt? Saddam is groot geworden door de VS en Frankrijk, door de wapenleveringen van zowat alle grootmachten, door de meer dan politike vriendschap tussen Rumsfeld en Hoessein, ... Irak mocht in eerste instantie van toenmalig Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Albright Koeweit annexeren, Hoessein wist echter niet dat dit de val was die voor hem werd uitgezet om een beetje oorlog te kunnen gaan voeren. De 20 jaar die Saddam dus niet heeft meegewerkt? IKKWILL? Dom, dommer, domst!
|
|
|
#6760 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Je hebt een brand op 300 meter hoogte. Al de onderliggende verdiepingen zijn brandvrij. De boel stort in. Nu. Ten eerste was er GEEN ENKELE vlam nog te zien in de ruines. Ten tweede, hoe kan in hemelsnaam er nog een brand woeden onderin de puinhopen, terwijl er nergens een brand was in de onderliggende verdiepingen. Heeft tijdens het instorten het brandend gedeelte misschien de onderliggende verdiepingen voorbij gestoken? Punt is, stel nu nog dat de brand op plaats van inslag zo rond de 600° heeft bereikt. Hoe verklaar jj dat 20!! dagen nadien, én nadat de brandweer dagen aan een stuk heeft nageblust, er ondergronds temperaturen worden gemeten van meer dan 800°? Ik zal u zeggen vanuit mijn ervaring als brandweerman, zoiets in ONGEZIEN in de gehele geschiedenis van kantoorbranden, en bijgevolg ONMOGELIJK!! Indien jij voorbeelden hebt van het tegengestelde, wees zo vrij ze hier te posten. Dus vertel jij nu eens in je eigen woorden hoe dit fenomeen volgens u is ontstaan bij de instorting van het WTC? Laatst gewijzigd door Big Slick : 8 oktober 2008 om 14:52. |
|
|
|
|