Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 mei 2010, 18:44   #661
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Die van jullie is geen waarheid, maar de grote leugen van het materialisme, die ook helemaal geen waarheid kent en erkent.
En ook niet weet wat waarheid is, zoals je dat zelf ook niet weet en ook bij herhaling gezegd hebt.
Dus je spreekt jezelf tegen.

Bovendien zou het dan geen zin meer hebben te discussiëren.
Als we je gelijk geven stop je dan met zagen?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 19:23   #662
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Overigens, mijn gezeur zonder inhoud is zo bedoelt.
Omdat veel mensen hier niet van die inhoud genieten, ben ik mijn overtuigingen als een privékwestie beginnen beschouwen.

Ik kan gerust als ik de tijd zou hebben samenvattingen maken waarop ik mijn "waarheid" bundel. Maar dat kan niet... dat zou een permanente ban betekenen.
Daar ben ik rotsvast overtuigd van.. Niet om de boodschap die ik wil brengen dan, maar door de onvermijdbare conflicten.
Deze conflicten draaien enkel tot verwijten uit... en waarom is dat? Omdat iedereen andere overtuigingen draagt. Hoe anders zou de mens zo'n uniek wezen kunnen zijn?
Ik vrees dat het verloren moeite is.
Ik heb al een paar keer met hem proberen redeneren.
Het probleem is dat hij niet de helderste ster aan de hemel is, maar toch denkt dat de anderen dommer zijn.
Zolang hij niet inziet dat de anderen en feit slimmer zijn dan hem zie ik geen beterschap.
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 19:53   #663
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Als we je gelijk geven stop je dan met zagen?
Ik zaag niet, maar ik verkondig de waarheid.
En wat jij doet is eindeloos beledigen.

Hoe zou je mij gelijk kunnen geven als je te dom bent er ook maar iets van te begrijpen?
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 19:54   #664
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Je hebt gelijk.
Iedereen ter wereld is gek, enkel jij, een psychiatrisch patiënt bent de enige gezonde persoon op deze aardbol.
Ik ben de enige die geestelijk gezond is in één immens groot gekkenhuis.

Dat heb je goed gezien.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 20:01   #665
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik zaag niet, maar ik verkondig de waarheid.
En wat jij doet is eindeloos beledigen.

Hoe zou je mij gelijk kunnen geven als je te dom bent er ook maar iets van te begrijpen?
Slimme mensen weten wanneer ze moeten opgeven. Idioten blijven doordrammen.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 20:52   #666
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Alboreto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2009
Locatie: België
Berichten: 13.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik ben de enige die geestelijk gezond is in één immens groot gekkenhuis.

Dat heb je goed gezien.
'Nuff said
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein)
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 21:39   #667
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Die van jullie is geen waarheid, maar de grote leugen van het materialisme, die ook helemaal geen waarheid kent en erkent.
En ook niet weet wat waarheid is, zoals je dat zelf ook niet weet en ook bij herhaling gezegd hebt.
Dus je spreekt jezelf tegen.

Bovendien zou het dan geen zin meer hebben te discussiëren.
U veralgemeent. Ik ben jullie niet, ik ben 420 op dit forum.
Ik behoor niet tot eenders welke groep op dit forum, ik ben mezelf.

En wat jij nu doet is mijn levensweg materialisme noemen, terwijl het eerder geestverruimend is. Mind over matter, right? Is dit dan materialisme? Ik betwijfel het!

Enfin harrie, ik denk dat wij uitgepraat zijn. Enkel en alleen omdat ik mijn respect naartoe jou aan het verliezen ben.
Je weigert nog maar IETS (goeds, waar) in een ander te zien. Je ziet het enkel in jezelf. En de dag dat jij je levenslichaam verlaat zal je beseffen welke kansen je laten liggen hebt.

Het is gevaarlijker overtuigd te zijn, dan te twijfelen.
Want als je het fout hebt bij een overtuiging, dan had twijfel je vast en zeker beter gediend.

Mah bon, carry on. Jammer dat je zo veralgemenend naartoe mij deed en nog niet de moeite deed mijn boodschap te vatten zoals ik ze bedoelde.
Maar je verwijt mij jouw atoomtheorie niet gelezen te hebben, daar ik de ENIGE WAS die er zicht op wou krijgen. Ik was misschien wel de ENIGE die er graten in zag. En ik doe dat nog steeds.
Waarom? Jij ziet vele kleintjes één geheel maken. Het is wat ik de "wholyness" noem op het forum.
Ik bekijk dat natuurlijk niet exact hetzelfde als jou.
Ik zag wel waarnaartoe je ging. Jammer dat je quarks etc ruimteschepen begint te noemen, als jij niet inziet dat meer dan de helft van de wereld daar perplex van zou staan... dan zit je jammer genoeg met een probleem.
Ik kan het mezelf niet kwalijk nemen u aangesproken te hebben, ik neem het u wel kwalijk dat je niet eens de moeite hebt gedaan mij te begrijpen.
Je verwijt me jou te verwijten, maar is het omgekeerde niet waar?
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 11:38   #668
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Slimme mensen weten wanneer ze moeten opgeven. Idioten blijven doordrammen.
Idioten als jij gaan voorbij, maar de waarheid blijft bestaan.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 11:54   #669
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
U veralgemeent. Ik ben jullie niet, ik ben 420 op dit forum.
Ik behoor niet tot eenders welke groep op dit forum, ik ben mezelf.
Nou: je trekt anders duidelijk partij voor al die anderen tegen mij.
Citaat:
En wat jij nu doet is mijn levensweg materialisme noemen, terwijl het eerder geestverruimend is. Mind over matter, right? Is dit dan materialisme? Ik betwijfel het!
de wereld is materialistisch. Dat heb ik gezegd en de wereld kent de waarheid daarom niet.
Citaat:
Enfin harrie, ik denk dat wij uitgepraat zijn. Enkel en alleen omdat ik mijn respect naartoe jou aan het verliezen ben.
Die had je toch al niet.
Citaat:
Je weigert nog maar IETS (goeds, waar) in een ander te zien. Je ziet het enkel in jezelf. En de dag dat jij je levenslichaam verlaat zal je beseffen welke kansen je laten liggen hebt.
Nee: welke kans jij hebt laten liggen.
Je bent begonnen met te zeggen: niemand kent DE waarheid.
Daarmee heb je mij uitgesloten.
Ik niet jou.
Ik heb geprobeerd je tot betere gedachten te brengen, maar dat is me helaas niet gelukt.
Je verkiest het mysterie boven de waarheid.
Het zij zo: het is jouw keuze en ik laat je gewoon vrij in deze, maar ik denk daar anders over.
Volgens mij is de waarheid dwingend en geen vrijblijvend kinderspelletje, zowel om de waarheid zelf als om de toekomst der mensheid.
Citaat:
Het is gevaarlijker overtuigd te zijn, dan te twijfelen.
Want als je het fout hebt bij een overtuiging, dan had twijfel je vast en zeker beter gediend.
Je zou beter eens aan je eigen twijfel kunnen twijfelen.
Want je bent daar zo zeker van dat je de waarheid negeert en ontkent.
Pas dat laatste is de grote zonde.
Durf positief te zijn, daar is echte moed voor nodig.
Citaat:
Mah bon, carry on. Jammer dat je zo veralgemenend naartoe mij deed en nog niet de moeite deed mijn boodschap te vatten zoals ik ze bedoelde.
Ik had de boodschap al heel gauw door en ze is verkeerd.
Citaat:
Maar je verwijt mij jouw atoomtheorie niet gelezen te hebben, daar ik de ENIGE WAS die er zicht op wou krijgen. Ik was misschien wel de ENIGE die er graten in zag. En ik doe dat nog steeds.
graten zijn nog geen vis. Nee: je hebt zeker niet je best gedaan iets daarvan te begrijpen.
Maar als je je bekeert tot het positieve dan ben ik er voor je.
Citaat:
Waarom? Jij ziet vele kleintjes één geheel maken. Het is wat ik de "wholyness" noem op het forum.
Ik bekijk dat natuurlijk niet exact hetzelfde als jou.
Oké, ik noem dat de eeuwigheid en oneindigheid.
En deze is God en de absolute waarheid, zoals uitgelegd in mijn atoomtheorie.
Citaat:
Ik zag wel waarnaartoe je ging. Jammer dat je quarks etc ruimteschepen begint te noemen, als jij niet inziet dat meer dan de helft van de wereld daar perplex van zou staan... dan zit je jammer genoeg met een probleem.
Niet ik: maar de wereld zal met een probleem komen te staan als ze niet open wil staan voor de waarheid van mijn atoomtheorie.
Want uiteindelijk zal de waarheid toch overwinnen.
Citaat:
Ik kan het mezelf niet kwalijk nemen u aangesproken te hebben, ik neem het u wel kwalijk dat je niet eens de moeite hebt gedaan mij te begrijpen.
Er valt aan jou niet veel te begrijpen, maar aan mijn atoomtheorie wel.
Citaat:
Je verwijt me jou te verwijten, maar is het omgekeerde niet waar?
Nee: zeker niet.
De waarheid gaat het mysterie te boven en is de oplossing daarvan.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2010, 23:14   #670
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Nou: je trekt anders duidelijk partij voor al die anderen tegen mij.
Heeft U ook gelezen dat ik oproep U te benaderen met meer respect?
Ik kan echter niet meer doen dan dat, één ieder beschikt over een vrije wil.
Ik trek hier zeker geen partij, ik wens dan ook te hopen overkomen als een neutraal forumlid, die niet aan favoritisme doet.

Ik zeg je alleen heel eerlijk vanuit een respectvol standpunt dat je voor een wereld van vandaag heel extreem kan overkomen.
Je staat ook niet echt open voor debat harrie. Je sluit de hele wereld van je af voor en door je theorie. En daarom zei ik dus: dat kan wel eens de reden zijn van het beledigen.

Citaat:
de wereld is materialistisch. Dat heb ik gezegd en de wereld kent de waarheid daarom niet.
Velen weten al ongeveer waar de klepel hangt, nog niet opgemerkt op het forum dan? Hoe velen zouden geen ander (cultuur)systeem willen in hun leven.
Maar dat is zo simpel niet... Ook U bent een materialist in some sort of way.
U heeft internet, U hoeft maar naar de winkel te gaan om je eten/drinken te kopen, ...
Welkom in het systeem harrie, ik denk dat een middenweg in het systeem en uw levensinteresses zoeken geen slecht besluit is. Persoonlijk bekeken dan.
Ik heb hier meer dan mijne mond alleen te voeden.

Citaat:
Die had je toch al niet.
Heb ik wel. Ik heb hier respect voor één ieder en ga altijd (lees meestal) conflict uit de weg.

Citaat:
Nee: welke kans jij hebt laten liggen.
Je bent begonnen met te zeggen: niemand kent DE waarheid.
Daarmee heb je mij uitgesloten.
Ik niet jou.
Ook U bent een filter, mens.
Lees mijn onderschrift. Als jij DE waarheid ontcijferd had, hing de wereld nu aan je lippen en had je machtige leiders waarvoor je op je hoede moest zijn.
Welkom in het systeem.

Citaat:
Ik heb geprobeerd je tot betere gedachten te brengen, maar dat is me helaas niet gelukt.
Je verkiest het mysterie boven de waarheid.
Het zij zo: het is jouw keuze en ik laat je gewoon vrij in deze, maar ik denk daar anders over.
Het fijne is net dat jij daar anders over mag denken harrie!!!!
Dat is het hem net! Bekijk het "systeem" en "het forum" of "de maatschappij" toch niet zo zwart. Bezie haar eens wit, en later weer grijs
Snap je me een beetje? Ik vind dat jij vrij snel een (voor)oordeel velt. En dat heb ik zelf mogen ondervinden. Je denkt bij God nog steeds dat ik je niet respecteer. Wat is respect voor jou dan? Dat ik met palmboomblaadjes kom zwaaien en je ice tea brengt tijdens je forum sessies?
Ik heb daar ook zo mijn gedacht over. Maar nog steeds, en nog altijd behandel ik je met respect.
Ik zou het niet anders willen.

Citaat:
Volgens mij is de waarheid dwingend en geen vrijblijvend kinderspelletje, zowel om de waarheid zelf als om de toekomst der mensheid.
Je zou beter eens aan je eigen twijfel kunnen twijfelen.
Beste Harrie,
Het is mij ingelepeld niet in de hel te geloven of in satan. Maar naarmate ik ouder werd ben ik de metaforen tegengekomen in de mythologie. De mythologie had nooit zo'n koers kunnen varen voor me als ik de theologie niet in mijn achterzak had gehad. Onderschat mij echt niet als het om zaken als dat komt. Ik ben een simpele geest in bepaalde zaken, maar dat is omdat ik mijn volle aandacht volledig gekanaliseerd heb op andere zaken.

Ik heb mijn eigen waarheid nog lang niet gevormd. Ik ben zelfs nog blij dat ik zoveel mag ontdekken. Ik ben dan ook een beetje leergierig van ziel.
Dus laat mij maar twijfelen, vormen en hervormen... ik zou niet liever hebben.

Citaat:
Durf positief te zijn, daar is echte moed voor nodig.
Weekend ! Ik ben vrij positief... we teren immers al uren op immers nachtenlang durende gelukzaligheid.

Citaat:
Ik had de boodschap al heel gauw door en ze is verkeerd.
Er zal toch wel iets van te plukken vallen. Hetzij niet alles, wie ben ik om u waarheid in iets anders te beïnvloeden. Maar stel je ook eens open voor iets nieuw... Je zei het zelf, ook DE waarheid evolueert...

Citaat:
graten zijn nog geen vis. Nee: je hebt zeker niet je best gedaan iets daarvan te begrijpen.
Maar als je je bekeert tot het positieve dan ben ik er voor je.
U bent er nu toch ook? Of praat ik tegen een andere harriechristus?
Zeg me dan kort: Als ik de atoomtheorie volg, welke meerwaarde brengt het in mijn leven. Welke verlichting zal ik dragen dat ik kan omzetten in daad.
Ik ben benieuwd wat er boven (mijn) God's signatuur uitschiet.

Citaat:
Oké, ik noem dat de eeuwigheid en oneindigheid.
En deze is God en de absolute waarheid, zoals uitgelegd in mijn atoomtheorie.
Gezaligd is het Zijn.

Citaat:
Niet ik: maar de wereld zal met een probleem komen te staan als ze niet open wil staan voor de waarheid van mijn atoomtheorie.
Want uiteindelijk zal de waarheid toch overwinnen.
Heb jij dan magische krachten ofzo?
Waarom dicht je dat lek dan niet beste man?

Citaat:
Er valt aan jou niet veel te begrijpen, maar aan mijn atoomtheorie wel.Nee: zeker niet.
De waarheid gaat het mysterie te boven en is de oplossing daarvan.
Maar lol toch man.... Ik vind dat heel arrogant.
En toch duw je de spiegel van beledigingen af op mij. Tss tss
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 17:54   #671
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Heeft U ook gelezen dat ik oproep U te benaderen met meer respect?
Ja: je weet het wel op een aardige manier te brengen.
Toegegeven dat je wat dat betreft het veel beter doet dan de anderen.
De verpakking is goed, maar nu nog de inhoud.
Citaat:
Ik kan echter niet meer doen dan dat, één ieder beschikt over een vrije wil.
Ik trek hier zeker geen partij, ik wens dan ook te hopen overkomen als een neutraal forumlid, die niet aan favoritisme doet.
Neutraal: daar heb ik natuurlijk weer niks aan. Je moet partij kiezen voor de waarheid tegen het domme volk.
Citaat:
Ik zeg je alleen heel eerlijk vanuit een respectvol standpunt dat je voor een wereld van vandaag heel extreem kan overkomen.
De waarheid is ook extreem tegenover de leugens van deze wereld die ook extreem zijn.
Citaat:
Je staat ook niet echt open voor debat harrie. Je sluit de hele wereld van je af voor en door je theorie. En daarom zei ik dus: dat kan wel eens de reden zijn van het beledigen.
Dat is een grote leugen: ik sta open voor deze wereld en ik ken deze wereld en leef daar al 65 jaar in.
Maar deze wereld staat niet open voor mijn atoomtheorie en komt niet verder dan beledigende reacties.
Citaat:


Velen weten al ongeveer waar de klepel hangt, nog niet opgemerkt op het forum dan? Hoe velen zouden geen ander (cultuur)systeem willen in hun leven.
Ze weten niet waar de klepel hangt en willen blijkbaar niets anders dan naar hun eigen slappe verhaaltjes luisteren, die niks nieuws vertellen.
Citaat:
Maar dat is zo simpel niet... Ook U bent een materialist in some sort of way.
U heeft internet, U hoeft maar naar de winkel te gaan om je eten/drinken te kopen, ...
Nee: de materie behoort bij de Geest, maar de Geest zelf is het ware en hogere principe.
Citaat:
Welkom in het systeem harrie, ik denk dat een middenweg in het systeem en uw levensinteresses zoeken geen slecht besluit is. Persoonlijk bekeken dan.
Ik heb hier meer dan mijne mond alleen te voeden.
Ik heb niemand om te voeden, want ik sta alleen. En van geestelijk voedsel zijn de mensen niet gediend.
Ze komen dus niet verder dan de kruidenier.
Citaat:
Heb ik wel. Ik heb hier respect voor één ieder en ga altijd (lees meestal) conflict uit de weg.
Zoals je wilt. Maar respect voor een ieder hebben is dus weinig onderscheidend, want je hebt slechte en goede mensen en domme en intelligente.
Nee: ik heb zeker geen respect voor iedereen en zeker niet hoe de mensen op mij reageren. Ik kan daar zeker geen respect voor opbrengen, want het is zeer laag bij de grond.
Citaat:


Ook U bent een filter, mens.
Lees mijn onderschrift. Als jij DE waarheid ontcijferd had, hing de wereld nu aan je lippen en had je machtige leiders waarvoor je op je hoede moest zijn.
Welkom in het systeem.
Nee: dat is juist niet zo. De wereld houdt van de leugen en zeker niet van de Waarheid.
Hier heb je het dus volkomen verkeerd.
Citaat:
Het fijne is net dat jij daar anders over mag denken harrie!!!!
Dat is het hem net! Bekijk het "systeem" en "het forum" of "de maatschappij" toch niet zo zwart. Bezie haar eens wit, en later weer grijs
Snap je me een beetje? Ik vind dat jij vrij snel een (voor)oordeel velt.
Nee: jij bent het die snel oordeelt zonder ook maar iets van mijn atoomtheorie en mijn relatie tot de wereld te weten en te begrijpen.
Je komt pas kijken en je meent het allemaal al te weten.
Citaat:
En dat heb ik zelf mogen ondervinden. Je denkt bij God nog steeds dat ik je niet respecteer. Wat is respect voor jou dan?
Dat je je in mijn atoomtheorie verdiept en stopt met dit soort van niets-zeggende leuke praatjes voor de vaak.
Het stelt namelijk helemaal niks voor en hangt aan elkaar van goedbedoelende leugens.
Citaat:
Dat ik met palmboomblaadjes kom zwaaien en je ice tea brengt tijdens je forum sessies?
Ik heb daar ook zo mijn gedacht over. Maar nog steeds, en nog altijd behandel ik je met respect.
Ik zou het niet anders willen.
nee: dat doe je niet.
Citaat:
U bent er nu toch ook? Of praat ik tegen een andere harriechristus?
Zeg me dan kort: Als ik de atoomtheorie volg, welke meerwaarde brengt het in mijn leven. Welke verlichting zal ik dragen dat ik kan omzetten in daad.
Ik ben benieuwd wat er boven (mijn) God's signatuur uitschiet.
De meerwaarde is de waarheid van het heelal als het bestaan van God in een eindeloze reeks van steeds hogere culturen en alles wat er verder bij komt kijken.
Maar dat zal je zeker niet interesseren.
Citaat:
Gezaligd is het Zijn.
Beter: geestelijk bewustzijn in het denken en begrijpen. Met name de filosofie van Hegel en mijn atoomtheorie.
Citaat:
Heb jij dan magische krachten ofzo?
Waarom dicht je dat lek dan niet beste man?
Ik ben geen tovenaar.
Citaat:
Maar lol toch man.... Ik vind dat heel arrogant.
En toch duw je de spiegel van beledigingen af op mij. Tss tss
Ik zeg gewoon eerlijk hoe ik er over denk, in de hoop dat je misschien alsnog wakker wordt.
Maar alleen de inhoud van mijn atoomtheorie kan dat duidelijk maken, waar je nog steeds niet op in wilt gaan en niet verder komt dan allerlei mooie praatjes daar om heen.
Maar praatjes vullen geen gaatjes.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 17:56   #672
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.

Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd.

GOD

Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.

http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html

http://www.vrijeforums.com/

hartelijke groeten van harriechristus
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 18:27   #673
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Ik zaag niet, maar ik verkondig de waarheid.
En wat jij doet is eindeloos beledigen.

Hoe zou je mij gelijk kunnen geven als je te dom bent er ook maar iets van te begrijpen?
Pilatus: "quid veritas"??!
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 18:50   #674
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Wat zou Jezus doen Harrie?
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 20:48   #675
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Pilatus: "quid veritas"??!
Dus nou weet Pilatus het.
Gods rijk in de microkosmos.
En zo zie je maar dat Jezus niet voor niks is gestorven.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2010, 20:50   #676
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Wat zou Jezus doen Harrie?
Jezus is ook nog niet helemaal wakker, maar hij komt wel.
Gods molens malen langzaam.
En wat is nou 2000 jaar in het licht van de komende eeuwigheid?

Nee: dat komt allemaal wel goed...
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 08:28   #677
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter
 
420yeahbaby's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2009
Locatie: The Moon
Berichten: 9.136
Standaard

Maar Jezus at toch ook met tolenaars (materialisten)?
Jezus behandelde de mensen die hem onrespectvol behandelde toch ook met liefde?
Wat zou Jezus in deze situatie doen?
__________________
Onder invloed van de duivel.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:02   #678
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
[B
ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN

Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.
Atomen zijn bouwstenen van moleculen. Een atoom kan dus niet meer of minder "ontwikkeld zijn.
Net als een baksteen kan het wel huizen bouwen zoals wij en de hele wereld rondom
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:53   #679
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Maar Jezus at toch ook met tolenaars (materialisten)?
Jezus behandelde de mensen die hem onrespectvol behandelde toch ook met liefde?
Wat zou Jezus in deze situatie doen?
Kijk niet naar de oude Jezus, die is voorbij, maar kijk naar de nieuwe Jezus, dus probeer mijn atoomtheorie te begrijpen, want de waarheid daarvan is voor iedereen.

Overigens schold Jezus de Farizeeën uit voor adderengebroed en iedereen die Jezus niet liefheeft komt voor eeuwig in de hel.
Dus de mensen hebben een verkeerd beeld van Jezus. Hij was ook nog altijd de God van de wrake.
En 2000 jaar christendom heeft dat ook wel bewezen.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2010, 10:58   #680
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Atomen zijn bouwstenen van moleculen. Een atoom kan dus niet meer of minder "ontwikkeld zijn.
Dat kan wel. Zo zijn er ook simpele atomen en complexere en ook simpele moleculen en veel complexere moleculen, bijvoorbeeld het DNA, dat heel complex is.
Citaat:
Net als een baksteen kan het wel huizen bouwen zoals wij en de hele wereld rondom
Een baksteen bouwt geen huizen, dat doen wij.
En atomen bouwen geen lichaam, dat doen de microwezens.


WAAROM MOETEN ATOMEN INTELLIGENTIE BEZITTEN?
Onze maatschappij functioneert ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie, terwijl ons lichaam nog veel ingewikkelder is dan onze maatschappij en ons lichaam zou vanzelf functioneren.
Dat vind ik dan onlogisch.
Volgens mij is ons lichaam ook weer een maatschappij op zichzelf, met daarin 10^40 microwezens, die ons lichaam besturen en alles dus draaiende houden.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be