Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 maart 2017, 06:44   #661
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Neen ik ben aan het bezinnen geslagen, ik zal U nuchter hetzelfde zeggen nu.
Waarom? Ik ben de gulden regel aan het toepassen in mijn leven.
Ik ben zelf dakloos geweest man, dat is hel en Jezus leert mij dat ik mij vijanden niet hetzelfde mag toewensen. Waarom zou ik die mensen als Roma zigeuners geen vast plekje gunnen ergens in een afgezonderde woonwijk die ze zelf dan onderhouden? Verloederd dat? Tjah het is van hun he.
Ieder zijn woonwijk en iedereen op zijn plek. Geen zever meer met dakloosheid en dergelijke.

De Kracht Hoomer, richt U daartoe. She is strong and quite compelling. It's coming up.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:51   #662
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
die twee geitenwollensokkendragers zijn inderdaad los van de wereld...
U ziet het dus? Opgezet spel, een raar verhaaltje, broodje aap...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:54   #663
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

De kranten van vandaag weten te blokletteren dat een rechter de krakers van het pand in Gent nog twee weken mogen blijven.

Zo draaien de eigenaars van het pand nog twee weken op voor de rekeningen dat die krakers daar weten te maken, vernielingen aanbrengen en andere ...

De krakers verwarmen het kraakpand met kacheltjes: brandgevaar!!

het kraken van panden dient bij wet verboden te worden.

Zij die panden mochten gekraakt hebben enorm zware boetes, laten opdraaien voor de nodige schadeherstellingen en als het inwijkelingen zijn die gelijk terug huiswaarts sturen.

Dat soort rechters dient men stante pede te ontslaan.

Citaat:
Een opmerkelijke regel in de krant: Volgens het parket Oost-Vlaanderen kunnen de krakers niet vervolgd worden voor woonstschennis omdat er geen meubels in de woning stonden.
Wat voor een bende onnozelaars maakt die wetten hier in ons land?

Van een ander zijn/haar goed moet je met uw poten afblijven of het nu stampvol meubels staat of niet.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:54   #664
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
De wetgeving laat toe dat burgemeesters krakers aanpakken.
Nog ene die het beter weet dan de politionele diensten, de burgemeester, het parlement, de minister van binnenlandse zaken en die van justitie, het parket...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:56   #665
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
typefoutje, verandert niets aan de grond vd zaak
dit is geen kraak en de roma zijn gewoon inbrekers

volgens het parket is het pand onbewoond dus ga ik ervan uit dat die Roma in de afgelopen weken alles wat los stond verpatst hebben = diefstal
In de echte wereld gaat het gerecht voort op vaststellingen door bevoegde politiediensten, en niet op wat een internaut meent te moeten denken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:58   #666
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kameraadski ik woon er middenin. Ik loop 's nachts al eens over straat, nooit rel gehad zenne.
Tjah er zijn mensen die voor het kalifaat opkomen, maar wie creëerde dat kalifaat? Het was niet ik, noch de moslim die hier woont. Wij worden gewoon tegen mekaar op gezet.

Ik zeg vandaag, 14/03/2017, wij dienen te aanvaarden wat wij niet willen aanvaarden. Verzet is zinloos, het is als vuur uitdoven met kerosine. Ik bepleit een wereld achter te laten waarin we vuur leren blussen met water. Waarin reden en verstand centraal staat.

De islam is niet het probleem noch een bedreiging. Enkel als je het er van maakt. Ideologie neemt vormen in naar waartoe je het kneedt. En ja het is wat het is, maar het kan ook anders.
Zoals wij het al decennia deden, terugkeren naar wat was is mijn pleidooi hier.
En wat met uw prikkels?
Of was dat maar om te lachen en de boel te belazeren?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:00   #667
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nog ene die het beter weet dan de politionele diensten, de burgemeester, het parlement, de minister van binnenlandse zaken en die van justitie, het parket...
Niet verwonderlijk: logisch denken, heet dat.
Niets slaafs de brave slijmbal uithangen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:04   #668
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nog ene die het beter weet dan de politionele diensten, de burgemeester, het parlement, de minister van binnenlandse zaken en die van justitie, het parket...
Laat me raden... Reeds op school een pietje precies? Mss wel klasverantwoordelijke?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:08   #669
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Belgenland is niet langer een apenland. Ik moet mijn visie herzien!
En tevens breng ik een ontzettend respect op voor de wetten-eerbiedigende burgers aldaar die dat alles nog meer gedwee slikken dan de meisjes uit 't glazen straatje.
Hoed af Panda.
Jij bent het straaltje hoop van de burger en het eerbiedig respect voor de wetgever uit dit niet langer als apenland gekwalificeerd regiootje.
Toch vraag ik me af:
Zouden er misschien voor de inbraak die uiteraard niet mag, toch geen verzachtende omstandigheden kunnen gevonden worden? Het zou je sieren.




Bende kloefkappers!! Ne mens zou nog gaan emigreren, verdomme!
Waarom zou ik verzachtende omstandigheden proberen te zoeken ? Ik blijf liever bij de feiten.
Het gaat om een gekraakt pand, dat is een feit gezien het de conclusie van het parket is. Uit de vaststellingen van de politie blijkt dat die zigeuners het pand 'huurden' bij een schimmige slovaak die de politie nu zoekt. Binnen deze context heeft een burgemeester niets meer van middelen om op te treden. Ondertussen gaf de rechter een bevel tot uitzetting ingaande binnen 14 dagen. Dan krijgen de 2 bezorgde geitenwollensokkendragers hun leegstaand pand terugen is de zaak opgelost.

Hopelijk zijn ze slim genoeg om een nieuw slot te laten monteren, of er zitten 2 dagen later andere krakers in.

Verder is het aftellen tot wanneer het wetsvoorstel Lachaert (dat tsjevenminister Geens nu probeert af te zwakken...) zal omgezet worden in wet. Dan, en pas dan zal kraken strafrechtelijk vervolgbaar zijn.


Maar ik weet het hoor... het is allemaal ZO moeilijk...

Terwijl het ZO veel leuker is om te brallen op een forum : "ik zou ze er zelf uitsleuren, met mijn baseball bat buiten kloppen, knokploeg sturen, Termont is dol op krakers, dit land is naar de kloten, invasies van hordes zigeuners stelen uw huis terwijl je naar de winkel bent om blikjes cara pils te kopen, 't is de fout van de sossen, alles is verloren, stem op Elke Sleurs "

Maar helaas, pindakaas, aan dergelijke kloterij doet Panda niet mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:09   #670
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nog ene die het beter weet dan de politionele diensten, de burgemeester, het parlement, de minister van binnenlandse zaken en die van justitie, het parket...
Dat zijn allemaal in feite gewone burgers ...die soms hun werk niet goed inschatten ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:22   #671
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom zou ik verzachtende omstandigheden proberen te zoeken ? Ik blijf liever bij de feiten.
Het gaat om een gekraakt pand, dat is een feit gezien het de conclusie van het parket is. Uit de vaststellingen van de politie blijkt dat die zigeuners het pand 'huurden' bij een schimmige slovaak die de politie nu zoekt. Binnen deze context heeft een burgemeester niets meer van middelen om op te treden. Ondertussen gaf de rechter een bevel tot uitzetting ingaande binnen 14 dagen. Dan krijgen de 2 bezorgde geitenwollensokkendragers hun leegstaand pand terugen is de zaak opgelost.

Hopelijk zijn ze slim genoeg om een nieuw slot te laten monteren, of er zitten 2 dagen later andere krakers in.

Verder is het aftellen tot wanneer het wetsvoorstel Lachaert (dat tsjevenminister Geens nu probeert af te zwakken...) zal omgezet worden in wet. Dan, en pas dan zal kraken strafrechtelijk vervolgbaar zijn.


Maar ik weet het hoor... het is allemaal ZO moeilijk...

Terwijl het ZO veel leuker is om te brallen op een forum : "ik zou ze er zelf uitsleuren, met mijn baseball bat buiten kloppen, knokploeg sturen, Termont is dol op krakers, dit land is naar de kloten, invasies van hordes zigeuners stelen uw huis terwijl je naar de winkel bent om blikjes cara pils te kopen, 't is de fout van de sossen, alles is verloren, stem op Elke Sleurs "

Maar helaas, pindakaas, aan dergelijke kloterij doet Panda niet mee.
Die kloterij van een Panda dient in de werkelijke wereld toch tot niet veel. (Fact)
Niet voor niks dat de Chinezen ze de wereld moeten insturen om ze tot aktie te dwingen! Nog te lui om te poepen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:24   #672
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Dat zijn allemaal in feite gewone burgers ...die soms hun werk niet goed inschatten ...
Voila, kort en duidelijk. Hi5.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 07:55   #673
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat soort rechters dient men stante pede te ontslaan.


Wat voor een bende onnozelaars maakt die wetten hier in ons land?
Pas op of er komt een oud-rechtenstudentje verkondigen dat je je er niet over mag uitspreken. Omdat je geen rechten gestudeerd hebt.

Diegenen die de wetten make zijn ook vooral oud-rechtenstudent.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:21   #674
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
U ziet het dus? Opgezet spel, een raar verhaaltje, broodje aap...
Ik denk eerder een koppel loft-groenen, dikke wedde verdienen via een NGO van wereldverbeteraars en die nu zelf goed bij hun kloten zijn gepakt door krakers. Maar in hun milieu kun je dan niet anders dan toch maar wat zever de wereld insturen dat "de burgemeester die arme mensen gastvrij moet behandelen" terwijl ze zelf die zigeuners uiteraard zo rap als mogelijk op straat willen laten stampen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:21   #675
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Toen ik nog in Gent woonde had schepen van ruimtelijke ordening Karin Temmerman hoegenaamd geen probleem om krakers uit de drijven aan de Brugse Poort. Het ging zelfs om een hele wijk. Er werd zelfs traangas gebruikt want de krakers hadden een hoofdstraat afgezet met barricaden.

Maar ja, ze stonden in de weg van haar persoonlijk projectje, nl. het aanleggen van een parkje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:25   #676
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En wat met uw prikkels?
Of was dat maar om te lachen en de boel te belazeren?

Dat is alleen maar als hij zou moeten gaan werken, dan spelen die prikkels op...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:28   #677
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Niet verwonderlijk: logisch denken, heet dat.
Niets slaafs de brave slijmbal uithangen.
Ik begrijp je : de politie, burgemeester, parlement, minister binnenlandse zaken, die van justitie, parketmagistraten : allemaal brave slijmballen.


Logisch denken ==> dan raakt het opgelost...

Je hebt toevallig geen familie in Durbuy ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 maart 2017 om 08:40.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:30   #678
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Niet verwonderlijk: logisch denken, heet dat.
Niets slaafs de brave slijmbal uithangen.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:59   #679
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik begrijp je : de politie, burgemeester, parlement, minister binnenlandse zaken, die van justitie, parketmagistraten : allemaal brave slijmballen.
Bij de les blijven: ik had het over jou, hunk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Logisch denken ==> dan raakt het opgelost... Je hebt toevallig geen familie in Durbuy ?
Volgens jouw denkpatroon is de oplossing dus onlogisch denken.
OK, beetje onder de invloed van Peche geraakt, lees ik.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 09:01   #680
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik blijf liever bij de feiten.
doe je niet

een bewoond pand kun je per definitie niet kraken, da's inbraak, huisvredebreuk,... bewoond is bewezen door nutsvoorzieningen en domicilie.
de afwezigheid van meubels? wijst dat op onbewoond of diefstal door de inbrekers? Water pikken de inbrekers natuurlijk ook

Huurcontracten tussen dieven/inbrekers en fictief verzonnen personages, die niet eens eigenaar vd panden zijn, het is een feit dat die niet echt een rechtsgeldigheid hebben

een nieuw slot? dat oude heeft ook niet geholpen hé

de rest van ej betoog kan mee de prullenmand in
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be