Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 25 maart 2016, 14:31   #661
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat gebeurt ook, Marokko kampt met miljoenen Afrikaanse vluchtelingen. Als die niet naar Europa geraken dan blijven ze maar in Marokko, toch nog beter dan hun eigen land.
Multiculturaliteit is geen optie meer, die mensen komen toch, door globalisatie of economische redenen, tenzij we onze grenzen volledig afsluiten en een soort apartheidsregime invoeren, en dan nog.

Je neemt graag Oost-Europa als voorbeeld, maar die landen, bvb. Rusland, zijn al meer dan duizend jaar multicultureel.
Het verschil is denk ik dat er in die landen wel een leidcultuur bestaat ...

Terwijl er over 'onze' cultuur feitelijk nog weinig te zeggen valt.
HOUZEE ! is offline  
Oud 25 maart 2016, 14:35   #662
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat zou moeten, maar zal niet gebeuren, je ziet hoe gemakkelijk NVA plooit voor het grootkapitaal, dat geldt ook voor de SPA.
Interessant te zien welke partijen in Nederland actief actie voeren tegen het associatieverdrag met Oekraïne, namelijk PVV en SP. Je ziet wel op meerdere vlakken toenadering tot nationalistische en linkse partijen, bvb. in Griekenland of Oost-Europa. Wat Rusland betreft krijgt Poetin zowel steun van linkse als nationalistische partijen.
Zonder samenwerking tussen 'links' en 'rechts' gaan we dit alvast verliezen. Ik denk dat beide kanten van het spectrum zich best eens kunnen bezinnen (de linkerkant al wat meer dan de rechterkant)
HOUZEE ! is offline  
Oud 25 maart 2016, 14:39   #663
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zonder samenwerking tussen 'links' en 'rechts' gaan we dit alvast verliezen. Ik denk dat beide kanten van het spectrum zich best eens kunnen bezinnen (de linkerkant al wat meer dan de rechterkant)
Dat schreef ik al eerder.

Zo lang 'links' en 'rechts' niet gaat beseffen dat dit 'n gemeenschappelijke vijand is die geen rekening houdt met links, rechts, politieke partijen e.d. zullen zij/wij allemaal de verliezer zijn.
SDX is offline  
Oud 25 maart 2016, 15:59   #664
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat gebeurt ook, Marokko kampt met miljoenen Afrikaanse vluchtelingen. Als die niet naar Europa geraken dan blijven ze maar in Marokko, toch nog beter dan hun eigen land.
Multiculturaliteit is geen optie meer, die mensen komen toch, door globalisatie of economische redenen, tenzij we onze grenzen volledig afsluiten en een soort apartheidsregime invoeren, en dan nog.

Je neemt graag Oost-Europa als voorbeeld, maar die landen, bvb. Rusland, zijn al meer dan duizend jaar multicultureel.
Extreem en dubbelzinnig imo.

Met internet komt multikul. Maar niet de door de elite en marxisten beoogde. Onvermijdbaar tot men IT afsluit.

Men wilt multikul te snel invoeren. Een progressief project. Te snel = fail. De natuurlijke gang van zaken, grondig verkloot. Dan blijft de enige schuldige van het mislukken van dit versnelde proces... mss wel de rechtse zakken die sowieso achter cordon staan. Dat is dus iets wat ik nooit pikken zal. Met alle respect.

Hebt U zich ooit afgevraagd of Uw inzet juist het tegenovergestelde van Uw pure doelstellingen veroorzaakt? Geen beschuldiging, een doordenker, dat wel...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2016 om 16:09.
zonbron is offline  
Oud 25 maart 2016, 16:12   #665
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Jajaja het gaat vlug allemaal ... te vlug , het is teveel overdonderend ,mensen mogen nooit overdonderd worden... en toch blijf ik erbij ;als die van hier zogezegde stomme boeren zoals u ze wil noemen zich geen wereldvreemde willen opnemen ewel dat recht hebben ze naar mijn gedacht, geen enkel regering of politieker kan zijn wil doordrukken op een volk zijn habitat door hen te verplichten mee te doen aan multiculturele opdringerigheid , laat de mensen beslissen voor wie ze openstaan hoe ver ze willen gaan en wie ze willen opnemen in hun eigen cultuur. Ik zie het zo.
Ik draai altijd de zaken eens om , laat ons eens als Vlamingen massaal ongevraagd toe stromen in Marokko en daar alles op ons neus gaan zetten en de zaken bij die burgers eens gaan veranderen fundamenteel ? wat peis je ?
2!

Heb het pas gelezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 25 maart 2016, 16:16   #666
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Zalig ziet dat paartje er niet uit. Gruwel. Maar ze zullen niets ondernemen. Big biz continues---

NU BREKEN MET HUIZE 'SAUDI ARABIA'. We hebben die vuilzakken niet nodig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 maart 2016 om 16:22.
zonbron is offline  
Oud 25 maart 2016, 16:25   #667
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Merk ik enig antisemitisme? Jij lijkt blij dat Hitler de Joden uitgeroeid heeft.

Denk je dat er nu geen Joden meer in het bedrijfs- en bankwezen zitten?
Ik maak alleen de vergelijking met nu. Als de politiek, bankwezen, bedrijfsleven in België vol Marokkanen zaten ? Wat dan ?
De nijd in de jaren dertig had toch andere proporties !
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 25 maart 2016 om 16:45.
Gelukkoos is offline  
Oud 25 maart 2016, 21:13   #668
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos Bekijk bericht
Daar geloof ik niets van. Als de VS Rusland isoleert zou er een kernoorlog kunnen komen. En dan groeit er alleen nog mos op onze planeet. Trouwens de VS en Rusland zitten nu al met hun gat tegen mekaar aan de Beringzee.
Alleen een blinde volgens mij die niet ziet dat de VS Rusland probeert te isoleren. Mijn excuses, maar het ligt er dik bovenop dat je al redelijk gesloten ogen moet hebben om het niet te zien.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 25 maart 2016, 21:18   #669
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.737
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Alleen een blinde volgens mij die niet ziet dat de VS Rusland probeert te isoleren. Mijn excuses, maar het ligt er dik bovenop dat je al redelijk gesloten ogen moet hebben om het niet te zien.
Ach dan zijn jullie 2 blinden bij elkaar. Uw gebrek aan kritiek en continu verheerlijking van Rusland is pathetisch.
Gipsy is offline  
Oud 25 maart 2016, 21:20   #670
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat zou moeten, maar zal niet gebeuren, je ziet hoe gemakkelijk NVA plooit voor het grootkapitaal, dat geldt ook voor de SPA.
Inderdaad, het maakt meteen duidelijk dat het niet deze partijen zijn, noch de andere, die de machthebbers zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Interessant te zien welke partijen in Nederland actief actie voeren tegen het associatieverdrag met Oekraïne, namelijk PVV en SP. Je ziet wel op meerdere vlakken toenadering tot nationalistische en linkse partijen, bvb. in Griekenland of Oost-Europa. Wat Rusland betreft krijgt Poetin zowel steun van linkse als nationalistische partijen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline  
Oud 26 maart 2016, 03:16   #671
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dolfken heeft zich vergist, hij had de islamieten moeten pakken.
Net zoals ze Karadzic beter een medaille dan 40 jaar opsluiting hadden gegeven. De mens verdient een standbeeld.
karadzic heeft helemaal geen talloze moslims vermoord, het Westen wilde zijn vel omdat hij zich verzette tegen de "nieuwe wereld orde". (ondertussen heeft die orde nieuwe tegenstanders als Rusland en China, en die kunnen ze niet zomaar eventjes naar Den Haag sturen. )
tomm is offline  
Oud 26 maart 2016, 03:19   #672
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jaja, en in Marokko worden ze allemaal doodgeknuffeld, gratis bed, bad, brood, sociale woningen, uitkeringen, gratis gezondheidszorg, positieve discriminatie etc etc.

In hun en jouw dromen misschien.
Natuurlijk niet. Ze krijgen geen toegang tot sociale zekerheid, die zelfs voor Marokkanen weinig voorstelt. Maar ze overleven wel omdat individuele Marokkanen hen helpen, of tewerk stellen. Of omdat ze een eigen handeltje beginnen, dat succesvoller is dan in eigen land omdat Marokkanen meer te besteden hebben dan mensen in hun eigen land.
Is zeker niet te vergelijken met West-Europa, maar anderzijds beter dan de miserie in hun eigen land.
tomm is offline  
Oud 26 maart 2016, 03:25   #673
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Het verschil is denk ik dat er in die landen wel een leidcultuur bestaat ...

Terwijl er over 'onze' cultuur feitelijk nog weinig te zeggen valt.
Het klopt dat die landen meer hechten aan tradities en eigenheid. Maar bvb. in Rusland kun je niet spreken over een historische cultuur maar over vele.
Nieuwkomers worden verondersteld zich aan te passen, anders zijn ze niet langer welkom. Dat is het verschil met België.
Ik heb met Indiërs, Iraniërs, Marokkanen, etc. gesproken die zich vestigden in Rusland. Zonder onderscheid zijn ze met een Russische (of Rus als het een vrouw is) getrouwd, noemen hun kinderen Liudmila of Vladimir, drinken vodka als een Rus, en spreken ze ondertussen beter Russisch dan hun eigen taal. Deze mensen worden perfect aanvaard door de overgrote meerderheid van de Russen (enkele extreemrechtse loosers niet te na gesproken) zelfs al zien ze er anders uit.
tomm is offline  
Oud 26 maart 2016, 03:33   #674
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Zonder samenwerking tussen 'links' en 'rechts' gaan we dit alvast verliezen. Ik denk dat beide kanten van het spectrum zich best eens kunnen bezinnen (de linkerkant al wat meer dan de rechterkant)
Als de rechterzijde hun racisme laat vallen, en zich meer focust op de ondermijnende rol van de elite, kan er inderdaad meer samengewerkt worden. Ik kan Marine Le Pen wel appreciëren, ik ken zelfs van oorsprong Algerijnse Fransen die toegeven op Le Pen te stemmen.
In België wordt links helaas nog steeds overspoeld door mensen uit de elite die geen flauw benul hebben van de realiteit, en ook enkel links zijn omdat dat aanslaat tijdens hun veganistische praatavonden.
Voor mij staat links voor het verdedigen van de arbeidersklasse, "het volk", tegen het roofkapitalisme.
Ik ben geen racist, maar vind wel dat Belgen gelijk hebben respect voor hun tradities te eisen in hun land. Mensen van andere culturen moeten echter een kans krijgen om zich te integreren, dat ontbreekt soms.
tomm is offline  
Oud 26 maart 2016, 03:36   #675
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.689
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Extreem en dubbelzinnig imo.

Met internet komt multikul. Maar niet de door de elite en marxisten beoogde. Onvermijdbaar tot men IT afsluit.

Men wilt multikul te snel invoeren. Een progressief project. Te snel = fail. De natuurlijke gang van zaken, grondig verkloot. Dan blijft de enige schuldige van het mislukken van dit versnelde proces... mss wel de rechtse zakken die sowieso achter cordon staan. Dat is dus iets wat ik nooit pikken zal. Met alle respect.

Hebt U zich ooit afgevraagd of Uw inzet juist het tegenovergestelde van Uw pure doelstellingen veroorzaakt? Geen beschuldiging, een doordenker, dat wel...
"Multicul" heeft altijd al bestaan. Probleem in België is dat de nieuwkomers zich niet aanpassen aan de bestaande cultuur van hun nieuwe land. Dat heb ik wel gedaan, zonder evenwel m'n origine te verloochenen. Veel derde generatie Marokkanen of Turken evenwel zijn enkel Belg in naam.
tomm is offline  
Oud 26 maart 2016, 04:45   #676
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.507
Standaard

Bron: HLN.BE en google op
Door: redactie
26/03/16 - 04u27
POLITIE VERMOEDT DAT ZE DERDE DADER ZAVENTEM GEVONDEN HEEFT

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bron=hln.be
Officieel wordt er nog altijd gezocht naar 'de terrorist met het hoedje' uit de vertrekhal

Voor ALLE duidelijkheid:
Dit is dus tot op heden nog niet (officiëel) bevestigd !!!!!!!!


Mocht dit nieuwsbericht toch niet kloppen , dan vraag ikzelf
aan de mod om dit bericht zonder pardon te verwijderen !!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 maart 2016 om 04:57.
cookie monster is offline  
Oud 26 maart 2016, 05:58   #677
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
"Multicul" heeft altijd al bestaan. Probleem in België is dat de nieuwkomers zich niet aanpassen aan de bestaande cultuur van hun nieuwe land. Dat heb ik wel gedaan, zonder evenwel m'n origine te verloochenen. Veel derde generatie Marokkanen of Turken evenwel zijn enkel Belg in naam.
D�*t is idd het probleem, en dat had van in het begin moeten aangepakt geweest zijn, maar wie de woorden integratie en assimilatie in de mond nam was een racist.

Vandaag mag je al straffeloos alleen van Marokkanen en Turken spreken die enkel in naam Belg zijn. Eigenlijk klopt dat maar gedeeltelijk want ik ken er die wel degelijk, en effectief Belg zijn. Zelfs Marokkaanse namen hebben ze niet. En moslim zijn ze nog het minst van al.
De kleinkinderen van mijn vriendin hebben een Marokkaanse vader, maar ze worden, met toestemming van hun vader, door hun Vlaamse moeder, grootmoeder, en hun Brusselse grootvader opgevoed. Ze volgen op school zedenleer en verschillen in niets (behalve hun huidskleur) van autochtone kinderen. Niks te hoofddoeken dus voor de dochters, maar ze eten wel allemaal varkensvlees. Bovendien is heel de familie fervent carnavalist. Voor radicalisering van die, toch voor de helft Marokkaanse kinderen, hoeft niemand te vrezen.

Daaruit mag besloten worden dat de reden voor radicalisering moet gezocht worden bij de opvoeding door de ouders, de omgang met geloofsgenoten, de lessen in koranscholen, in de moskee, en via hun op hun islamitisch thuisland gerichte schotelantennes.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:28   #678
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
D�*t is idd het probleem, en dat had van in het begin moeten aangepakt geweest zijn, maar wie de woorden integratie en assimilatie in de mond nam was een racist.

Vandaag mag je al straffeloos alleen van Marokkanen en Turken spreken die enkel in naam Belg zijn. Eigenlijk klopt dat maar gedeeltelijk want ik ken er die wel degelijk, en effectief Belg zijn. Zelfs Marokkaanse namen hebben ze niet. En moslim zijn ze nog het minst van al.
De kleinkinderen van mijn vriendin hebben een Marokkaanse vader, maar ze worden, met toestemming van hun vader, door hun Vlaamse moeder, grootmoeder, en hun Brusselse grootvader opgevoed. Ze volgen op school zedenleer en verschillen in niets (behalve hun huidskleur) van autochtone kinderen. Niks te hoofddoeken dus voor de dochters, maar ze eten wel allemaal varkensvlees. Bovendien is heel de familie fervent carnavalist. Voor radicalisering van die, toch voor de helft Marokkaanse kinderen, hoeft niemand te vrezen.

Daaruit mag besloten worden dat de reden voor radicalisering moet gezocht worden bij de opvoeding door de ouders, de omgang met geloofsgenoten, de lessen in koranscholen, in de moskee, en via hun op hun islamitisch thuisland gerichte schotelantennes.
Ik herken twee eigenschappen die heden in verband staan met moslim radicalisering :
- Het heeft steeds met het kalifaat te maken (er wordt naar gereisd).
- Men kan in het kalifaat naar hartelust vrouwen, meisjes,en kinderen verkrachten.
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie
Gelukkoos is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:44   #679
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat gebeurt ook, Marokko kampt met miljoenen Afrikaanse vluchtelingen. Als die niet naar Europa geraken dan blijven ze maar in Marokko, toch nog beter dan hun eigen land.
Multiculturaliteit is geen optie meer, die mensen komen toch, door globalisatie of economische redenen,
Citaat:
tenzij we onze grenzen volledig afsluiten en een soort apartheidsregime invoeren, en dan nog.
Je neemt graag Oost-Europa als voorbeeld, maar die landen, bvb. Rusland, zijn al meer dan duizend jaar multicultureel.
Maar Rusland in vergelijking met ons kleine continentje ...en ons kleine gehucht België kan geen vergelijking worden... het gaat over de islam cultuur die een dreigende gevaar is voor verdere conflicten en overheersing ,, Wij Westerlingen mogen geen strobreed toegeven aan de Islamcultuur feitelijk niet , maar wat zie je hedendaags gebeuren de verheerlijking en aanvaarding door allerhande zaken die ons Westerse leven typeren worden verdraaid en aangepast aan de moslimcultuur , neen dit kan niet de bedoeling worden de fundamenten van ons bestaan mogen niet aangeraakt worden feitelijk. Zij mogen hier hun deel beleven ewel waarom wij ook niet ONS DEEL ongeschonden laten????
de vuile muilekoek is offline  
Oud 26 maart 2016, 09:54   #680
Gelukkoos
Burgemeester
 
Geregistreerd: 18 februari 2014
Locatie: Oudenaarde
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar Rusland in vergelijking met ons kleine continentje ...en ons kleine gehucht België kan geen vergelijking worden... het gaat over de islam cultuur die een dreigende gevaar is voor verdere conflicten en overheersing ,, Wij Westerlingen mogen geen strobreed toegeven aan de Islamcultuur feitelijk niet , maar wat zie je hedendaags gebeuren de verheerlijking en aanvaarding door allerhande zaken die ons Westerse leven typeren worden verdraaid en aangepast aan de moslimcultuur , neen dit kan niet de bedoeling worden de fundamenten van ons bestaan mogen niet aangeraakt worden feitelijk. Zij mogen hier hun deel beleven ewel waarom wij ook niet ONS DEEL ongeschonden laten????
Je moest eens weten hoeveel politiekers, politieagenten, magistraten, veiligheidsdiensten, middenstanders, bedrijfsleiders, enzovoort deze mening delen. Alleen zij hangen het niet aan de grote klok. Ik krijg soms de mening dat alleen de modale burger moet opboksen tegen de islamcultuur. Wat natuurlijk niet waar is! Ben erg benieuwd naar de volgende verkiezingen!!
__________________
Vorm & Ruimte // Vormgeving & Ruimtecreatie // Eigen vormgeving & Eigen ruimtecreatie

Laatst gewijzigd door Gelukkoos : 26 maart 2016 om 09:58.
Gelukkoos is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be