Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2010, 19:37   #661
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Antwerpse OCMW dreigt met acties
woensdag 27 januari 2010Bron: belga Auteur: loa ANTWERPEN - Antwerps OCMW-voorzitter Monica De Coninck (SP.A) dreigt met acties indien de federale regering geen nieuw spreidingsplan voor asielzoekers uitwerkt. 'Wij kunnen de toestroom van asielzoekers niet langer aan', luidt De Coninck de alarmbel.
'De federale overheid is verantwoordelijk voor de algemene en medische regularisaties, maar schuift de mensen zonder boe of ba af naar het OCMW voor hulp en begeleiding. Door het gebrek aan een deftig spreidingsplan komen heel wat van die mensen in Antwerpen aankloppen. Sinds oktober hebben al 212 gezinnen zich gemeld. Daarvan ondersteunen we er vandaag 107. Tegelijkertijd is er ook een stijging van steuntrekkers door de economische crisis. Dat alles terwijl wij moeten saneren. Die situatie is niet langer houdbaar. etc'
De Standaard van vandaag

Het tellertje blijft lopen. Allemaal kosten die niet mee gerekend zijn in de 7, 67miljard die de verrijking aan de belastingbetaler kost.

Ze komen ons nochtans verrijken en de vergrijzing opvangen, aldus liegend links.
Verrijking is eigenlijk een synoniem voor importsteuntrekkers.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 19:49   #662
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Ze komen ons nochtans verrijken en de vergrijzing opvangen, aldus liegend links.
Ze komen ons nochtans verrijken en de vergrijzing opvangen, aldus MIJ.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 20:45   #663
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je niet beschaamd omwille van je meer dan kruiperig gedrag voor het feit dat ik verschillende moslimlanden opsomde waar homos geëxecuteerd worden in naam van de sharia. Heb je dan geen greintje fatsoen in je lijf?

Idd walgelijk , afschuwelijk en dit moet aangepakt worden maar zijn de rechtse partijen in vlaanderen niet degenen die hier de homo's discrimineren en onrechtstreeks beperkingen willen opleggen ?

Laatst gewijzigd door Wisord : 27 januari 2010 om 20:45.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 20:57   #664
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Idd walgelijk , afschuwelijk en dit moet aangepakt worden maar zijn de rechtse partijen in vlaanderen niet degenen die hier de homo's discrimineren en onrechtstreeks beperkingen willen opleggen ?
Werkelijk? Ik heb nog nooit gehoord van rechtse partijen die homo's discrimineren. Kan je daar enkele voorbeelden van geven?
Wel heb ik weet van linkse partijen die omwille van hun moslimkiesvee heel hard zwijgen over de homohaat die intens beleden wordt door die religie en cultuur.
Oud 27 januari 2010, 21:01   #665
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werkelijk? Ik heb nog nooit gehoord van rechtse partijen die homo's discrimineren. Kan je daar enkele voorbeelden van geven?
Wel heb ik weet van linkse partijen die omwille van hun moslimkiesvee heel hard zwijgen over de homohaat die intens beleden wordt door die religie en cultuur.
Een voorbeeld van twee maten en gewichten zoals de maakster van de docureeks '' In Godsnaam'' terecht zei.
Ook het vrezen van het verlies van allochtone stemmen is één van de redenen volgens haar.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 21:12   #666
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Nog eens moet ik zeggen dat ik de haat en extremisme van een deel moslims verafschuw .

U dacht dat rechtse partijen geen holebi's discrimineren ?

Heeft het Vlaams Belang iets tegen holebi's?

Deze vraag duikt vaak op en verdient een duidelijk antwoord, wars van de valse voorstellingen en de karikaturen die daarover de wereld worden ingestuurd.

Neen dus. Wij hebben niets tegen holebi's.

Ook rond deze problematiek pleit het Vlaams Belang voor redelijkheid en gezond verstand. Volgens ons behoort de seksuele geaardheid van mensen tot het privé-domein en wat meerderjarigen met wederzijdse toestemming, homo's, lesbiennes of hetero's, in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zorg. Het Vlaams Belang pleit dus zeker niet voor de discriminatie van homo's of lesbiennes. Maar dat betekent nog niet dat wij staan te juichen bij publieke seksueel getinte uitspattingen van roze optochten of zondagen. Voor het Vlaams Belang is en blijft het huwelijk tussen man en vrouw hoe dan ook de norm. Mag het? Het wettelijke homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's of lesbiennes is wat ons betreft modieuze, dwaze en gevaarlijke onzin, een brug te ver. Die principiële afwijzing heeft niets maar dan ook niets met discriminatie te maken, maar alles met onze zorg voor een gezonde samenleving en een gezonde opvoeding. In de ideale situatie worden kinderen opgevoed door hun biologische moeder en vader. Wanneer dat niet mogelijk blijkt worden ze best groot gebracht in een zo evenwichtig mogelijke omgeving. Maar in geen geval mogen kinderen het voorwerp worden van experimenten met het homohuwelijk.
Oud 27 januari 2010, 21:14   #667
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een voorbeeld van twee maten en gewichten zoals de maakster van de docureeks '' In Godsnaam'' terecht zei.
Ook het vrezen van het verlies van allochtone stemmen is één van de redenen volgens haar.
Ik heb het opiniestuk gelezen. Ze is de volgende op het lijstje van verzuurd links die geëxcomminiceerd zal worden omdat ze haar mening ongezouten heeft gezegd en de schijnheiligheid van de linkse klub heeft bloot gelegd.
Oud 27 januari 2010, 21:19   #668
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het opiniestuk gelezen. Ze is de volgende op het lijstje van verzuurd links die geëxcomminiceerd zal worden omdat ze haar mening ongezouten heeft gezegd en de schijnheiligheid van de linkse klub heeft bloot gelegd.
Ik heb het ergens anders ook al eens gevraagd: is Lukas Van der Taelen buitengezwierd bij groen? Is Patrick Janssens burgemeester af? Heeft Karin Heremans een andere job moeten zoeken?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 21:38   #669
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb het ergens anders ook al eens gevraagd: is Lukas Van der Taelen buitengezwierd bij groen?

Is Patrick Janssens burgemeester af? Heeft Karin Heremans een andere job moeten zoeken?
[/quote]

Heb je de fatwas van verzuurd links in de media gemist?
Daarvoor halen ze steeds dezelfde gesubsidieerde kliek boven om hun grijze plaat nog eens af te draaien : Herman De Ley, Kristien Hemmerechts, Bambi Ceuppens, etc.
Buiten gezwierd zijn ze nu nog niet, maar die met een mandaat weten dat hun carrièreverloop zal afhangen van de mate waarin ze nog uit de biecht klappen.
Janssens weet sowiezo dat het zijn laatste termijn is. Die wordt er soms op uitgestuurd om verloren zieltjes terug te winnen die de Spa verloren heeft door haar kruiperij voor haar islamitisch kiesvee. Tobback dient dan om hem terug te blaffen en de mouw te vegen van het moslimkiesvee. Van twee walletjes eten. Het zal niet veel helpen.
Oud 27 januari 2010, 21:43   #670
Steve_M

Standaard

Citaat:
Heb je de fatwas van verzuurd links in de media gemist?
Daarvoor halen ze steeds dezelfde gesubsidieerde kliek boven om hun grijze plaat nog eens af te draaien : Herman De Ley, Kristien Hemmerechts, Bambi Ceuppens, etc.
Buiten gezwierd zijn ze nu nog niet, maar die met een mandaat weten dat hun carrièreverloop zal afhangen van de mate waarin ze nog uit de biecht klappen.
Janssens weet sowiezo dat het zijn laatste termijn is. Die wordt er soms op uitgestuurd om verloren zieltjes terug te winnen die de Spa verloren heeft door haar kruiperij voor haar islamitisch kiesvee. Tobback dient dan om hem terug te blaffen en de mouw te vegen van het moslimkiesvee. Van twee walletjes eten. Het zal niet veel helpen.
Kom nu, alsof Kristien Hemmerechts of Bambi Ceuppens ook maar enige invloed hebben in linkse kringen. De meeste linksen lachen daar eens mee, hoor.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 januari 2010 om 21:43.
Oud 27 januari 2010, 21:47   #671
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom nu, alsof Kristien Hemmerechts of Bambi Ceuppens ook maar enige invloed hebben in linkse kringen. De meeste linksen lachen daar eens mee, hoor.
Vandaar dat KH als zeur van dienst telkens bij de rode VRT boven gehaald wordt in programma's als Phara, Ter Zake, etc.
In de geschreven media is het aan BC om het 'wederwoord' te formuleren.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 27 januari 2010 om 21:48.
Oud 27 januari 2010, 21:54   #672
Steve_M

Standaard

Citaat:
Vandaar dat KH als zeur van dienst telkens bij de rode VRT boven gehaald wordt in programma's als Phara, Ter Zake, etc.
In de geschreven media is het aan BC om het 'wederwoord' te formuleren.
Heb jij het laatste optreden van KH in Phara gezien (ik geloof dat het toen over het hoofddoekendebat ging)? Ik schreef daarover in een andere draad dat zij daar weggeblazen werd. KH is een intellectueel lichtgewicht. Het is veelzeggend dat "onnozel links" (wat jij graag op een hoopje veegt met alles wat zich links van het VB bevindt) steeds door haar moet vertegenwoordigd worden. Zou het kunnen dat jij een verkeerd beeld hebt van wat leeft bij de meerderheid van de "linksen"?
Oud 27 januari 2010, 21:57   #673
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb jij het laatste optreden van KH in Phara gezien (ik geloof dat het toen over het hoofddoekendebat ging)? Ik schreef daarover in een andere draad dat zij daar weggeblazen werd. KH is een intellectueel lichtgewicht. Het is veelzeggend dat "onnozel links" (wat jij graag op een hoopje veegt met alles wat zich links van het VB bevindt) steeds door haar moet vertegenwoordigd worden. Zou het kunnen dat jij een verkeerd beeld hebt van wat leeft bij de meerderheid van de "linksen"?
Dat KH een intellectueel lichtgewicht is betwijfel ik niet. Maar het ging over het feit dat zij steeds opgetrommeld werd (nu iets minder) om het linkse envangelie te verkondigen. Het is mijn fout niet dat links foute keuzes maakt.
Oud 27 januari 2010, 22:00   #674
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat KH een intellectueel lichtgewicht is betwijfel ik niet. Maar het ging over het feit dat zij steeds opgetrommeld werd (nu iets minder) om het linkse envangelie te verkondigen. Het is mijn fout niet dat links foute keuzes maakt.
Een, er bestaat helemaal geen links evangelie. Twee, "links" kiest helemaal niet wie uitgenodigd wordt naar Phara of de Zevende Dag. Typisch rechtse tactiek: Hemmerechts is representatief voor alles wat naar links neigt, LVT bijv. telt blijkbaar niet mee.
Oud 27 januari 2010, 22:05   #675
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een, er bestaat helemaal geen links evangelie. Twee, "links" kiest helemaal niet wie uitgenodigd wordt naar Phara of de Zevende .
Het is een publiek geheim dat de VRT zeker niet afkerig staat tegenover links, en dan druk ik mij nog zacht uit.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 22:05   #676
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Een, er bestaat helemaal geen links evangelie. Twee, "links" kiest helemaal niet wie uitgenodigd wordt naar Phara of de Zevende Dag. Typisch rechtse tactiek: Hemmerechts is representatief voor alles wat naar links neigt, LVT bijv. telt blijkbaar niet mee.
Links heeft een nieuwe religie uitgevonden : de heilige multicultuur (in de praktijk: slaafse onderwerping want stilzwijgen tegen de oprukkende islamisering).
De redactie kiest natuurlijk wie zij representatief vindt om die gedachte te verdedigen.
LVT mocht het eens komen uitleggen nav zijn opiniestuk maar zal in de media nooit als representatief voor links uitgekozen om over die problematiek te debateren. Zelf zal zijn partijvoorzitter ook wel uitmaken in hoeverre hij daar representatief mag voor optreden.
Oud 27 januari 2010, 22:19   #677
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
laat je niet vangen aan dit persoontje!
Merci en gij ook Ribke! Te zot voor woorden, gelukkig heb ik ervaring met onmogelijke gesprekpartners!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2010, 22:32   #678
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik weet het; wanneer dit nu niet gedaan is stap ik met dit probleem naar de moderatie! Dit is geen discussie meer maar stalken!
Aangeven bij de Vlagedapo!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 12:37   #679
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Aangeven bij de Vlagedapo!!
Bedankt voor je zoals steeds zinvolle bijdrage Filo.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2010, 14:13   #680
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ben je niet beschaamd omwille van je meer dan kruiperig gedrag voor het feit dat ik verschillende moslimlanden opsomde waar homos geëxecuteerd worden in naam van de sharia. Heb je dan geen greintje fatsoen in je lijf?
En blijven kronkelen

Kijk beste man en ik blijf het herhalen.

Je verwijt mensen omwille van bronnen welke ze niet kunnen voortbrengen en jij doet net hetzelfde.

Nergens beweerde ik bepaalde praktijken in bepaalde landen te steunen, nergens beweerde ik dat bepaalde imams bepaalde al dan niet verkeerde uitspraken niet uiten. Maar toch schuif je zoveel zaken in mijn schoenen en daarbovenop heette jij me een leugenaar omdat ik ontkende dat jouw bron klopte. Tot nu bracht je het bewijs niet en toch ga je door met je tirade tegen elke gematigd individu welke jouw mening niet deelt.

Je bereikt echt niets met die mentaliteit, dat kan ik je garanderen. Al duurt het mss nog even eer je er zelf achter bent.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be