![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het tellertje blijft lopen. Allemaal kosten die niet mee gerekend zijn in de 7, 67miljard die de verrijking aan de belastingbetaler kost. Ze komen ons nochtans verrijken en de vergrijzing opvangen, aldus liegend links. Verrijking is eigenlijk een synoniem voor importsteuntrekkers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd walgelijk , afschuwelijk en dit moet aangepakt worden maar zijn de rechtse partijen in vlaanderen niet degenen die hier de homo's discrimineren en onrechtstreeks beperkingen willen opleggen ? Laatst gewijzigd door Wisord : 27 januari 2010 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel heb ik weet van linkse partijen die omwille van hun moslimkiesvee heel hard zwijgen over de homohaat die intens beleden wordt door die religie en cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook het vrezen van het verlies van allochtone stemmen is één van de redenen volgens haar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog eens moet ik zeggen dat ik de haat en extremisme van een deel moslims verafschuw . U dacht dat rechtse partijen geen holebi's discrimineren ? Heeft het Vlaams Belang iets tegen holebi's? Deze vraag duikt vaak op en verdient een duidelijk antwoord, wars van de valse voorstellingen en de karikaturen die daarover de wereld worden ingestuurd. Neen dus. Wij hebben niets tegen holebi's. Ook rond deze problematiek pleit het Vlaams Belang voor redelijkheid en gezond verstand. Volgens ons behoort de seksuele geaardheid van mensen tot het privé-domein en wat meerderjarigen met wederzijdse toestemming, homo's, lesbiennes of hetero's, in de beslotenheid van hun huis- of slaapkamer doen is niet onze zorg. Het Vlaams Belang pleit dus zeker niet voor de discriminatie van homo's of lesbiennes. Maar dat betekent nog niet dat wij staan te juichen bij publieke seksueel getinte uitspattingen van roze optochten of zondagen. Voor het Vlaams Belang is en blijft het huwelijk tussen man en vrouw hoe dan ook de norm. Mag het? Het wettelijke homohuwelijk en het adoptierecht voor homo's of lesbiennes is wat ons betreft modieuze, dwaze en gevaarlijke onzin, een brug te ver. Die principiële afwijzing heeft niets maar dan ook niets met discriminatie te maken, maar alles met onze zorg voor een gezonde samenleving en een gezonde opvoeding. In de ideale situatie worden kinderen opgevoed door hun biologische moeder en vader. Wanneer dat niet mogelijk blijkt worden ze best groot gebracht in een zo evenwichtig mogelijke omgeving. Maar in geen geval mogen kinderen het voorwerp worden van experimenten met het homohuwelijk. __________________ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Banneling
|
![]() Ik heb het opiniestuk gelezen. Ze is de volgende op het lijstje van verzuurd links die geëxcomminiceerd zal worden omdat ze haar mening ongezouten heeft gezegd en de schijnheiligheid van de linkse klub heeft bloot gelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het ergens anders ook al eens gevraagd: is Lukas Van der Taelen buitengezwierd bij groen? Is Patrick Janssens burgemeester af? Heeft Karin Heremans een andere job moeten zoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je de fatwas van verzuurd links in de media gemist? Daarvoor halen ze steeds dezelfde gesubsidieerde kliek boven om hun grijze plaat nog eens af te draaien : Herman De Ley, Kristien Hemmerechts, Bambi Ceuppens, etc. Buiten gezwierd zijn ze nu nog niet, maar die met een mandaat weten dat hun carrièreverloop zal afhangen van de mate waarin ze nog uit de biecht klappen. Janssens weet sowiezo dat het zijn laatste termijn is. Die wordt er soms op uitgestuurd om verloren zieltjes terug te winnen die de Spa verloren heeft door haar kruiperij voor haar islamitisch kiesvee. Tobback dient dan om hem terug te blaffen en de mouw te vegen van het moslimkiesvee. Van twee walletjes eten. Het zal niet veel helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 januari 2010 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de geschreven media is het aan BC om het 'wederwoord' te formuleren. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 27 januari 2010 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
|
![]() Heb jij het laatste optreden van KH in Phara gezien (ik geloof dat het toen over het hoofddoekendebat ging)? Ik schreef daarover in een andere draad dat zij daar weggeblazen werd. KH is een intellectueel lichtgewicht. Het is veelzeggend dat "onnozel links" (wat jij graag op een hoopje veegt met alles wat zich links van het VB bevindt) steeds door haar moet vertegenwoordigd worden. Zou het kunnen dat jij een verkeerd beeld hebt van wat leeft bij de meerderheid van de "linksen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
|
![]() Een, er bestaat helemaal geen links evangelie. Twee, "links" kiest helemaal niet wie uitgenodigd wordt naar Phara of de Zevende Dag. Typisch rechtse tactiek: Hemmerechts is representatief voor alles wat naar links neigt, LVT bijv. telt blijkbaar niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De redactie kiest natuurlijk wie zij representatief vindt om die gedachte te verdedigen. LVT mocht het eens komen uitleggen nav zijn opiniestuk maar zal in de media nooit als representatief voor links uitgekozen om over die problematiek te debateren. Zelf zal zijn partijvoorzitter ook wel uitmaken in hoeverre hij daar representatief mag voor optreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Kijk beste man en ik blijf het herhalen. Je verwijt mensen omwille van bronnen welke ze niet kunnen voortbrengen en jij doet net hetzelfde. Nergens beweerde ik bepaalde praktijken in bepaalde landen te steunen, nergens beweerde ik dat bepaalde imams bepaalde al dan niet verkeerde uitspraken niet uiten. Maar toch schuif je zoveel zaken in mijn schoenen en daarbovenop heette jij me een leugenaar omdat ik ontkende dat jouw bron klopte. Tot nu bracht je het bewijs niet en toch ga je door met je tirade tegen elke gematigd individu welke jouw mening niet deelt. Je bereikt echt niets met die mentaliteit, dat kan ik je garanderen. Al duurt het mss nog even eer je er zelf achter bent. |
|
![]() |
![]() |