![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Minder dan de helft van de Belgen voelt zich nog Belg, en U? | |||
Ik voel mij alleen maar Belg |
![]() ![]() ![]() |
11 | 8,33% |
Ik voel mij eerst Belg, dan Vlaming (of andere regio) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 9,85% |
Ik voel mij eerst Vlaming (of andere), dan Belg |
![]() ![]() ![]() |
26 | 19,70% |
Ik voel mij totaal geen Belg |
![]() ![]() ![]() |
82 | 62,12% |
Aantal stemmers: 132. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het politiek beleidsinstrument "referendum" in diskrediet wil brengen, daarentegen ...
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2010 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, net zo duidelijk als pakweg de vraag: "Wilt u méér of minder asielzoekers?"
![]() Het gaat over een politiek beleidsinstrument, hé, niet over een quiz.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 december 2010 om 22:40. |
![]() |
![]() |
#666 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Ik vind ze te simplistisch.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste voorstander en pleiter voor volksreferenda was Guy Verhofstadt. Hij heeft er jaaaaren over gezeurd.
Tot hij zelf Eerste Minister werd..... |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
Het is zoals: "Ben je voor of tegen belastingen betalen?".
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de Vlamingen verkeerd zullen stemmen uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet minder simplistisch dan gewone verkiezingen of misschien kunnen we volgende keer NVA ondeverdelen in twee delen. Wie is er voor NVA omdat ze een rechtse neolilberale agenda hebben (kleur hier) of wie is er voor NVA omdat Dewever zo'n toffe gozer is (kleur hier).
|
![]() |
![]() |
#673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Update resultaten peiling :
Ik voel mij alleen maar Belg 11 8,46% Ik voel mij eerst Belg, dan Vlaming (of andere regio) 13 10,00% Ik voel mij eerst Vlaming (of andere), dan Belg 25 19,23% Ik voel mij totaal geen Belg 81 62,31% Een beetje een afspiegeling van de bevolking, me dunkt. |
![]() |
![]() |
#674 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet wetenschappelijk, maar de cijfers zijn vrij dicht bij de resultaten van de peiling van La Libre waarover deze draad gaat.
Vandaar dat ik het had over een afspiegeling. Dat ik u zelfs d�*t moet uitleggen.... pfffff. |
![]() |
![]() |
#676 |
|
![]() Je vergelijkt maw twee interpeilingen?
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem?
Allee, ik zal het nog eens uitleggen. Ik zet een peiling op het forum. De resultaten zijn ongeveer gelijk aan de reslutaten van dezelfde peiling bij La Libre. Kan ik er dan niet uit afleiden dat de forumleden er ongeveer dezelfde mening op nahouden dan de gepeilde bevolking in het algemeen? Complicated people ... ![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN