![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen? | |||
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren |
![]() ![]() ![]() |
30 | 62,50% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is wel te zien waarom de brouwerij van 't groen paterke goed boerde... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn de kinderen nu oud genoeg om alleen te gaan zwemmen. Je denkt toch niet dat de tribune vol zit met ouders die wachten op hun kinderen. Wist je; als de kinderen ballet- of muziekles volgen; is het de ouders ook niet toegestaan om de lessen bij te wonen. Ik begrijp niet dat er nu plots zo veel interesse is bij de ouders om uren naar de kinderen te kijken als ze zwemmen. Is die interesse ook zo groot als de kinderen thuis monopoly of mens-erger-je-niet willen spelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En als wij gaan zwemmen in famillieverband vinden we het ook een ietsiepietsie toffer als we dat dan ook als een familie kunnen doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan je zo meenemen naar enkele zwembaden waar de tribune en cafetaria met zicht op het zwembad vol zitten met ouders en vrienden tot sluitingstijd. Erger artisjok, die mensen kijken naar de strapatsen van hun vlegels die teken doen om eens te kijken. Da's durven hé. En dat allemaal zonder hysterisch gekrijs van religieuze gekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook jaren tafeltennis gespeeld. Ik ben daar lang het enige meisje geweest, zo tussen die ouwe bokken enzo. Het is nooit in me opgekomen dat ik liever de cafetaria had afgesloten gezien als ik aan het tafeltennissen was. ![]()
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kan men hier toch zagen. Zijn dat de grote politieke uitdagingen voor de toekomst? Gaan we zo de ecologische problemen van vandaag en morgen aanpakken, de financiële gevolgen van de vergrijzing opvangen en onze welvaart, gezondheidszorg en sociale zekerheid garanderen? Door te zagen en te zeuren over de zwemles?
Ik heb zelfs geen zin om daarover te discussiëren. Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 februari 2011 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwembaden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het spreekt vanzelf dat we die discriminerende praktijken op basis van een vrouwhatende religie, niet zo maar mogen laten wortel schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijnbaar een spektakel waar Vlaams-nationalisten niets van willen missen. Ze wensen absoluut tribuneplaatsen om toch maar elk stukje te kunnen beoordelen (of bewonderen ?) Laatst gewijzigd door filosoof : 13 februari 2011 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erg ... voor een euh filosoof. By the way, hoe weet jij dat ze schaars gekleed waren? Zat je vanop de tribune te gluren? Laatst gewijzigd door Pilleke : 13 februari 2011 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Graptje. Dus een zwembadcafetaria/tribune stel jij gelijk aan een seksbuurt? Manta heeft gelijk. http://forum.politics.be/newreply.ph...eply&p=5298535 Laatst gewijzigd door Pilleke : 13 februari 2011 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wil je suggereren dat mijn pa een pedo is ofzo?
![]() |
#678 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het heeft niets met discriminatie te maken. enerzijds de totale afwezigheid van niet moslims om rekening te houden met hun islamitische medeburger zoals hierboven enigszins tot uiting komt en anderzijds de moslims die er niet in slagen te beseffen dat verdraagzaamheid zich beperkt tot wat in kranten en boeken wordt gedrukt en dusdanig dan ook zoals aangegeven een zwembad afhuren want er is geen plaats in deze samenleving voor wat anders is. dat is al langer dan vandaag geweten. dat gezegd hebbende vind ik toch dat die moslims het recht niet hebben om andere hun manier van doen en laten te belemmeren. wij moslims zijn dan wel zo vrijdenkend en begripvol of althans sommige van ons. en de reden dat mannen en vrouwen in de islam worden gescheiden, dat is uit schaamte en respect voor het ander geslacht. Laatst gewijzigd door abdelbari : 13 februari 2011 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dochters van mijn broer zitten op internaat; gemengd internaat; jongens èn meisjes!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 13 februari 2011 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |