![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je loopt hier al berichtenlang over andere conclusies te leuteren, maar over welke conclusies heb je het nu eigenlijk? Dat er meer criminele feiten worden begaan door allochtonen? Dat beaam ik, is ook logisch. En dat het vooral moslims betreft, tja, veel zoroasters zitten er hier nu eenmaal niet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar zonder Congo ging het voor iedereen heel wat minder geweest zijn.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van San: na uitzuivering van alle factoren , economische sociale enz... blijft er een grote restcriminaliteit onder bepaalde bevolkingsgroepen die alleen maar te verklaren is door culturele elementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen zoals jij verdienen waar ze voor kiezen en verdienen wat ze gaan krijgen: de verloedering van de samenleving, ghettovorming door vreemdelingen die bij elkaar hokken, criminaliteit, armoede en chaos. Jullie houding heeft niets te maken met menselijkheid, maar met pertinente domheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de wantoestanden in Congo heeft het volk geen schuld. Daar kunnen wij niets aan doen, en we kunnen er niets aan veranderen. Je moet anderen geen schuldgevoel aanpraten, het volstaat dat je walgt van jezelf, van je eigen cultuur en van je eigen identiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al meermaals gesteld dat de islamitische cultuur een probleem vormt voor onze open, tolerante, vrije samenleving. De cultuur, niet de mensen. Pak dat aan ipv op de man te spelen. Je kunt ze natuurlijk ook allemaal buitengooien, zonder rechtsbasis, en je dus internationaal als een paria isoleren, en de autochtone bekeerlingen erbij buiten kwakken, zoals Max orakelt. Je bent iets nuchterder dan de rest, en heel wat beleefder. Je weet net als ik dat dat nooit gaat gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 maart 2014 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integratie op zich is onvoldoende. De geschriften van Joost Zwagerman zijn in deze ook interessant. Maar los van alles , Nierika, ik denk niet dat je achterlijk bent hé. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 maart 2014 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens kijken in multiculturele buurten, en trek daarna je mond open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een omgekeerde bevolkingspyramide, tot op de dag van vandaag, is nu eenmaal problematisch. Alle vreemdelingen raus zal daar niks aan veranderen, integendeel. Het zal nog meer opvallen, want ondanks wat jij denkt te moeten geloven, zijn er ook veel allochtonen die wel werken. En de simpele werkmens wordt inderdaad kapot belast. Niet omdat we het OCMW van de wereld spelen, maar omdat onze hyperkapitalistische politici in allerlei raden van bestuur zetelen en banken redden met ons geld, en de hyperwinsten van bedrijven niet belasten. Raden van bestuur waaronder verzekeringsmaatschappijen, waarvan woordvoerder Wauthier Robeyns ons onlangs nog kwam vertellen dat de premies voor auto-en brandverzekeringen zouden stijgen omdat er nu eenmaal meer ongevallen gebeuren (gelogen, want de week daarvoor kwam nog in het nieuws dat er net minder ongevallen gebeuren en er zijn toch niet meer woningbranden?) en omdat de maatschappijen door de crisis nu eenmaal veel geld verloren zijn door de daling van aandelenkoersen. Want ja, met ons geld spelen ze op de beurs, en als de beurs verliest, moeten wij dat verlies maar dragen. Geen politicus die zich roerde, de zakkenvullers, en geen VB'er die zich opboeide, want die had het te druk met "roeptoeteren" over allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je verhuisde.... waarom eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |