![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ben ik het mee eens. Daarom ben ik er ook van overtuigd dat geen van die jongeren zal gestraft worden (gerechtelijk dan), omdat geen enkele rechter hier de letter van de wet zou toepassen, maar wel de geest van de wet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen op school kent dat meisje uit reputatie, en wat er gebeurd is, heeft weinig mensen verbaasd. Daarom ook dat sommigen menen dat die jongeren inderdaad van dat meisje hebben "geprofiteerd", het is te zeggen, zij wisten dat zij geen "neen" kon zeggen tegen een partijtje seks. Zij hadden zelf "neen"moeten zeggen, maar ja, hormonen, hé...
![]() |
![]() |
#664 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, ik weet niet hoe dat in Belgie allemaal zit, maar in de VS komt het niet zelden voor dat een 18 jarige jongen voor een paar jaar achter de tralies verdwijnt omdat hij seks heeft gehad met een gewillige 15 jarige meid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in welke andere analyse of synthese er uit dat geneuzel over Belgicisten kan gehaald worden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon omwille van het feit dat hij niet deskundig is en zelf geen kinderen heeft. Waarom zou een gewezen pintjes tapper daar überhaupt iets over weten ?¨ Lullen kan iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijpen daarentegen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijn dat Nederland het land van de gangbangs en de groepsseks is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik evenmin van jou verwachtte dat je zou toegeven dat de belgicisten zich hier als breeddenkenden presenteren, terwijl het de enge flaminganten zijn die wat betreft seks, op dezelfde lijn zitten als Milquet. Milquet's hypocrisie situeert zich echter op een ander vlak.
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft leidt u verder wat u maar wilt af uit wat u maar wilt. Ik lig er heus niet wakker van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |