![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Banneling
|
![]() Ik ben zelf een normale vrijgezel zonder relatie noch vriendinnen. Me dunkt dat ik op mijn gevorderde leeftijd zelf heel goed in in aanmerking kom om betaalde seks te hebben met een onafhankelijke, professionele prostituee. Er zijn evenwel geen hoeren op dit eiland. Hier wonen enkel fatsoensrakkers. Wat een paradoxale grap voor iemand die zolang in zulke liederlijke milieus verkeerd heeft. Ik zal ze van een groter eiland moeten laten overkomen. Eens vragen aan mijn kennis de pooier-bordeelbaas in Tenerife Sur. Die heeft trouwens een yacht waar hij ze mee kan overzeilen. En daarop ontsnap je ook aan de controle van de Guardia Civil.
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 02:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat klopt niet
een Duitse prostituee heeft niet hetzelfde wettelijke kader als een Duitse zelfstandige dakdekker, beenhouwer of loodgieter. Die maximale vrijheid waar ij over spreekt is vergelijkbaar met de cannabiswet ge moogt een beetje op zak hebben, ge moogt het soms kopen, ge moogt het niet kopen, ge moogt het maar beperkt kweken, ge moogt niet ... en of ge het moogt roken weet geen mens een onmogelijk kluwen waar zelfs een kat haar kitten niet in terug vindt, da's om problemen vragen natuurlijk. dit soort incompetentie, van de wetgever, aangrijpen om het te verbieden is natuurlijk onzin |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet jou trouwens enkel te kakken als het over het vlaams blok gaat, nooit over andere onderwerpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de maffia zal daar nog meer zijn klauwen in kunnen blijven steken. Voor alle duidelijkheid, herhaal ik nog eens mijn visie, kort samengevat: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 april 2016 om 08:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Roemeense hoeren in Brussel hebben dikwijls al kinderen die ouder zijn dan jij en ik ...maar in de duisternis en de nodige attributen valt dat niet zo direct op ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flinke nederlaag voor twee belgische kwezels van burgemeesters : die van brussel en die van sint joost.
Gedaan met het pesten van de hoertjes met boetes, de raad van state fluit hen terug. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Taxiverhalen... De cartoonist Zak heeft mij ooit uitgenodigd bij hem thuis (alle wanden vol cartoons) en me gevraagd in een gepland TV programma van hem op te treden getiteld "taxichauffeur". Jambers ook, voor een andere reden. Soort zoekt soort hé... Maar ik kon me niet identificeren met die "tijdelijke" job uit nooddruft en weigerde in beide gevallen - iets waar de directie niet mee opgezet was, want een TV opnameploeg zien afstappen bij het bedrijf, dat zinde ze wel als publiciteit. Ik heb ook nog wel een pedofiel in gezelschap van een dertienjarig schoolmeisje naar een louche hotel aan het Zuid in Gent vervoerd. Zo eentje van de vele waar ze peeskamers verhuren. Die werd daar gewoon ingeboekt. Ik kon ook niet weten of het niet vader en dochter was. Hij bleek wel notoir bekend te zijn als pedofiel toen ik informeerde bij collega's achteraf. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest is prognose en glazenbol kijken. Wat het met Frankrijk wordt, moeten we nog afwachten. In Spanje is het een totale ramp (en daar worden hoerenlopers ook beboet - zogezegd, nooit iets van gemerkt, maar ik zal eens verder informeren...). In België is het ook allemaal gesjacher en geschipper en geschuif, zie de laatste post van Pandareus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Banneling
|
![]() Ja en een zaak van verdediging van vrouwen & mensenrechten.
Daar gaat het abolitionisme om. Het feminisme is daarbij natuurlijk een grote steun. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.studentpulse.com/articles...-benefit-women http://jezebel.com/5978052/some-femi...st-sex-workers http://www.thedailybeast.com/article...stitution.html Laatst gewijzigd door dalibor : 21 april 2016 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Banneling
|
![]() Een vrouw is geen koopwaar. Ik ben met de feministen. En als er al vrouwen zijn die dat vrijwillig willen zijn, koopwaar, dan zijn zij bij een verbod op vrouwelijke koopwaar collateral damage. . Tegen broodroof zijn reconversieprogramma's mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belangrijk deel van de feministische beweging is voorstander van legalisering. Just saying. Heb het gevoel tegen een autist te praten.
|
![]() |
![]() |