Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2016, 22:23   #661
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Er is maar ene verklaring een psychose .... ?
Hier wordt me nog maar eens door DVM een psychopathologie aangesmeerd, deze keer een psychose,voor de verandering. .
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2016, 22:24   #662
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
opnieuw een argument voor een wettelijk kader
zo kun je als klant zelf vaststellen wie gedwongen en wie vrijwillig werkt.
Zie #660
Oud 21 april 2016, 01:34   #663
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
En iemand die in zo'n mileus zou verkeren gaat een normale vrijgezel veroordelen en zou hem willen bestraffen omdat hij al eens betaalt om ook wat seks te hebben van een onafhankelijke, professionele prostituée. Wat een ziekelijke grap.
Ik ben zelf een normale vrijgezel zonder relatie noch vriendinnen. Me dunkt dat ik op mijn gevorderde leeftijd zelf heel goed in in aanmerking kom om betaalde seks te hebben met een onafhankelijke, professionele prostituee. Er zijn evenwel geen hoeren op dit eiland. Hier wonen enkel fatsoensrakkers. Wat een paradoxale grap voor iemand die zolang in zulke liederlijke milieus verkeerd heeft. Ik zal ze van een groter eiland moeten laten overkomen. Eens vragen aan mijn kennis de pooier-bordeelbaas in Tenerife Sur. Die heeft trouwens een yacht waar hij ze mee kan overzeilen. En daarop ontsnap je ook aan de controle van de Guardia Civil.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 02:00.
Oud 21 april 2016, 06:14   #664
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Wawawawawa

Ze moesten de mensen die er de voorkeur geven aan geen tweede huwelijk aan te gaan, doodschieten of wawawawawawawawawa?

Gaai zaait wel iemand die altijd de toppen van de fijngevoeligheid scheert.

Lijk met jou psychose commentaar, en nog nie weten wa dad is.

't Is trouwens niet de eerste keer, dat je me gek verklaard hebt. Nu ben ik weer op straat beland.
Ik niet weten wat ik vertel tiong ,, ik plaag u gewoon maar wat omdat u altijd maar zit te lullen op het zelfde onderwerp "hoerkes", eens lachen ermee dat doe ik meer niet .... meer is het niet ... maar dat u er nu zelf diep op in gaat is een teken dat er inderdaad iets niet in orde zou kunnen zijn (niet met ik )
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 06:48   #665
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik ben zelf een normale vrijgezel zonder relatie noch vriendinnen.
Me dunkt dat ik op mijn gevorderde leeftijd zelf heel goed in in aanmerking kom om betaalde seks te hebben met een onafhankelijke, professionele prostituee. Er zijn evenwel geen hoeren op dit eiland. Hier wonen enkel fatsoensrakkers. Wat een paradoxale grap voor iemand die zolang in zulke liederlijke milieus verkeerd heeft. Ik zal ze van een groter eiland moeten laten overkomen. Eens vragen aan mijn kennis de pooier-bordeelbaas in Tenerife Sur. Die heeft trouwens een yacht waar hij ze mee kan overzeilen. En daarop ontsnap je ook aan de controle van de Guardia Civil.
Lees eens uw eigen teksten.....daarom ge fixeert teveel op prostitués, ge zijt boos innerlijk ge wilt iets maar het komt niet in uw leven , dat noemen ze frustratie ..... ik ben echt psychologe van studies voor diegene die het nog niet wisten....
Oud 21 april 2016, 06:50   #666
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In Duitsland, waar maximale vrijheid is,.
Dat klopt niet

een Duitse prostituee heeft niet hetzelfde wettelijke kader als een Duitse zelfstandige dakdekker, beenhouwer of loodgieter.

Die maximale vrijheid waar ij over spreekt is vergelijkbaar met de cannabiswet
ge moogt een beetje op zak hebben, ge moogt het soms kopen, ge moogt het niet kopen, ge moogt het maar beperkt kweken, ge moogt niet ... en of ge het moogt roken weet geen mens

een onmogelijk kluwen waar zelfs een kat haar kitten niet in terug vindt, da's om problemen vragen natuurlijk. dit soort incompetentie, van de wetgever, aangrijpen om het te verbieden is natuurlijk onzin
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 07:50   #667
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees eens uw eigen teksten.....daarom ge fixeert teveel op prostitués, ge zijt boos innerlijk ge wilt iets maar het komt niet in uw leven , dat noemen ze frustratie ..... ik ben echt psychologe van studies voor diegene die het nog niet wisten....
de vuile muilekoek
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 08:01   #668
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
de vuile muilekoek
Op wat trekt dat nu weer Panda ? kijk eens aan hoe onduidelijk allemaal ? ik verzuipt bijna in de onduidelijkheid ..... ge zet iets in het rood maar wat bedoel je ermee? zet ge mij weeral te kakken?
Oud 21 april 2016, 08:17   #669
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op wat trekt dat nu weer Panda ? kijk eens aan hoe onduidelijk allemaal ? ik verzuipt bijna in de onduidelijkheid ..... ge zet iets in het rood maar wat bedoel je ermee? zet ge mij weeral te kakken?
Maar neen... integendeel zelfs. Je hebt 100% gelijk in je opmerking van waar de frustratie van een fatsoensrakker komt : omdat hij "het" zelf niet krijgt. Kort samengevat : frustratie uit jaloezie.

Ik zet jou trouwens enkel te kakken als het over het vlaams blok gaat, nooit over andere onderwerpen.
Oud 21 april 2016, 08:20   #670
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Maar neen... integendeel zelfs. Je hebt 100% gelijk in je opmerking van waar de frustratie van een fatsoensrakker komt : omdat hij "het" zelf niet krijgt. Kort samengevat : frustratie uit jaloezie.

Ik zet jou trouwens enkel te kakken als het over het vlaams blok gaat, nooit over andere onderwerpen.
Allee dan maar 50% bedankt - het is wel "Vlaams Belang" en met een hoofdletter
Oud 21 april 2016, 08:40   #671
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat blijft in een utopie steken.

In Nederland liep het verkeerd. Er is teveel geld mee gemoeid. De onderwereld slaat er altijd zijn klauwen in.
In Duitsland, waar maximale vrijheid is, maakt men er misbruik van en moeten er raids van duizend agenten bij te pas komen.
En het morele argument krijgt je zomaar niet weg, het zal er altijd blijven.
Ik begrijp de Zweden, die er gewoon komaf mee maken over de hele lijn. En ik begrijp de Fransen, die de vraagkant aanpakken plus reconversie-aanbod. De limbo-toestanden van Spanje (en België) zijn navrant.
Ik vind dat de oplossingen uit die landen waar jij nu van spreekt, nog veel meer in utopie zullen blijven steken.
En de maffia zal daar nog meer zijn klauwen in kunnen blijven steken.

Voor alle duidelijkheid, herhaal ik nog eens mijn visie, kort samengevat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Afijn, als ik voor mezelf alles op een rijtje zet, dan blijf ik tegen het Franse beleid.

Ik zie nog altijd het meeste voordelen in het voorzien van een wettelijke regeling die er voor moet zorgen dat er maximale vrijheid is (iemand die sekswerker wenst te worden, moet dan kunnen, en iemand die van de diensten van een sekswerker wenst gebruik te maken, moet dat kunnen) en maximale garantie op veiligheid (geen uitbuiting, geen minderjarigen, normen voor sanitaire toestanden, belastingen en sociale bijdragen betalen in ruil voor een sociale zekerheid ....). Alsook wat begeleidende maatschappelijke regelingen: geen agressieve publiciteit, geen overlast in buurten, bla bla ....

.
.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 april 2016 om 08:42.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 08:47   #672
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen? Kinderen nog. Maffia op maagdenjacht. mmm lekker voor die oude geilaards. Speciaal prijsje om te ontmaagden...
Laten we het bij hoeren & hoerenlopers houden en kindermishandeling en pedofilie houden voor een andere draad.

De Roemeense hoeren in Brussel hebben dikwijls al kinderen die ouder zijn dan jij en ik ...maar in de duisternis en de nodige attributen valt dat niet zo direct op
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 10:37   #673
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Flinke nederlaag voor twee belgische kwezels van burgemeesters : die van brussel en die van sint joost.
Gedaan met het pesten van de hoertjes met boetes, de raad van state fluit hen terug.
Citaat:
BRUSSEL 21/04/2016 - 10u30

Raad van State schorst boetesysteem voor prostituees in Alhambrawijk

Prostituees die klanten ronselen in de Alhambrawijk, riskeren geen boete meer door de Stad Brussel. Dat heeft de Raad van State geoordeeld in haar vonnis.

Het prostitutiereglement uit 2012 komt hierdoor op de helling te staan. Volgens het besluit mag de gemeente geen administratieve boete uitschrijven, want dit is een bevoegdheid van het parket. Tippelen binnen de Vijfhoek blijft dan wel verboden en wordt enkel toegestaan in een gedoogzone rond de Albert II-laan, de Antwerpselaan en de Boudewijnlaan. Zonder boetesysteem wordt het echter moeilijk om dit te controleren. Burgemeester Mayeur wilde de prostituees uit het straatbeeld van de wijk verwijderen, omdat er veel klachten waren over geluidsoverlast en gewelddadige ruzies.

De uitspraak is ook goed nieuws voor een groep van tweeëntwintig prostituees uit Sint-Joost-ten-Node die in februari samen klacht hadden ingediend bij de Raad van State tegen het nieuwe prostitutiereglement van burgemeester Emir Kir. Die nieuwe verordening verbiedt raam- en kamerprostitutie op zondag en tussen 23 uur en 7 uur tijdens de andere dagen. Ook de vergunningsprijzen en taksen gingen fiks de hoogte in. Volgens de tegenstanders heeft de burgemeester in deze vergelijkbare zaak ook de bevoegdheid van het parket geschonden. (DLO)
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...wijk-a2682571/
Oud 21 april 2016, 11:32   #674
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Laten we het bij hoeren & hoerenlopers houden en kindermishandeling en pedofilie houden voor een andere draad.

De Roemeense hoeren in Brussel hebben dikwijls al kinderen die ouder zijn dan jij en ik ...maar in de duisternis en de nodige attributen valt dat niet zo direct op
Als ik zeg "kinderen nog" dan bedoel ik: net uit de adolescentie. Je moet van steen zijn om niet geraakt te worden door de rechtstreekse jerimiades in real time van getraffikeerde en uitgebuite hopelijk achtienjarigen die hun ID papieren en paspoort afgepakt zijn door de maffia en gesekwestreerd in de gedwongen prostitutie. Die zitten daarbij dan radeloos te huilen...

Taxiverhalen...

De cartoonist Zak heeft mij ooit uitgenodigd bij hem thuis (alle wanden vol cartoons) en me gevraagd in een gepland TV programma van hem op te treden getiteld "taxichauffeur".
Jambers ook, voor een andere reden.

Soort zoekt soort hé...

Maar ik kon me niet identificeren met die "tijdelijke" job uit nooddruft en weigerde in beide gevallen - iets waar de directie niet mee opgezet was, want een TV opnameploeg zien afstappen bij het bedrijf, dat zinde ze wel als publiciteit.

Ik heb ook nog wel een pedofiel in gezelschap van een dertienjarig schoolmeisje naar een louche hotel aan het Zuid in Gent vervoerd. Zo eentje van de vele waar ze peeskamers verhuren. Die werd daar gewoon ingeboekt. Ik kon ook niet weten of het niet vader en dochter was. Hij bleek wel notoir bekend te zijn als pedofiel toen ik informeerde bij collega's achteraf.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:02.
Oud 21 april 2016, 11:56   #675
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat de oplossingen uit die landen waar jij nu van spreekt, nog veel meer in utopie zullen blijven steken.
En de maffia zal daar nog meer zijn klauwen in kunnen blijven steken.

Voor alle duidelijkheid, herhaal ik nog eens mijn visie, kort samengevat:

.
Zweden heeft een clearcut oplossing. De meest rechtlijnige en de meest humane. En het meest in lijn met de verdediging van de mensenrechten. Want daar gaat de zogenaamde fatsoensrakkerij over.

Al de rest is prognose en glazenbol kijken.

Wat het met Frankrijk wordt, moeten we nog afwachten.

In Spanje is het een totale ramp (en daar worden hoerenlopers ook beboet - zogezegd, nooit iets van gemerkt, maar ik zal eens verder informeren...).

In België is het ook allemaal gesjacher en geschipper en geschuif, zie de laatste post van Pandareus.
Oud 21 april 2016, 12:01   #676
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zweden heeft een clearcut oplossing. De meest rechtlijnige en de meest humane. En het meest in lijn met de verdediging van de mensenrechten. Want daar gaat de zogenaamde fatsoensrakkerij over.

Al de rest is prognose en glazenbol kijken.

Wat het met Frankrijk wordt, moeten we nog afwachten.

In Spanje is het een totale ramp (en daar worden hoerenlopers ook beboet - zogezegd, nooit iets van gemerkt, maar ik zal eens verder informeren...).

In België is het ook allemaal gesjacher en geschipper en geschuif, zie de laatste post van Pandareus.
Een beroepsverbod humaan noemen. Je moet maar durven.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 12:09   #677
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een beroepsverbod humaan noemen. Je moet maar durven.
Ja en een zaak van verdediging van vrouwen & mensenrechten.

Daar gaat het abolitionisme om.

Het feminisme is daarbij natuurlijk een grote steun.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:09.
Oud 21 april 2016, 12:10   #678
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja en een zaak van verdediging van vrouwen & mensenrechten.

Daar gaat het abolitionisme om.

Het feminisme is daarbij natuurlijk een grote steun.
U misbruikt het feminism voor uw agenda. In het feminism is dit even goed een punt van onenigheid.

http://www.studentpulse.com/articles...-benefit-women

http://jezebel.com/5978052/some-femi...st-sex-workers

http://www.thedailybeast.com/article...stitution.html

Laatst gewijzigd door dalibor : 21 april 2016 om 12:15.
Oud 21 april 2016, 12:14   #679
eno2
Banneling

Standaard

Een vrouw is geen koopwaar. Ik ben met de feministen. En als er al vrouwen zijn die dat vrijwillig willen zijn, koopwaar, dan zijn zij bij een verbod op vrouwelijke koopwaar collateral damage. . Tegen broodroof zijn reconversieprogramma's mogelijk.
Oud 21 april 2016, 12:16   #680
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een vrouw is geen koopwaar. Ik ben met de feministen. En als er al vrouwen zijn die dat vrijwillig willen zijn, koopwaar, dan zijn zij bij een verbod op vrouwelijke koopwaar collateral damage. . Tegen broodroof zijn reconversieprogramma's mogelijk.
Een belangrijk deel van de feministische beweging is voorstander van legalisering. Just saying. Heb het gevoel tegen een autist te praten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be