![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit wellevendheid heb je het dan ook met haar over een "kopvod"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dhimmies en slaven mogen de moslima niet aankijken, laat staan aanspreken, tenzij een mannelijk familielid van de hoofddoekdraagster daar uitdrukkelijk bevel toe geeft." Ik wil niet dat een meisje/vrouw in de problemen komt door mij. Dus is de conclusie simpel.
![]() |
![]() |
#665 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 4 februari 2018 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een beetje kennis hebt van de islam, weet je gewoon dat het wachten is op gruweldaden... Oh, sorry, die voorbeelden zijn er al. Ga maar eens kijken in vluchthuizen voor vrouwen. Persoonlijke ervaring. Ga maar eens spreken met ons " vrijgevochten moslima" buurmeisje, die nu gelukkig gescheiden is. Haar muzel echtgenoot wou niet dat ze ging werken, teveel mannen daar. Die wou niet dat ze alleen op straat kwam. Die verplichte haar een hoofddoek te dragen. Die freakte wanneer ze haar rijbewijs toonde terwijl hij al -tig keer de examens had gefaald. Gelukkig dat haar familie haar steunt. Goeie buren, zelfs al zijn ze nominaal moslim. (oftewel, voor de "echte" zijn mijn buren gespuis, te vermijden)
![]() |
![]() |
#671 |
Banneling
|
![]() Oei, dat is flauw doen nu... Welke rechten en machten heb ik om meer te doen??? Maar als er iemand een beetje flauw doet dan zijn het wel onze linkiewinkies die het verdomme om te doen waar ze voor verkozen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 februari 2018 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan u kinderen ( hoe oud zijn ze eigenlijk) echt zo vrijwillig naar uw kerk? Of moesten ze dit van jongs af aan en heeft u nooit de keuze geboden om te zeggen" pa, ik zie dit gewoon niet zitten en doe dit omdat je dit eist en verwacht? " Omgekeerd kan ik zeggen dat ik de vrijheid wel geboden heb, mijn dochter wilde rond de leeftijd van twaalf ineens met vriendinnen naar een protestantse kerk en die religie op school volgen. Daar heb ik nooit iets in de weg gelegd, ze deed dit omdat een vriendinnetje dit ook deed en ze nieuwsgierig was en is er vanzelf uitgegroeid. Of u dezelfde vrijheid geeft in omgekeerde richting durf ik sterk te betwijfelen. Mijn kinderen mochten op de leeftijd van vijftien naar feestjes bij vriend (innen) thuis en schoolfuiven, meisjes van pakweg 12 onder druk zetten om een hoofddoek te dragen heeft niets te maken met verantwoord opvoeden, maar met dwang en druk. Kan me echt niet voorstellen dat dit onderscheid u moet worden uitgelegd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet je voorschriften respecteren die je ontzeggen van je wettelijke rechten? Vrouwen mogen bijvoorbeeld scheiden, maar worden onder druk gezet vanuit die voorschriften om toch bij hun man te blijven ook indien ze verkracht worden of slachtoffers zijn van huiselijk geweld, daar gaat het over hoor. Druk en dwang.. Het gaat niet over geloofsgenoten die je mijden, maar over verstoting door familie, vrienden, sociale isolatie en de gevolgen daarvan , zeker in combinatie met armoede en sociaal economisch zwakke positie als gevolg van de positie van vrouwen binnen religie wereldwijd, ook hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 februari 2018 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
|
![]() Er is ook geen godsdienstvrijheid voor klein mohametje. Die moet en zal genitaal verminkt worden. Die sporen heeft hij levenslang. Ook al zou hij naderhand in echte vrijheid voor een andere religie willen kiezen of voor helemaal geen religie, zal hij willens nillens de lichamelijke sporen van die opgedrongen religie meedragen. Besnijdenis van kinderen en godsdienstvrijheid staan haaks op elkaar. Ook dat is iets wat men weinig inziet. Wil inzien. An inconvenient truth.
Laatst gewijzigd door Bach : 4 februari 2018 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms moet je dan tegen vrouwlief zeggen: daar is de deur en ik weet dat ze terug zal komen. Ik call je blufpoker, ga weg en dan staat ze er weer na 1 week ofzo met hangende pootjes en mag ze terug binnen zonder al die hysterie over hoofddoeken en blablabla...blablabla...
![]() |
![]() |
#680 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. een oproep inhoudt tot haat; b. het gelijkheidsbeginsel schendt. Veel succes! U zult het echt nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |