![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Europese Unie heeft in 2018 140 miljoen euro uitgetrokken voor migratiebeheer in Marokko, dat de afgelopen jaren een belangrijke migratieroute is geworden. Redders in opleiding oefenen die niet op 'poppen?' ![]() Bij een hartmassage loopt er uit die pop zelfs een papiertje uit of je het allemaal wel goed gedaan hebt. Ooit gaf ik (niet dat ik redder ben hoor) dat aan een leraar en die zei: 'niet levensvatbaar' opnieuw.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is maar dat er regelmatig interessante zaken op de website van Autoweek staan of ik bekeek die site niet meer: slecht geschreven artikels en een marginaal publiek.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#663 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik kocht Autoweek tot jaar of 15 geleden vrij veel. Dit jaar nog eens eentje, was best interessant, maar toch. Het Amerikaanse Autoweek is dan weer wel top.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 3 oktober 2019 om 10:51. |
||
|
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#666 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#667 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk spelen ze nu niet al zijn platen.
|
|
|
|
|
#668 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#669 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er steekt van alles in de zeeën en oceanen tegenwoordig dus opletten geblazen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2019 om 16:25. |
|
|
|
|
|
|
#670 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2019 om 19:25. |
|
|
|
|
|
#671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rik Pareit, oud-journalist van VTM.
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#673 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om het af te leren: https://www.youtube.com/watch?v=ye5BuYf8q4o RIP
|
|
|
|
|
#674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#675 | |
|
Banneling
|
en 35.839 incest moppen reacties!
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#676 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#678 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Naar gisteren pas bekend is geworden, is toetsenist Larry Willis op 29 september overleden. Willis, ooit lid van Blood, Sweat & Tears, werd 76 jaar oud. Willis speelde bij de jazz-rock band Blood, Sweat & Tears van 1972 t/m 1978 op de albums 'New Blood, No Sweat', 'Mirror Image', 'New City', 'More Than Ever' en 'Brand New Day'. Daarnaast speelde hij als sessiemuzikant mee op honderden albums van andere artiesten. Zijn vroegste opname dateert uit 1966. Zijn meest recente opname is uit 2017. Willis trad voor het laatst op 1 augustus 2019 op in Baltimore. Larry Willis werd in 1942 in Harlem geboren. Op elfjarige leeftijd ontdekte hij de muziek van Miles Davis en besloot zichzelf piano te leren spelen. Een jaar later speelde Willis al piano in een jazz-trio op school. Zijn professionele debuut maakte hij op negentienjarige leeftijd. Hoewel Willis niet meespeelde op de meest succesvolle singles van Blood, Sweat & Tears, zoals 'Spinning Wheel', 'Hi De Ho' en 'When I Die' (die alle drie de tweede plaats van de Amerikaanse Billboard Hot 100 bereikten), scoorde hij wel in 1975 met de band een flinke hit met een bewerking van het Beatles-nummer 'Got To Get You Into My Life', afkomstig van het album 'New City'. Larry Willis ruste in vrede!
|
|
|
#679 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil jij mij aub nooit in deze draad vermelden? Ginger Baker ![]()
|
|