![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Komt ervan als je zoals Hamas commandoposten installeert in ziekenhuizen en scholen, en zo onschuldigen als levend schild gebruikt.
|
|
|
#663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#664 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw tendentieus en leugenachtig getrol wordt vanaf nu gemeld.
|
|
|
#665 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Straffe gasten die extreemrechtsen. Ik meld het aan Skobe! Maar wat bedoel je dan met deze post: Was WO2 volgens u geen oorlog? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 september 2025 om 23:29. |
|
|
|
|
|
|
#666 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is extreemrechts: rules for thee but not for me.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 september 2025 om 23:30. |
|
|
|
|
|
#667 |
|
Minister
|
M'n excuses om even tussendoor hier iets te posten
't Is weer voorbij die mooie zomer, nu ook voor Gerard Cox (85 jaar) |
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De verhalen van Hamas die kinderen in ziekenhuizen als levend schild gebruikt beginnen overigens een beetje oud en afgezaagd te worden. Het begint een beetje op een mantra te lijken. Er zijn al genoeg beelden en voorbeelden van Israëlische soldaten die het vuur openen op ongewapende burgers en journalisten. Raids op verdeelposten voor voedsel. Een ambulance die wordt onderschept en het medisch personeel geëxecuteerd. Een inval in een ziekenhuis waar medisch personeel op hun knieën en handen op het hoofd moet gaan zitten en met willekeur geliquideerd worden. Dat zijn dan ook allemaal Hamas terroristen vermomd als dokter zeker? Maar daar gaat het niet om, al die antwoorden en reacties zijn gewoon excuses omdat de werkelijkheid zo absurd inhumaan wreed is dat je het niet kan VATTEN wat daar gebeurt. Vandaar dat we snel in de val lopen en denken dat er wel een logische reden voor was. "Er zullen terroristen gezeten hebben". "Het is jammer maar die Israëlische soldaten werden bedreigd door iets in de buurt"... Neen. Neen. Neen. Deze soldaten krijgen van hun regering de OPDRACHT het vuur te openen op ongewapende burgers en medisch personeel. En ik vind dit heel erg voor de wereld, voor Gaza, voor de mensen en ook voor de Joden en de Joodse gemeenschap, want zij zijn nu mee het slachtoffer van groeiende antisemitisme tegen Joden en racisme tegen moslims in de wereld dat zelf aangewakkerd wordt door de Israëlische regering. Dus voor ge begint te bleiten met "wheiii leugenaar wheiiii trol" zou ik even uw ogen en verstand gebruiken en stilstaan met wat daar aan het gebeuren is. Het gaat dus NIET om oorlogsslachtoffers, collateral damage door Israël die militaire (Hamas) doelwitten viseert. En JA ik beschouw ziekenhuizen waar Hamas zit OOK als collateral damage en oorlogsslachtoffers, maar dat staat los van een afgelegen ziekenhuis op een NIET-STRATEGISCHE plaats waar ONMOGELIJK Hamas kan zitten binnenvallen of bombarderen. Wat Israël doet in Gaza is vergelijkbaar met wat IS heeft gedaan in Frankrijk, maar dan 3 jaar lang elke dag opnieuw.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#669 |
|
Parlementslid
|
Ook even tussendoor: acteur Robert Redford overleden.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 16 september 2025 om 13:31. |
|
|
|
|
|
#670 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hollywood-icoon Robert Redford (89) is overleden
De Amerikaanse acteur en filmmaker Robert Redford is overleden. Hij was 89 jaar. Dat meldt The New York Times. |
|
|
|
|
|
#671 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lap….straks spelen ze al zijn films…
|
|
|
#672 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Acteur voor de "Serieuze en niet kwaadaardige Mens" rollen .
Sommige mensen hebben de kop en de stijl die hen naar bepaalde rollen brengt....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 16 september 2025 om 17:09. |
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Geen fan van “Out of Africa” ?
|
|
|
|
|
#674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Actrice Joke Bruijs, ex-echtgenote van Gerard Cox.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 16 september 2025 om 20:25. |
|
|
|
|
|
#675 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#676 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat denkt u van het schandelijk misbruik van dit drama door Maga? Daar heb ik u nooit over horen piepen.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 september 2025 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#677 |
|
|
Heiliger dan de paus. Is dat moeilijk? Alles verkeerd verstaan is al geen probleem.
|
|
|
#678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze zaten op Fox News (en hier op dit forum ook) te lachen toen de man van Pelosi halfdood geslagen werd. Geen piep toen Melissa Hortman en haar echtgenoot vermoord werden. En nu haatzaaier Kirk vermoord werd beginnen ze zelf wild haatzaaiend om zich heen te schoppen. Ik zie goed genoeg waar de haatzaaiers zitten.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 september 2025 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#679 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen.
En ook geen fan van acteurs en actrices. Fake beroep, te lui of te dom om ECHT werk te verrichten.
|
|
|
#680 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik verwar die altijd met Jack Nicholson. Butch Cassidy was goed an All the Presidents Men zou ik eens moeten herbekijken.
Edit: en The Great Gatsby. Die kreeg minder goede recensies ‘omdat het boek beter was’. Kan zijn maar al bij al is het een goede film.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 september 2025 om 22:49. |
|
|
|