![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar verwacht nu maar niet dat de zinloze scheldpartijen van pelgrimF daarom zullen ophouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar ze wel voortdurent over zich heen krijgt, ben ik het wel ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
|
![]() Citaat:
Maar de man die zelfs niet meer beseft (?) dat VuilB een verwijt is doet het ook! Er zijn geen zekerheden meer in het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot vervelends toe voor de slechtzienden en hardhorigen onder ons (en natuurlijk ook voor mensen van heeel slechte wil) hoeveel keer heb ik al uitgelegd dat het de normaalste zaak van de wereld is politieke partijen en leden bijnamen te geven ? Zegt de term "rooie", "linkse communist", "extreem linkse", "communist", ... je iets ? Scheldtermen volgens u ? Spotnamen volgens mij, zoals die er al altijd geweest zijn in de politiek ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Banneling
|
![]() vervelends.
LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Burger
|
![]() Intussen weten we dus dat de daders van de roofmoord Polen waren en geen Noord-Afrikanen. De religieuze inspiratie voor deze specifieke moord houdt dus geen steek, want Polen worden geacht tot de meest Katholieke gelovigen te zijn ! In een breder kader verdient deze uitspraak evenwel enige aandacht. Als het inderdaad waar is dat criminele Noord-Afrikaanse jongeren slachtoffers uitzoeken die er "als ongelovigen" uitzien, is vrijwel elke autochtone Belg een potentiëel slachtoffer; België is nu eenmaal van oorsprong geen islam-religie maar katholiek, ergo: elke allochtone Belg zou voor deze criminele jongeren een ongelovige zijn (op wat islam-bekeerlingen na, maar ik veronderstel dat dit niet publiekelijk (op straat) zichtbaar is... De moslim-gemeenschap zou er dan goed aan doen hun jongeren (al dan niet crimineel) bij te brengen dat zij deel uitmaken van een hoofdzakelijk NIET-islamitisch land en cultuur ! Belgen (en westerlingen in het algemeen) hebben geen probleem met andere religies en religies zoals judaïsme, boeddhisme enz. hebben geen probleem met katholiek en protestants geloof dat in het westen toch hoofdzakelijk belijdt wordt... Een religie die echter met geweld haar geloof wil opdringen, schept wél een probleem (zoals we al weten sinds de katholiek-geinspireeerde kruistochten naar het midden-oosten en de moorse invallen in het westen uit de middeleeuwen)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#670 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan misschien helpen om de forumleden niet voor....ach wat was het nu ook al weer....vuilB' ers uit te schelden.
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 12 juni 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar hij scheld niet hoor, het zijn altijd de "andere" die beginnen. VuilB'er dat is toch niet schelden zeker. ![]()
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 12 juni 2006 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vooral in België niet weet waar em aan toe is ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
achterlijk onnozel watje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zelf dagelijks het slachtoffer spelen, dat kan natuurlijk, maar iemand die terecht een opmerking maakt, (er worden extreem rechtsen beschuldigd he ...) ha neen, da's dan een slachtofferrol, da kan nie. Kan wel, kan nie, moeilijk he, kies eens ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roma zigeuners in Polen moslim?? ![]() http://www.cia.gov/cia/publications/...pl.html#People Religions: ![]() ![]() Roman Catholic 89.8% (about 75% practicing), Eastern Orthodox 1.3%, Protestant 0.3%, other 0.3%, unspecified 8.3% (2002) geen spoor islam dus. Marjan kwam daar al mee af, maar gaf geen antwoord toen ik haar bronnen vroeg...Hopelijk kan jij dat wél Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2006 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juni 2006 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het ergens gelezen en vermoed dat de moslims dus bij "other" zullen horen. Wat versta jij onder "other"Filo?
maar kom, ik zal je een plezier doen. Ken je www.google.be? zo ja dan hoef je enkel in te tikken: "roma + religion"! simpel he? Dan krijg je o.a.: Citaat:
Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2006 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
dus voornamelijk bekeerd tot de religies van hun gastland.. (hun oorsprong eeuwen terug, zou Indisch zijn) Dus, in Noord Afrika idd mogelijk islam (zoals ik al schreef) maar dus in Polen zeker geen islam, of ga je nu beweren dat de islam de gebruikelijke godsdienst is in Polen?...zeg me dat je d�*t niet meent ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2006 om 13:09. |
|||
![]() |
![]() |