![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard. De migranten moeten zich aanpassen aan onze huidige wetgeving, zoniet komen ze in ernstige problemen, van gevangenisstraffen voor delicten tot uitwijzing voor illegalen. In onze wetgeving staat niet dat een immigrant hun cultuur definitief moeten begraven, zeker als dit niet schadelijk is voor de medemens. Is een hoofddoek schadelijk voor je ? Een baard ? Een moskee ? Overlast van het slachten van vee kan overlast bezorgen, wel, daar is ondertussen een oplossing voor ... Nee, die oplossing is niet waterdicht, langs de andere kant, tante Julia (om maar iemand fictief te noemen) weet ik ook wel illegaal een koe of varken te slachten in haar tuin, zonder aangifte of degelijke maatregelen voor gezondheid. Eigen volk eerst: is de evidentie zelve, maar hier in België een uitzondering TGV de rest van de wereld. Wat is er mis om een voortrekkersrol te spelen. De ander gedraagt zich niet, dus wij ook niet ? Moet België de kuddegeest van de wereld volgen ? I don't think so ... Alle uitspraken IVM de Islam...Tja kijk naar de realiteit van vandaag..Londen, Madrid, New York, ....[/ "De islam" doet geen uitspraken. Ze hebben zelfs geen leider zoals de rooms katholieken de paus hebben, of de boudisten hun Dalai Lama. Je staart je blind op een afscheuring van extremisten, en ja hoor, van die extremisten heb ik ook schrik. Maar niet van een islamiet.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een democratie met persvrijheid mag je nog steeds niet zomaar overal alles wat je wil verkondigen. Er bestaat zoiets als aanzetten tot haat, ordeverstoring, ... Je moet niet beginnen schermen met andere politiekers (die trouwens geen haatdragende boodschap hebben tegenover migranten) blijf bij de les, het gaat over het VB.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat ben je hier aan het doen denk je ? En dat de staat België een grote klucht is, volledig mee akkoord, als vrienden uit het buitenland bij mij op bezoek zijn, en ik moet hen iets over onze staat uitleggen, ammai, dan word er wat afgelachen ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | ||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=PelgrimForever]Aanpassen of terugkeren.
Uiteraard. De migranten moeten zich aanpassen aan onze huidige wetgeving, zoniet komen ze in ernstige problemen, van gevangenisstraffen voor delicten tot uitwijzing voor illegalen. In onze wetgeving staat niet dat een immigrant hun cultuur definitief moeten begraven, zeker als dit niet schadelijk is voor de medemens. Citaat:
Omdat dit over meer dan "juist een kledingstuk" gaat. Plus vaak wordt men verplicht om met een hoofddoek te lopen, wie niet met zo een ding rond zijn hoofd loopt word aanzien als zijnde een hoer. Ik heb er een probleem mee waneer men tracht, onze wetten en regels te buigen, naar het geloof van de islam. bv de eis van het dragen van een hoofddoek op een pasfoto, de EIS van het dragen van een hoofddoek in openbare instellingen, de eis van het dragen van een hoofdoek op het werk, ookal zijn er andere kledingsvoorschriften, het niet willen gaan werken omdat men zijn hoofddoek niet kan dragen... Dus ja, ik heb er problemen mee, ik ben van mening dat dit niet in het straatbeeld thuis hoort. Alleen al omdat het voor sommige een verplichting is... Wat kan het mij schelen of iemand een baard heeft, doe normaal. Ja, ik heb iets tegen een moskee, ik vind dat de islam hier niet thuishoort, en zeker niet gefinanciert moet worden. Het is in een moskee dat er jongenlingen gerecruteerd worden, om ergens in een kamp een militaire opleiding te krijgen, en andere gaan afmaken om de "islam" te verdedigen. Overlast van het slachten van vee kan overlast bezorgen, wel, daar is ondertussen een oplossing voor ... Nee, die oplossing is niet waterdicht, langs de andere kant, tante Julia (om maar iemand fictief te noemen) weet ik ook wel illegaal een koe of varken te slachten in haar tuin, zonder aangifte of degelijke maatregelen voor gezondheid. Eigen volk eerst: is de evidentie zelve, maar hier in België een uitzondering TGV de rest van de wereld. Citaat:
Dit tegenstaande dat er Vlamingen, en Walen heel hun leven hebben mogen werken. Krijgen zij als ze op pensioen gaan een habekrats. Maar dit is de normaalste zaak van de wereld, waarom zouden de Belgen een normaal pensioen moeten krijgen, de vreemdeling die naar hier komt krijgt ook geen normaal pensioen. Iedereen gelijk voor de wet, weet je wel, eigen volk laten creperen ten voordele van de vreemdeling die naar België afzakt, om van de sociale zekerheid te genieten..Normaalste zaak van de wereld.... Citaat:
En het normale gedrag als iets verwerpelijk beschouwen. Citaat:
Dus neen ze volgen inderdaad de rest van de wereld niet. Banaan republiek. Alle uitspraken IVM de Islam...Tja kijk naar de realiteit van vandaag..Londen, Madrid, New York, ....[/ Citaat:
Onlangs nog in GVA gelezen dat Londen erover na denkt of ze de haatkraaier van een imaan terug in het land zouden laten of niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De andere doen het op een onopvallende passieve manier, onder het mom van "geloof" En hoe een samenleving zich dient aan te passen aan dat "geloof" Aparte zwemuren, aparte school,Arabische teksten op etalage's, het overal willen dragen van een hoofddoek... Heel passie, maar ook heel doeltreffend.
![]() |
![]() |
#665 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Men eist/ en test bv de kennis van de taal men eist bv dat men zichzelf kan onderhouden, en dat men werk heeft men test de kennis van de vreemdeling over enkele basis wetten van het land in kwestie men trekt na of de vreemdeling betrokken is geweest bij enig misdadig gedrag. Men gaat na, of de betrokkene, zich voldoende heeft geintergeerd heeft in de samenleving, en hij de gebruiken van een land eigen heeft gemaakt. Waarschijnlijk ziet men het in België anders, en zijn deze eisen uitermate racistisch. Daarom mijn repliek, dat bijna alle landen Xenofoob moeten zijn, om deze simpele regels te kopelen aan de nationaliteits verwerving. Citaat:
Men heeft nog geen wetten om het internet aan banden te leggen. Maar België zou België niet zijn zou men dat niet willen proberen. Anders moet je maar eens aan de heer Verstrepen vragen, hoe dat nu juist zit. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#666 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Strafbare daden die mogelijks kunnen komen uit woorden. moeten bestraft worden. Woorden mogen niet bestraft worden, daar het woorden zijn en geen daden. Dit verschil is blijkbaar moeilijk in te zien, voor sommigen. Citaat:
De Islamieten als achterlijk beschouwen, is volgens U geen hatende uitspraak dan? Ik geloof dat men hier voorstander is van het 2 maten, 2 gewichten systeem....
![]() |
![]() |
#667 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfde maten en gewichten zijn fijn zolang de meettoestellen aan elkaar geijkt zijn, niet ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 16 augustus 2005 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat voor de een niet kan, zou in principe voor de ander evenzeer niet mogen "kunnen"
Ik heb nog altijd niks vernomen van het CGK of deze ook een proces gaan inspannen tegen de heer Dewael, of tegen de heer De Gucht.
![]() |
#669 |
Parlementslid
|
![]() 1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Banneling
|
![]() Ik ga met het principe akkoord,maar dat maakt mij nog geen VB'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=phoebeIk heb daar last van, ja.
Omdat dit over meer dan "juist een kledingstuk" gaat. Plus vaak wordt men verplicht om met een hoofddoek te lopen, wie niet met zo een ding rond zijn hoofd loopt word aanzien als zijnde een hoer. Ik heb er een probleem mee waneer men tracht, onze wetten en regels te buigen, naar het geloof van de islam. bv de eis van het dragen van een hoofddoek op een pasfoto, de EIS van het dragen van een hoofddoek in openbare instellingen, de eis van het dragen van een hoofdoek op het werk, ookal zijn er andere kledingsvoorschriften, het niet willen gaan werken omdat men zijn hoofddoek niet kan dragen... Dus ja, ik heb er problemen mee, ik ben van mening dat dit niet in het straatbeeld thuis hoort. Alleen al omdat het voor sommige een verplichting is... Wat kan het mij schelen of iemand een baard heeft, doe normaal. Ja, ik heb iets tegen een moskee, ik vind dat de islam hier niet thuishoort, en zeker niet gefinanciert moet worden. Het is in een moskee dat er jongenlingen gerecruteerd worden, om ergens in een kamp een militaire opleiding te krijgen, en andere gaan afmaken om de "islam" te verdedigen. [/QUOTE] over ombuigen gesproken. Het recht op hun traditionele klederdracht is geen eis he, je laat het bijna klinken of iedereen moet zich hier aanpassen aan de islam-cultuur. Wat een nonsens. Zal ik de vlaamse leeuw maar verbieden ? Mooie vlag trouwens, maar de laatste 10 jaar krijgt een mens het zuur, want het VB misbruikt die vlag. De assosiatie met die onverdraagzamen, ik vind dat dit niet thuishoort in ons straatbeeld, weg ermee ![]() En weet je, straks gaat opa en oma die korte rokjes van die jonge meisjes echt wel onbetamelijk vinden, want in hunne tijd ... weg ermee, dat hoort niet in het straatbeeld. En wees gerust, de bejaarden beginnen een serieuze stempel te drukken op de verkiezingsuitslag ... Uw assosiaties zijn maar heel vaag en wereldvreemd, uit angst voor iets imaginairs. Terzelfdertijd word iemand die aanstoot neems aan symbolen uit het fascisme als een onderdrukker van de vrije meningsuiting aanzien. Nogtans, die symbolen roepen pas echt reële en gevaarlijke assosiaties op waar er nog steeds veel mensen van staan te beven op hun benen, ze hebben het namelijk nog meegemaakt. Zoals steeds, dat VB, 2 maten, 2 gewichten ...
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
veroordeling wegens onterechte uitwijzing: http://www.politicsinfo.net/forum/ar...en-19.000.html 34 uitwijzingen per dag aan onze grens: http://home.nld.chello.be/upcmnfc/st.../16592549.html Hoe bedoel je, iedereen kan belg worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verwacht alvast geen resultaat op die vraag ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik snap de bedoeling van terroristen heus wel, we zijn hier niet aan ons proefstuk toe in België ... En neen, in het verleden waren het geen islamieten ... Ja, momenteel zijn er terroristen actief, en die zijn nu islamiet. So what ? Hadden ze in '45 alle duitsers moeten afslachten ? Het was toch "den duits" die alles hier op stelten heeft gezet ? Alle duitsers slecht, horray ![]() Hebben de Ieren geen dood en verderf gezaaid ? Dood aan alle Ieren, horray ![]() Of oie, waren het nu de katholieken ? Oeps, sorry, dood aan alle katholieken, horray ![]() Oei, ik vrees dat we in de veralgemening zojuist ons eigen doodvonnis hebben getekend, shitshit ... Wanneer zal het je eens doordringen dat de islam veel vertakkingen heeft, veel onderverdelingen, je zou het zelf subculturen kunnen noemen, en ja, daar zijn er een paar bij die beter met man en muis verdwijnen ... Procentueel uitgedrukt zou dat komen op 0.0??? van de islamieten ... Ik stel me ook vragen bij het Opus Dei, ooit nog onder persoonlijke bescherming van de paus. Lees maar hoe extreem die zijn: http://www.gva.be/dossiers/-o/opusdei/dossier.asp Indoctrinatie van jongeren behoort ook tot hun repertoire. Ze willen ook weer inmenging in politiek en zakenwereld. En ondertussen maar kakken op de islam ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straks mag je nog iemand financieel "aanzetten" om er ene tot moes te slaan, jij hebt niks misdaan he, je hebt enkel maar "aangezet tot", vrije meningsuiting, mag toch ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg krijgen we hier nooit voorbeelden van ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() Graag wou ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen. Ik zou toch willen dat minstens 70% zich uitspreekt voor het goede "eigen volk eerst"-principe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |