Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2007, 19:13   #661
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernt Bekijk bericht
Dat er nu veel minder mensen op de IJzerbedevaart zijn betreur ik ook.
Maar het is verklaarbaar, de Ijzerbedevaart heeft de onderstroom van de Vlaamse beweging van de laatste 20 jaar niet gevolgd.
Ze hebben zich aangesloten bij het multicultureel discour en een bepaalde keuze gemaakt.
Blijkbaar de verkeerde.
Dat is inderdaad waar.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:15   #662
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernt Bekijk bericht
Dat er nu veel minder mensen op de IJzerbedevaart zijn betreur ik ook.
Maar het is verklaarbaar, de Ijzerbedevaart heeft de onderstroom van de Vlaamse beweging van de laatste 20 jaar niet gevolgd.
Ze hebben zich aangesloten bij het multicultureel discour en een bepaalde keuze gemaakt.
Blijkbaar de verkeerde.
Och ga toch door. De alternatieve bedevaart van het VB haalt niet méér mensen.

Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 19:16.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:19   #663
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

[quote=HAMC;2644527]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Ja ok, bedenkingen, die hebben we allemaal. Er is niemand in heel Vlaanderen die zich in de volledige lijn van het VB kan vinden, dat is in het VB zo en in al de andere partijen ook zo. Maar uiteindelijk zou ik een pact sluiten met de duivel als het Vlaanderen onafhankelijk zou maken.

Vlaanderen heeft toch recht op zelfbeschikking, dat is toch vanzelfsprekend.
Pas maar op of de duivel komt u halen. Zoals bij de framassons.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:20   #664
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Och ga toch door. De alternatieve bedevaart van het VB haalt niet méér mensen.
Maar wel meer mensen dan die door Spirit kapotgemaakte ijzerbedevaart. Lionel Vandenberghe verdient eigenlijk een schavot voor wat hij gedaan heeft.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:25   #665
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Maar wel meer mensen dan die door Spirit kapotgemaakte ijzerbedevaart. Lionel Vandenberghe verdient eigenlijk een schavot voor wat hij gedaan heeft.
Het zal niet veel meer zijn. Als het dan al meer is, want daar ben ik nog niet zo zeker van. Hoe dan ook, een bedroevend aantal op een geheel van meer dan 6.000.000 Vlamingen. Erken dat nu eens.

Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 19:27.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:27   #666
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zal niet veel meer zijnn. Als het dan al meer is want daar ben ik nog niet zo zeker van. Hoe dan ook, een bedroevend aantal op een geheel van meer dan 6.000.000 Vlamingen. Erken dat nu eens.
Wat moet ik erkennen, schat? Dat de ijzerbedevaart kapot is gemaakt door LVDB?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:29   #667
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat moet ik erkennen, schat? Dat de ijzerbedevaart kapot is gemaakt door LVDB?
U moet alle schuld niet op Lionel VDB doorschuiven. Dat is gemakkelijk. Het is uit de tijd. Dat is alles.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:40   #668
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U moet alle schuld niet op Lionel VDB doorschuiven. Dat is gemakkelijk. Het is uit de tijd. Dat is alles.
Ja, en Vlamingen bestaan niet. Heb je nog van dat soort fobietjes?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:47   #669
Patrik
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 27 januari 2007
Berichten: 366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het zal niet veel meer zijn. Als het dan al meer is, want daar ben ik nog niet zo zeker van. Hoe dan ook, een bedroevend aantal op een geheel van meer dan 6.000.000 Vlamingen. Erken dat nu eens.

Hoeveel Vlamingen komen er op de bijeenkomsten van de linkiewinkies?

Bij de gezinsdag van het VB waren er 12500. Hoeveel krijgen jullie er eigenlijk wel bijeen?

Vandaag duizenden op de uitvaartplechtigheid van Karel Dillen een man
die om zijn rechtlijnigheid vandaag door zijn militanten een waardig
vaarwel is gegeven.

Doe het maar eens na. Al die vlaggen in Antwerpen gezien?

Als het allemaal niets betekent waarom zijn jullie dan allemaal zo bang
van ons.

Of betekent democratie voor jullie zoals het beoefend werd in de
DDR of de andere vazalstaten van de Sovjetunie?

Wij , het VB, zijn de echte democraten.
Patrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 19:51   #670
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Jazeker;2644613
.

Is daar iets mis mee? In Frankrijk viert men de dag dat de rijken onthoofd werden voor het oog van een kwijlend publiek. Wat is je probleem?
Daar is helemaal niets mis mee. Alleen, 1302 heeft niets te maken van het kunstmatige Vlaanderen van nu. Dit vlaanderen onstond in de Belgische context. Indien er geen België van nu was geweest was er evenmin een Vlaanderen van nu geweest.

Citaat:
Ah, daar ligt je "nuance"... beef beef oogtrek... "VLAANDEREN BESTAAT NIET!!!!" Dank je system (je hebt je naam erg goed gekozen trouwens) om dit nog maar eens ten berde te brengen. Gelukkig weten Vlamingen wel beter dan dat soort onzin.
Vlaanderen inderdaad zou niet bestaan hebben indien we geen Belgische context hadden gehad. België is kunstmatig in mekaar gestoken en Vlaanderen ook. Besef dat nu eens.

Citaat:
Ik hoor je vaak zeggen dat je vlaamsgezind bent op sommige punten maar je ziet het als je taak om in iedere draad te komen zeggen dat vlamingen niet bestaan (hoe rijmt dat met je vlaamsgezindheid?) en om elke wandaad vanuit Wallonië goed te spreken. Laat me even toe heel hard te lachen.
U moet goed lezen en niet altijd uzelf horen praten wanneer iemand iets zegt. Ik ben daar zeer duidelijk in geweest in mijn vorige postings. Correcte transfers, Taalwetten integraal toepassen in Brussel, splitsing BHV en nog een paar van die dingen. Wat denkt u wel? Dat de zogenaamde Vlaams-Nationalisten (die Vlaanderen grandioos versjacherd hebben aan de Nazi's) het enige monopolie hebben van vlaamsgezindheid? Maar ik wil binnen het Belgisch bestel blijven. Ik vind het goed wonen in België, maar de Nederlandstaligen moet krijgen waarop ze recht hebben. Punt uit.

En, én bovenal: ik wil de vereniging van beide Limburgen.

Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 19:58.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:17   #671
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Bij de gezinsdag van het VB waren er 12500.
Gezinsdag ???? Gewoon een dagje Bobbejaanland wat een besparing van 25€ per man was. Niet meer of niet minder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Vandaag duizenden op de uitvaartplechtigheid van Karel Dillen een man
die om zijn rechtlijnigheid vandaag door zijn militanten een waardig
vaarwel is gegeven.
Rechtlijnig ?? Hij heeft vijtien jaar in het Eur Parlement gezeten waar hij nagenoeg zijn klep niet heeft opengedaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Als het allemaal niets betekent waarom zijn jullie dan allemaal zo bang van ons.
Ik ben bang van niemand, ook van u niet. Maar de discours vh VB die regelmatig terug aan de jaren dertig doen denken, en waar sommigen met hun open ogen intuimelen, verontrusten mij wel, ja
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Of betekent democratie voor jullie zoals het beoefend werd in de
DDR of de andere vazalstaten van de Sovjetunie?
Ik heb geen uitstaans met de DDR , noch met de USSR
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrik Bekijk bericht
Wij , het VB, zijn de echte democraten.
Ja jong, en Elvis leeft
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:26   #672
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Daar heb ik ook m'n info vandaan (niet dat ik LSP'er ben). Ik zou er graag meer van weten, waar komt die info dan vandaan?

Gewoon een verzinsel, De foto die ze laten zien is pas na de oorlog getrokken (eind jaren 40). Hij was toen lid van de Sint-Arnoutgroep.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:26   #673
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Gezinsdag ???? Gewoon een dagje Bobbejaanland wat een besparing van 25€ per man was. Niet meer of niet minder.

Rechtlijnig ?? Hij heeft vijtien jaar in het Eur Parlement gezeten waar hij nagenoeg zijn klep niet heeft opengedaan.
Ik ben bang van niemand, ook van u niet. Maar de discours vh VB die regelmatig terug aan de jaren dertig doen denken, en waar sommigen met hun open ogen intuimelen, verontrusten mij wel, ja

Ik heb geen uitstaans met de DDR , noch met de USSR

Ja jong, en Elvis leeft
En hij deed zijn klep niet open, noch in het Belgisch parlement, noch in het Europees parlement, omdat hij een anti-demokraat was, die niets moest hebben van 'parlementen'.

Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 20:26.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:29   #674
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Max vind ik de tofste VB-er op dit forum.
Geen ironie.
Ik ben het met je eens. Al die opportunistische rechts-liberale hypocriete zeikerds die het gros van de VB-ers op dit forum uitmaken werken mij op de zenuwen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:35   #675
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Het idool van Filip Dewinter: Cyriel Verschaeve.

Cyriel Verschaeve:

"Die Welt muss Gott danken, dass er einen Hitler geschaften hat. Der Anschluss Flanderns an das Deutsches Reich würde für die Flamen ein Glück sein."

Heerlijk, heerlijk allemaal.

Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 20:42.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:42   #676
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het idool van Filip Dewinter: Cyriel Verschaeve.

Cyriel Verschaeve:

"Die Welt muss Gott danken, dass er einen Hitler geschaften hat. Der Anschluss Flanderns an das Deutsches Reich würde für die Flamen ein Glück sein."

Heerlijk, heerlijk allemaal.
en Staf De Clercq

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:51   #677
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Het idool van Filip Dewinter: Cyriel Verschaeve.

Cyriel Verschaeve 'geestelijke bezieler' van het Vlaams-Nationalimse.

CYRIEL VERSCHAEVE:



"Die Welt muss Gott danken, dass er einen Hitler geschaften hat. Der Anschluss Flanderns an das Deutsches Reich würde für die Flamen ein Glück sein."

Heerlijk, heerlijk allemaal.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
en Staf De Clercq politiek leider van de Vlaams-nationalisten

En Hendrik Elias, opvolger van Staf De Clercq, collaborateur en leider van de Vlaams-nationalisten tot het einde van de oorlog. Verraad aan Vlaanderen tot het bittere einde.


Laatst gewijzigd door system : 5 mei 2007 om 21:00.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 20:59   #678
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Klopt: maar haatzaaien op zich is en blijft haatzaaien. Mensen willen discrimineren, daar partijen voor oprichten, daar voortdurend slecht over vertellen: dat is haatzaaien.
En dat is strafbaar. Wat je daar aanhaalt is lovenswaardig. Maar dat doet het VB niet: ze liegen en belasteren en stellen de medemensen in een slecht daglicht. Dan nog arme sukkels. Dan nog een onschuldige groep van vier procent. En dat is laakbaar én strafbaar.
Daarom is het een crapuleuze partij en noemen sommigen de leiders van die partij mestkevers, wandluizen en schijthuizen!
Maar dat is omdat het geen sukkels zijn.
Dat is omdat ze die naam verdienen.
Vreemdelingen, die jij hier voortdurend zit af te kammen, terwijl je waarschijnlijk niet eens enig idee hebt van welke vreemdelingen er hier allemaal zijn, zijn geen bandieten.
De VB leiding: zeker en vast.
En dat is een groot verschil: dat tussen daders en slachtoffers.
Bril opzetten.
Verstand kweken.
En het gebruiken ook.
De problemen die zich voordoen met, de hoeveelste generatie? Zijn volgens u geen problemen. Die drie laatste zinnekes die ge hier hebt neergetypt, wel daar zou u uzelf een grote dienst mee bewijzen moest ge u daar aan houden.

De problemen met vreemdelingen aankaarten vindt u misdadig, wat vindt u van de problemen met vreemdelingen verdoezelen of te verzwijgen. Of dit is u nog nooit opgevallen.

Een partij (en denk nu niet dat ik een vb'er ben) afschilderen als misdadig omdat ze over de problemen openkaart spelen en niet de u geliefkoosde struisvogel tactiek toepassen vindt u niet behoren tot haatzaaien.

Tenslotte, moest een vb'er over allochtonen vertellen wat u en kameraden over een vb'er verkondigen, hoe snel zou u beroep doen op het centrum in het leven geroepen door u en uw kameraden?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 21:03   #679
kunstenaar
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
En hij deed zijn klep niet open, noch in het Belgisch parlement, noch in het Europees parlement, omdat hij een anti-demokraat was, die niets moest hebben van 'parlementen'.
En dat is het bedje waar het Vlaams-nationalisme ziek in is sedert het interbellum.

Op zich vind ik Vlaams-nationalisme geen verwerpelijk idee (ik ben geen aanhanger maar vind het wel een te verdedigen stelling, op voorwaarde dat dit met respect voor de democratie gebeurd). Ik heb altijd een boontje gehad voor de frontsoldaten omdat ze maatschappelijk onrecht aangeklaagd hebben en eigenlijk opkwamen voor gelijke rechten. De Vlamingen waren de negers/islamieten/homo's/migranten ... van die tijd.

Ideologen �* la Karel Dillen hebben misschien niet actief gecollaboreerd maar dragen wel het ideeëngoed verder uit van de periode waar het misgelopen is. Wat mij betreft de donkerste periode voor Vlaanderen uit de twintigste eeuw.

Wat mij opvalt op dit forum (waar ik veel meer lees dan dat ik reageer) is dat de vaandeldragers van het huidige Vlaams-nationalisme:

1) Niet losgeraken van het romantische beeld dat de kunstenaars onder de frontsoldaten van Vlaanderen geschetst hebben
2) Gevangen zitten in een retoriek die zijn tijd al lang gehad heeft
3) Niet losgeraken van het zelfbeklag over het onrecht dat hen aangedaan werd tijdens de repressie (en daar zijn smeerlapperijen gebeurd). Maar ondertussen niet in staat zijn om op intellectueel correcte wijze toe te geven dat hun geestesgenoten tijdens WOII ook zwaar ontspoord zijn ( en daar zijn ook smeerlapperijen gebeurd).
4) Blijkbaar geloven dat het gros van de VB-kiezers hun bolletje kleurt omwille van dat onafhankelijk Vlaanderen
5) Gevangen zitten in een populistisch en extremistisch discours dat mijlenver staat van wat de oprichters van de Vlaamse beweging bedoeld hadden.

Als je de rol van Dillen nuchter bekijkt (ja, ook tegenstanders van het VB kunnen dit) moet je vaststellen dat hij er vooral in geslaagd is om van de wirwar van klein-rechtse organisaties een blok te maken. Daar lag het zaad voor de ongekende groei van zijn partij.
Wie wat geschiedenis kent zal daar ook meteen de kiem in zien voor het uiteindelijke uiteenvallen van deze partij. Waarschijnlijk is dit niet voor morgen. Maar je moet gewoon maar eens lezen op dit forum welke diepe ideologische wateren er zitten tussen de diverse uitgesproken VB-ers. Dat uiteenvallen zal niet te wijten zijn aan het cordon maar het zal een natuurlijk proces zijn. De eerste tekenen zijn er trouwens al.

Ik twijfel er niet aan dat deze reactie weer opmerkingen zal genereren dat ik aan "wishfull thinking" doe. Wel dat moet dan maar.
Het zou me echter niet verwonderen dat de VB-voorzitter en zijn luitenanten al heel hard aan het werken zijn om het 'blok' samen te houden.
__________________
En wie betaalt de zwaarste prijs voor links en rechts extremisme?
De gewone man, ALTIJD de gewone man !
kunstenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2007, 21:06   #680
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Vraag is natuurlijk te weten of men als niet-neo-nazi een neo-nazi kan steunen.
Alléz, we gaan meespelen. U bent overtuigd communist. De daden begaan door stalin zijn volgens u daden van een weldoener.

Dus komaan, geef toe dat u een communist bent vooruit is al gebleken uit uw reactie's dat u voor deze verderfelijke ideologie symphatie koesterd.

Wat vindt u van zulk gedrag, ah u bent neo-nazi, ah u geeft het toe via bla bla en nogeens bla. Dus kan men alleen maar simpel op reageren, u bent communist met symphatie voor stalins daden. Kinderachtige redenering vindt u niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be