![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door DenDane : 22 mei 2007 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() Is dat hier nu nog niet gedaan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het CS bestaat echt niet, hé. Het is geen afdwingbaar document dus elke partij kiest vrij met wie ze een coalitie wilt aangaan.
Citaat:
Dan vrees ik dat ik te moeilijke woordjes gebruik. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() [edit] Laatst gewijzigd door DenDane : 22 mei 2007 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal het mysterie ooit ontrafeld worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, het CS interesseert me ongeveer evenveel als de nieuwe bril van Elton John. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar toch heb je tegengesproken wat AH beweerde....
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() het antwoord schuldig blijven... als je er geen hebt is dat maar zo ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Riep die ergens "own people first !"
"Dash, the White Power !" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Spamcapa, dat riep hij. Heb jij het niet gehoord?
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Stratcat : 22 mei 2007 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je volste recht, uiteraard! Ik persoonlijk evenmin. Het zou zonde zijn om mijn edele gelaatstrekken aan de rest van de wereld te onthouden, maar dat terzijde. Ondertussen verdom ik het toch maar mooi om voor andere mensen te gaan beslissen of ze al dan niet zo'n ding moet dragen/weigeren. Ik heb daar namelijk net zo weinig zaken mee als zij met wat ik draag.
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoen denkt On-line de situatie van de vrouwen te verbeteren als ze omwille van hun hoofddoek niet buitzen mogen van hun mollah-echtgenoten?
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja.