![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Toch nog effe een lansje breken:
Citaat:
![]() And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Als ze nog leeft zal het wel niet overdreven warm geweest zijn waar zij was.
![]() |
#664 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kruip eens met je kleren aan in een sauna, daar is het amper 80-90 graden (brand is 5 keer hoger), en het zal ook aanvoelen aslof je opbrandt (wetende dat je dan nog niet in een gebouw zit waar er een vliegtuig is ingevlogen met enorm veel rookontwikkeling , wat bijdraagt aan de paniek).
![]() |
![]() |
#665 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Idd,het wegnemen van het gezicht of het gehoor vergroot de paniek enorm.
![]() |
#666 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik snap de discussie rond de hitte niet... lees het NIST rapport, daarin staan weliswaar veel verschillende getallen, maar al snel word duidelijk dat geen enkel van die nummers er voor zal zorgen om op anderhalf uur, laat staan 50 minuten, het staal te verzwakken. Met of zonder vuurbestendige laag op de kolommen.
http://img95.imageshack.us/img95/460...siswtc1mj6.jpg http://img99.imageshack.us/img99/876...siswtc2bg4.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Banneling
|
![]() loose change op Nr 2 in de Google top video 100!!!!
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 13 september 2006 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft lang op 1 gestaan.
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en? De gek Chavez zegt dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De rest van je verhaal is naast de kwestie. Ik heb nooit beweerd datThompson partijdig was. Gelieve de omstandigheden van mijn bericht na te gaan. De uit de nek lullende parcifal gaf twee ‘debunking sites’ op. Waarop Afuken reageerde Citaat:
Kunt ge me een link geven naar Jim Hoffman. Overigens, de analyse van Blanchard al gelezen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#672 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is de enige manier om met u te communiceren, of bekijkt u nu zelfs uw eigen posts niet meer? Ik neem gewoon het kinderlijke gedoe over, en nu is het weer niet goed...
Citaat:
Wanneer Steve dan vraagt naar bepaalde berekeningen, en hij krijgt zo'n berekening terug met een paar fictieve cijfers, dan is Steve ook niet tevreden. Steve wilt immers dat de uitkomst van die berekeningen nooit zou kunnen kloppen. Als de uitkomst van die berekeningen hem dan tegenstaat, dan begint hij te vitten over details (e.g. de balken moeten wat zwaarder zijn), in plaats van de berekening zélf over te doen voor wat zijn "ideale maten" zijn. Zulks is immers veel zelfgenoegzamer dan de zeldzame grijze hersencellen in Steve's dak aan het werk te zetten. Op de koop toe verschijnen dan nog om de paar botten een paar nieuwe nicknames, die toch wel verdacht veel in Steve's richting wijzen. Goed bezig, Steve. Overtuig jezelf maar, Steve. Keep on boring us! Ik wed dat over een paar weken de uitdaging "bereken maar eens de kinetische energie om zo'n balken weg te schieten" terug de kop opsteekt, nietwaar?
![]() |
![]() |
#673 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan je misschien een poging doen de vraag te beantwoorden? Of moet ik daar niet op hopen? Laatst gewijzigd door Akufen : 13 september 2006 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik had echt geen zin dat te verduidelijken voor u, anders blijf ik bezig. Als er iets op Thompson z'n site had gestaan over demolitie, dan had je het toch direct als "conspiracy-site" gedefiniëerd. Geef gewoon toe dat je er niet in slaagt de immense berg aan informatie op die site te vatten en de punten te verbinden. Het valt zoals gewoonlijk bij jullie onder de noemer "toevalligheden". En dat boek een "samenzweerdersboek"? Op zo'n idioot argument ga ik zelfs niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik als disbeliever heb er op dit forum al dikwijls uit geciteerd. Dus dat boek spreekt niet over de 'conspiracy' van Bush & Co? Laatst gewijzigd door puud : 13 september 2006 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus, the 9/11 commission report is een samenzweerdersboekje. The 9/11 commission report omissions and distortions is een boek dat de verdraaiingen en leugens van dat eerste boek aan het licht brengt. Citaat:
![]() Ik ga je in de waan laten, veel leuker zo. Laatst gewijzigd door Akufen : 13 september 2006 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, en ik herhaal, we blijven realistisch hé!
![]() |
![]() |
#679 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik denk dat puud ironisch naar dit verwees: Citaat:
![]() |
![]() |
#680 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moest ik jou zijn, ik zou tegen de muur bonken van de loempigheid. Soit, als je me vraagt welke kinetische energie verantwoordelijk was voor de instorting, dan kan ik met gerust hart zeggen: geen enkele, want op het moment van de instorting, stond het gebouw stil.