![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom gewoon eens zoals altijd op dit forum kijken om berichten te plaatsen, wat anders?
![]() Wat doe jij hier anders? Veel meer kun je nm niet op een forum in mijn ogen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6822 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1)Geef aan welke leugen hier gepost werd(met link aub). 2)Geef aan welke poster hier loog. 3)Geef aan waarom het een leugen is. Wedden dat je niet kunt antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6823 |
Gouverneur
|
![]() alweer een nieuwe video van de instortende North Tower, zeer duidelijk.
En tussen sec 4 en 10 (in slow motion en rond de kern) zijn heel wat flashes zichtbaar, flashes die lijken op wat je kan verwachten bij CD explosies. Iemand een andere uitleg? downloadbare versie 10M Bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#6824 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest...ik zou er nog tijd in kunnen stoppen maar die tijd is voorbij. De believers hun leugens zijn aangetoont door de BBC reportage en door alle getuigenissen zelf van onafhankelijken en aanwezigen op 9/11, van hulpdiensten tot gewone burgers. Je weet over welke leugens het gaat indien je naar de reportage had gekeken. Ik ga er niet voor jou persoonlijk nog eens een lijstje van maken. Verspil je eigen tijd er maar aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#6825 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6826 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Waar heb ik dat gezegd? ![]() Citaat:
![]() Voorbeeld, in de BBC reportage twisten ze de getuigenis van Barry Jennings(die volgens jou niet bestond ![]() Komaan, niet wegvluchten. Welke leugens zouden believers hier gepost hebben? Je stopt toch al zoveel tijd in het posten van absurditeiten en leugens(zie hierboven). Laatst gewijzigd door eti1777 : 3 november 2008 om 21:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6827 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat gezegd én gedaan.... ![]() Naar aloude gewoonte husselt deze persoon feit en fictie door elkaar en weet hij niet meer wat er gezegd is,en zwamt hij er verder op los... ![]() Wat er in mijn sig staat is overigens een perfect voorbeeld van zijn zogenaamde kunst tot redeneren en zijn eigen verbeelding als feit te stellen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6830 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bewijs?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6832 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Eén reportage van de BBC, de grootste gatlekkers van de Amerikaanse pers nota bene, weegt op tegen honderden goed geargumenteerde en van feiten doorspekte documentaires?! ![]() Over leugens gesproken! Waar haal jij je info? Van Samson en Gert?
![]() |
![]() |
#6833 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lees misschien eens de honderden posts in deze topic, in plaats van hier af te komen met oude koeien. En trek dan pas uw conclusie.
Maar ja, dat zal wel iets teveel moeite gevraagd zijn zeker?
![]() |
#6834 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel wel wel... nog meer verdachte zaken die we aan de reeds lange lijst mogen toevoegen. De aanvallen waren in bepaalde kringen zeker geweten...
Citaat:
http://www.prisonplanet.com/ex-cia-m...rk-on-911.html
![]() |
![]() |
![]() |
#6835 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#6836 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Komt overeen met LIHOP, niet? enjoy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6837 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uit welke feiten haal jij dat jij ze meer bekeken hebt dan mij? Zowiezo heeft het meer of minder bekijken van een reportage geen enkele invloed op de feiten. Nee, ik heb nooit gezegt dat er geen man bestond met deze naam, ik heb gezegt dat er geen man met deze naam bestond die dergelijke getuigenissen had gegeven. Ik vlucht niet, ik ga gewoon voor jou geen lijstje maken om de simpele reden de ik eerder al gaf. Kijk naar de reportage.
![]() |
![]() |
![]() |
#6838 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog aan de site bezig en de tekst van een getuigen die dat zegt. Beetje geduld e.
![]() |
![]() |
![]() |
#6839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Who cares wat het verschil is tussen jou believers en truthers. 1 pot nat zolang ze geen enkel bewijs kunnen voorleggen, of ze nu zoeken of niet. Ik noem wat surfen naar believers sites geen onderzoek plegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6840 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |