![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al meer dan 600milj niet bestaande vaccins besteld door de EU alleen al. De kans op een tweede pandemie van een onbekendcorona virus in een mensenleven is onbestaande. Europa is nu één groot onderzoekslabo. De kans om een tweede maal het beleid te mogen bepalen is voor de virologen onbestaande. Een tweede kans om bekendheid en populariteit te verwerven is voor virologen onbestaande. Een tweede kans op heldendom is voor de medische onderzoekswereld onbestaande. En het enige dat de virologen willen is juist macht, roem en rijkdom en dat zo veel en zo ang mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.brusselstimes.com/opinio...irus-failures/
In het opiniestuk in de link geeft die mevrouw ruwweg mee hoe ondergetekende zelf denkt over "West-Europese" regeringen tijdens de huidige "grote test",de "covids-epidemie" Een komplete bende faalhazen,die nu (niet alleen in Belgie hoor) hun eigen burgers "verwijten" te doen wat ze nochtans mochten,of niet mochten,of wel mochten,of niet mochten............ Dat in het begin dit jaar de boel er verward uitzag is te begrijpen,dat NU er problemen zijn voor het opvangen van de 2de golf die duidelijk voorspeld was(wegens de normale gang van zaken van epidemien) is niet verschoonbaar.....zoveel maanden later,NIET! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6843 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6846 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komen ze in Peru aan zoveel doden? Je hebt daar niet eens 80 jarigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6849 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
u vraagt, wij draaien
![]() |
![]() |
#6850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ze hebben ginder dus 0.1% van de bevolking dood. Als de IFR 0.2% is, dan hebben ze ginder 50% besmetten gehad. Als die 0.5% is, dan hebben ze ginder 20% besmetten gehad. Ze zitten ginder dus met een immuniteit tussen de 20% en de 50%, vandaar dat het vanzelf is gaan dalen, plus het feit dat zij nu het goeie seizoen ingaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 november 2020 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cfr. Lieve Annemans. De gezondheidseconoom die wegens gezondheidsredenen zelf afscheid nam van Celeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meent gij dat ? In mijn omgeving ben ik nog maar een paar mensen tegengekomen die schrik hebben hoor. Er is wat verdeeldheid over de noodzaak om de ziekenzorg toch te vrijwaren, en velen vinden het inderdaad een inspanning waard om geen weigeringen in de ziekenhuizen moeten mee te maken, maar dat is dan ook de grens. Ik ken bijna niemand in mijn omgeving die irrationeel bang is van covid-19. Waarschijnlijk omdat we allemaal gevallen in onze omgeving hebben die eigenlijk vrij mild waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6853 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn persoonlijke ervaring sluit daar bij aan. Maar waarschijnlijk hangt het wel sterk af van je kennissenkring. Leerkrachten, ambtenaren en journalisten lijken bovengemiddeld bang, zowat alle andere beroepen laten zich niet overdreven bang maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 november 2020 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6855 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het aantal positieve PCR-testen rond deze periode (t-21) vertonen geen abnormale cijfers maar bedroegen respectievelijk 3.300 en 4.500. Ik heb er geen verklaring voor. Als ik het aantal overledenen aanpas aan het gemiddelde in deze tijdreeks (respectievelijk 188 en 210) dan bekom ik een cumulatief sterftecijfer van 832 per miljoen inwoners.
![]() |
![]() |
#6856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je moet afgaan op de bijdragen die je leest op dit forum ben je wel ver van huis. De armste drommels zijn hier niet zelden heel welstellend en de stoerste mensen de grootste angsthazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor al die struisvogels moeten de rationele mensen nu boeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitse ster-viroloog C. Drosten: de pandemie houdt ZEKER aan tot de zomer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "maatregelen" hebben mij nog niks doen doen dat ik niet van nature zou gedaan hebben, maar heeft mij wel al dwaze dingen belet die geen enkel besmettingsrisico zouden gehad hebben, zoals mijn zoon ontmoeten die immuun is, of eens met mijn jongste in de velden gaan fietsen. |
|
![]() |
![]() |