![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6861 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een counter bij elke account plaatsen die het drukken op de RD bijhoudt zou zelfregulerend kunnen werken.
#6862 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#6863 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
principieel op 0 houden wordt dan ook wel een aantrekkingspool voor nitwits ... mja, dat is dan met de negeerknop opgelost ... dus ja, wellicht goed idee. |
|
![]() |
![]() |
#6864 | ||
|
![]() Citaat:
Schimmel/sugar_7loe zijn trollen die op de man mikken, nooit op argumenten/ideeen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#6865 |
|
![]() Zo zijn er nog die het al tienduizenden berichten (mogen) volhouden.
|
![]() |
![]() |
#6866 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik je een misschien niet zo goede vergelijking geven ? Er zijn nog altijd mensen die menen/denken dat de VRT neutraal is in zijn berichtgeveing. Die zijn zo multikul en links als het maar enigszins mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
#6867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6868 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6869 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en is dat echt zo belangrijk, in welk kamp ik zou zitten? Moet je nu echt eerst een etiket kunnen plakken op iemand vooraleer je er mee wil discussiëren? Ik zou trouwens wel eens weten welk etiketje je op mij zou willen plakken hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#6871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dikke 2 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kom je er bij dat panda een moslim zou zijn, trouwens ? |
|
![]() |
![]() |
#6873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn redelijk wat forummers die - zelfs al ben ik volledig tegengesteld aan hun politieke gedachten - toch fatsoenlijk argumenteren. En van mij mag de wijze van argumenteren erg variëren. Van redelijk intellectueel tot zeer volks. Daar mag van mij al eens een steek onder water, zelfs onder de gordel, en zelfs al eens een vuile bij zitten. Je mag mij zelfs een nazi noemen, zolang je het maar zo formuleert dat je het niet echt meent en dat je niet de holocaust edm minimaliseert. Ik zal het niet leuk vinden, maar ik zal het verdragen. En als er niet fatsoenlijk geargumenteerd wordt, dan lees ik de draad vluchtiger, of helemaal niet meer. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6875 |
Banneling
|
![]() --
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 maart 2015 om 15:47. |
![]() |
![]() |
#6876 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hem persoonlijk nog nooit op het geringste beetje sympathie voor IS en religioten in het algemeen kunnen betrappen. Ben je wel zeker dat je hem niet verwart met iemand anders?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#6877 |
Banneling
|
![]() --
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 30 maart 2015 om 15:46. |
![]() |
![]() |
#6878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle vriendschap zou ik u voorstellen om naar discussiefora te gaan die politiek duidelijk georiënteerd zijn en waar tegenspraak niet geduld wordt. Er zijn er tientallen te vinden op het internet.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 30 maart 2015 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
#6879 |
Banneling
|
![]() Interessant, moet ik eens opzoeken. Ik dacht nochtans dat ik ooit van hem een pro ISIS mening gelezen had ? Dat zou natuurlijk al veel veranderen. Maar zoals gezegd ga ik het opzoeken.
|
![]() |
![]() |
#6880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een andere volgorde gaat dat ook. Eerst opzoeken, dan beschuldigen. |
|
![]() |