![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6861 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch niet. Maar goed, de hoofden van politiekorpsen en de brandweer die dus iedereen onder zich vertegenwoordigen. Een hele hoop mensen dus. De NY-times heeft 503 getuigenissen vrijgegeven waarin mensen dus zeggen dat explosieven waren of weet ik veel wat? Daar wil ik nu wel eens de link van hebben...ben benieuwd. Zoals jij zegt, neen want het is al 7 jaar geleden, alles is vanaf nu onzin wat naar buiten komt. Jou woorden, niet de mijne.
|
|
|
|
|
#6862 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En om je moeite te besparen vind je hier de relevante getuigenissen. Ben benieuwd. En hier ook nog. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#6863 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De US top laat het niet toe, dus heb ik gelijk...nog geen bewijs geleverd. Oftewel heb je wel bewijzen aangeleverd en laatde US top het toe oftewel heb je nog nooit een bewijs aangeleverd omdat de US top het niet toelaat...wat is het nu? Je kan niet beiden hebben e. Als zij er niet mee akkoord gaan konden ze dat zeggen voor de camera. Irak of niet, dat is een mening, er bestaat niets waar iedereen dezelfde mening over heeft. Dit heeft niets met 9/11 bewijzen te maken. Ah, het begint al af te zwakken Sterk kerel, sterk.
|
|
|
|
|
#6864 |
|
Staatssecretaris
|
Ik zou meer smileys gebruiken illwill, je lijkt er slimmer door.
|
|
|
|
|
|
#6865 | ||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
btw, wat is het nu, leugen 7...8... Waar zeg ik dat er maar enkelen relevant zijn? Ik zou 118 mensen niet beschrijven als enkelen, hé. En wat is het probleem met meerdere bronnen? En is Barry Jennings nog altijd een fictieve persoon? |
||||
|
|
|
|
|
#6866 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
E ik hoop toch dat je met, EXPLAIN TO ME THE MOMENT OF IMPACT, niet bedoeld dat de impact van het vliegtuig in WTC 2 zorgde voor de vloerinzakking in WTC 7? Citaat:
Wow, Illwill, waar plaatste ik een geluidsopname? Bedoel je mijn post waar ik zei dat je BJ aan het woord kon horen? Dat was de volledige interview. En in video. Komaan zeg, op links hoef je niet eens dubbel te klikken. |
||
|
|
|
|
|
#6867 |
|
Vreemdeling
|
nog nooit gezien new videofootage of building 7 and the north tower.MUST SEE!!!!!
http://www.dailynewscaster.com/2008/...ower-collapse/
|
|
|
#6868 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6869 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat bedoel je dan met dat ze het niet zouden toelaten? Onderrandere ja. Waarom zou ik 503 getuigenissen gaan lezen? Het gaat erom dat jij beweerd dat er getuigenissen zouden zijn ivm explosieven of iet dergelijks. Als dat niet het geval is moet je ook niet afkomen met 503 getuigenissen hierover. De Barry Jennings die eerst werd beschreven wel ja.
|
|
|
|
|
#6870 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat is het probleem met een wegzakkende vloer ed.? Wegzakkende vloer...OE dan moet het wel een inside job zijn? Kerel, zoals ik al zei, als je zelf niet meer weet wat je allemaal post...
|
|
|
|
|
#6871 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6872 | ||||
|
Gouverneur
|
Neen, dat bewijs je met je opmerkingen. Ik zei;
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zei dat de NYT 503 getuigenissen vrijgaf, waaronder 118 getuigenissen van explosieve ervaringen. Waarom zou je die lezen? ... Ja, denk daar maar is over na. Waarom zou je die lezen? Misschien om zelf tot de conclusie te kunnen komen dat al die getuigenissen meer opwegen dan een paar politiekorps hoofden, die alle mensen onder zich vertegenwoordigen, zoals jij zegt. Dat zijn nu dus al 9 leugens in drie bladzijden, en ik wacht nog op jouw eerste bewijs dat posters hier hebben gelogen. Citaat:
Hoeveel BJ heb jij in jouw grondig onderzoek gevonden misschien? |
||||
|
|
|
|
|
#6873 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Of is een vliegtuig die crasht in de Twin Towers volgens jou verantwoordelijk voor die vloerinstorting in WTC 7? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6874 |
|
Gouverneur
|
Waarom is de ex president van Frankrijk J. Chirac nog niet berecht voor zijn bewezen fraudezaken?
|
|
|
|
|
|
#6875 |
|
Burgemeester
|
Richard Gage komt 16 nov voor een lezing naar Louvain La Neuve
In het kader van een tournee door Europa. Hij was op de TV in Spanje. http://truthaction.org/?q=node/273 www.vigli.org Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 9 november 2008 om 19:57. |
|
|
|
|
|
#6876 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat je wat precies vermoed? Explosieve ervaringen zijn nog iets heel anders dan mensen die getuigen dat het gebouw met gecontroleerde explosieven zijn neergehaald. Ik vraag naar dergelijke getuigenissen en die zijn er niet. Ik zou het pas verwonderlijk vinden indien dergelijke toestellen een gebouw invliegen en er geen knal te horen is. Meer opwegen tegen? Deze getuigenissen spreken mekaar niet eens tegen. Waar heb je het dus eigenlijk over? Komt nog bij dat de hulpdiensten beter weten dan gewone getuigen wat ze horen of zien en dat zij langer en dichter bij de gebouwen zijn geweest dan anderen. Maar nogmaals, er zijn geen tegenstrijdigheden dus wat is het probleem eigenlijk? Waarom, ik zeg gewoon dat de BJ die beschreven werd niet bestaat. Meer niet.
|
|
|
|
|
#6877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn vraag heeft geen bal te maken met Chirac.
|
|
|
|
|
#6878 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, het vliegtuig was hier verantwoordelijk voor.
|
|
|
|
|
#6879 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je bekijkt de links niet, en je leest de posts niet. Citaat:
Citaat:
De links van de NY-Times zijn UITSLUITEND van hulpdiensten en politieagenten. Hoe zou jij kunnen weten dat er geen tegenstrijdegheden zijn. Je geeft toe niets gelezen te hebben van die getuigenissen. |
|||
|
|
|
|
|
#6880 |
|
Gouverneur
|
Toch wel
|