![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6881 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Dus, het crashen van het vliegtuig in de Zuidertoren, zorgde voor een vloerinstorting in toren 7, zo'n 100m, 150 m verwijderd? |
|
|
|
|
|
|
#6882 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Explosies van explosieven zijn nog iets heel anders dan explosies van afkomstig van het vliegtuig. Geef dan de tegenstrijdigheden ipv te doen alsof jij het allemaal hebt doorgenomen
|
|
|
|
|
#6883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat denk jij dat ze niet toelaten?
Geef gewoon een antwoord.
|
|
|
|
|
#6884 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo te zien doe je dus niet de moeite om experts hun uitleg aan te horen, maar als ik niet op 1 van je linkjes klik...woehoe dan is het verkeerd
|
|
|
|
|
#6885 | ||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zei 'horen' omdat het gaat om wat hij zegt, niet hoe hij eruit ziet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kan een inslaande vliegtuig in WTC 2, 107m verwijderd van WTC 7, een vloer doen instorten in diezelfde WTC 7? Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#6886 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleen onze "slimme" begrijpt zelfs zoiets niet.... |
|
|
|
|
|
|
#6887 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Alvorens de goede weg te kunnen nemen, moet men beseffen dat men op de verkeerde weg zit. Of hij moet moedwillig zitten te trollen, wat ik nog altijd niet 100% zeker ben. |
|
|
|
|
|
|
#6888 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Quote mij waar ik zeg dat dergelijk iets niet kan bewezen worden... Altijd dingen verdraaiien e die believers. Ik heb het al eerder gezegt, jullie hebben meer gemeen met de personen die jullie verafschuwen dan dat jullie zelf doorhebben.
|
|
|
|
|
#6889 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb nooit gezegt dat het iets uitmaakt hoe deze man eruit ziet. Ik heb enkel gezegt dat op een geluidband iedereen de tekst kan ingesproken hebben. Vergeet die hoop maar, dat zal nooit gebeuren. Dacht ik al. Bekijk de reportage als je zo graag wil weten hoe dat kan. Bewijzen? Waarvoor? Voor een persoon die iets gehoord heeft? Ok, die getuigenis is er dan. Nog wel iets heel anders dan bewijzen voor het opzettelijk neerhalen van de WTC toren met behulp van explosieven e kerel.
|
|
|
|
|
#6890 | |||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Jouw leugens kan ik makkelijk opsommen. Wil je daar een lijstje van? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat, moet ik mijn mening bewijzen? Citaat:
Je kan het niet eens met je eigen woorden vertellen. Citaat:
Wat zou er dan buiten explosieven de vloer in WTC 7 van de 8ste tot de 6de verdiep doen inzakken? Als je ondertussen de interview van BJ hebt gezien, kunnen we uitsluiten dat het ging om de instortende torens 1 & 2, niet? |
|||||||
|
|
|
|
|
#6891 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoef daar geen lijstje van te hebben, als jij een lijstje wil maken moet jij dat weten. Zoals ik ook al zei, een geluidsopname. Dat is geen domme opmerking omdat het feit nog altijd blijft dat iedereen de opname kan inspreken. Indien het een geluidsopname was geweest. Een normaal mens zou zeggen "beelden" of "filmpje". Zoal ik al zei, geef het op. Ik geloof nm geen leugenaars en dat is ondertussen een aangetoont feit. Nee, ik vroeg je om je mening te verklaren. Je zei "maar dat zullen ze nooit toelaten". Mijn vraag is: wie zal wat nooit toelaten. En daat antwoord je zonder reden niet op. Weer een persoonlijke aanval die niet terzake doet. Ik ga hier typen wat ik wil, het zullen nooit de exacte woorden en feiten zijn die de experts geven in de reportage. Indien ik een reportage moet uittypen hier...duurt dagen en komt dus bij dat het getypte dingen zijn die uit mijn mond komen. Een getuigenis moet uit de mond komen van de getuigen en niet van derden op een forum. Maar dat zal voor jou te moeilijk zijn om te begrijpen. Nogmaals, alle factoren meerekenen. Bekijk eert de reportage en LUISTER naar de expert en getuigen en kom dan af met waarom hun verklaringen en bewijzen onzin zijn of leugens zijn. Het gaat van grote hoeveelheden brandstog in de toren tot de griote gaten door brokstukken van de torens tot de lange brand...allemaal dingen die jij blijkbaar links laat liggen om onbekande reden. Jij doet alsof het gebouw gewoon ongeroerd was en dat zomaar vloeren instorten. Dit is dus klinklare onzin.
|
|
|
|
|
#6892 | ||||||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ervaar jij als een persoonlijke aanval? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Griote gaten door brokstukken nog vóór de instortingen? Langen brand nog vóór de instortingen? sterk kerel. Het gebouw was idd nog ongeroerd toen die vloer, waar BJ zich bevond, inzakte. Dus voor de vijfde of zesde keer; Hoe kon die vloer wegzakken nog voor het instorten van de twee torens anders dan met explosieven? |
||||||||
|
|
|
|
|
#6893 |
|
Banneling
|
Quand les dégoutés sont partis, il y a que les dégoutants qui restent.
|
|
|
|
|
|
#6894 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#6895 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Nog altijd geen goesting om mee te gaan naar Louvain-La-Neuve op zondag Parcifalius?
|
|
|
#6896 |
|
Banneling
|
Nee.
Wat is de zin van zoiets? U gaan wentelen in uw groot gelijk? |
|
|
|
|
|
#6897 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ben eens benieuwd wat die architekt erover te vertellen heeft. That's all.
|
|
|
|
#6898 |
|
Burgemeester
|
hahahahaha
|
|
|
|
|
|
#6899 |
|
Gouverneur
|
Quand les donneurs de leçon n'ont rien �* dire d'intéressant, ils se sentent quand même obligé de dire quelque chose.
|
|
|
|
|
|
#6900 | |||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: