Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 december 2020, 13:28   #681
alpina
Europees Commissaris
 
alpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2003
Berichten: 7.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ga het toch verder onderzoeken. Maar ben al enigszins gerustgesteld.
Toch blijft mijn vraag waarom ze ons vaccineren met een experimenteel mRNA vaccin en niet volgens de oude gewoonte die bewezen effectief is.
Omdat die nieuwe techniek blijkbaar veel sneller resultaat brengt. Er zijn ook vaccins die nog op de oude manier worden ontwikkeld, maar dat gaat trager.

Ik moet zeggen dat ik sta te kijken van de snelheid waarmee men die rna vaccins wil goedkeuren. Blijkbaar is men er nogal gerust in dat het geen lange termijn gevolgen "kan" hebben. Ik zou toch liefst wat langer wachten tot er meer geweten is vooraleer hier op te springen....
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:33   #682
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik zal de vraag simpeler formuleren:
Waarom worden wij met een ander actief virus ingespoten en niet met een inactief coronavirus?

Ik weet graag waarom, hoewel ik het wel denk te weten.
Als je even de moeite had gedaan om wikipedia te openen, dan had je geweten:
Citaat:
Er bestaan verschillende soorten vaccins:
  1. vaccins die levende verzwakte micro-organismen bevatten (bijvoorbeeld sommige poliovaccins en het buiktyfusvaccin dat ingeslikt kan worden)
  2. vaccins bestaand uit (delen van) gedode micro-organismen bereid uit de echte ziekteverwekker (bijvoorbeeld difterie)
  3. vaccins bestaand uit (delen van) gedode micro-organismen bereid door middel van gentechnologie synthetisch(bijvoorbeeld hepatitis B).
Jij hebt het dus over vaccins van type 2, maar dat is slechts 1 van de standaard manieren om een vaccin te maken. Meer zelfs, het allereerste vaccin (1798) was het koepokken-virus toedienen om te vaccineren tegen de pokken. Uiteraard kwam daar geen gentechnologie bij kijken, maar men diende dus een ander actief virus toe.

Het vaccin van Oxford, dat een adeno-virus gebruikt om te vaccineren tegen covid19 is uiteraard nieuw en onvoldoende getest, maar het is niet experimenteel in de manier waarop het geproduceerd wordt. Moderna en Pfizer, dat kun je inderdaad experimentele vaccins noemen.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:36   #683
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Als je even de moeite had gedaan om wikipedia te openen, dan had je geweten:


Jij hebt het dus over vaccins van type 2, maar dat is slechts 1 van de standaard manieren om een vaccin te maken. Meer zelfs, het allereerste vaccin (1798) was het koepokken-virus toedienen om te vaccineren tegen de pokken. Uiteraard kwam daar geen gentechnologie bij kijken, maar men diende dus een ander actief virus toe.

Het vaccin van Oxford, dat een adeno-virus gebruikt om te vaccineren tegen covid19 is uiteraard nieuw en onvoldoende getest, maar het is niet experimenteel in de manier waarop het geproduceerd wordt. Moderna en Pfizer, dat kun je inderdaad experimentele vaccins noemen.
Ik lees geen wikipedia, hoewel er goede dingen opstaan vind ik dat niet representatief om de ware aard van iets te onderzoeken. Wat je daar deelt js niets nieuw voor me hoor. Het omzeilt de vraag en iedereen kan die informatie herkauwen, dat maakt het geen kennis.

@alpina. Ik vind het toch maar raar dat ze ons inspuiten met een ander virus wat een corona achtig eiwit zal opwekken. Maar zal nu even dieper moeten duiken voor ik met iets nieuw naar de oppervlakte kom. Geduld.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:49   #684
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik lees geen wikipedia, hoewel er goede dingen opstaan vind ik dat niet representatief om de ware aard van iets te onderzoeken.
Nee, je moet inderdaad niet op wikipedia vertrouwen. De vraag stellen op een politiek forum geeft veel betere resultaten
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:50   #685
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Omdat die nieuwe techniek blijkbaar veel sneller resultaat brengt. Er zijn ook vaccins die nog op de oude manier worden ontwikkeld, maar dat gaat trager.

Ik moet zeggen dat ik sta te kijken van de snelheid waarmee men die rna vaccins wil goedkeuren. Blijkbaar is men er nogal gerust in dat het geen lange termijn gevolgen "kan" hebben. Ik zou toch liefst wat langer wachten tot er meer geweten is vooraleer hier op te springen....
Naar mijn bescheiden indruk was er al een vaccin nog voor de uitbraak.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:55   #686
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Naar mijn bescheiden indruk was er al een vaccin nog voor de uitbraak.
Ain’t that the truth !!!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 13:58   #687
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Nee, je moet inderdaad niet op wikipedia vertrouwen. De vraag stellen op een politiek forum geeft veel betere resultaten
Ja inderdaad. Enkele belezen geesten komen daar samen tussen een zee van mensen. Als deze tot dezelfde conclusie komen na trial and errors zijn die er iets mee. Die ervaring ontbreekt u wellicht. Dat is ok. Maar niet iedereen moet het voorgekauwd krijgen van wikipedia. Toch goed geprobeerd.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 15:47   #688
Reverberation
Minister-President
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 4.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr Bekijk bericht
Bekijk dit filmpje even, complot denken in Nederland.

https://www.youtube.com/watch?v=RLx9bFn94IA
Dit zou op alle nationale tv zenders moeten komen.

Maar wij krijgen dit :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12...e-sinterklaas/
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 17:19   #689
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ga het toch verder onderzoeken. Maar ben al enigszins gerustgesteld.
Toch blijft mijn vraag waarom ze ons vaccineren met een experimenteel mRNA vaccin en niet volgens de oude gewoonte die bewezen effectief is.
Het cruciale verschil, op basis van wat ik ervan begrijp, is:

- de "oude gewoonte" een dosis antigeen-moleculen (die herkenningspunten van het virusdeeltje zijn) ergens in het lichaam brengt, waarop de daar aanwezige immuunpartikels op reageren

- het "nieuwe" "experimentele" vaccin soort dezelfde strategie volgt als het virus: lichaamscellen KAPEN voor productie van antigeen-moleculen.

Anders gezegd: het mRNA principe is eigenlijk de bio-versie van programmacode zoals software die uitgevoerd wordt door hardware, de "oude gewoonte" is dat niet - er is, in de computer analogie, geen "executable" .EXE.

Je laten inenten met dit nieuw soort vaccin, impliceert dus toelaten dat een vaccinproducent op jouw lichaamscellen een eigen code draait.

Om nog toe te voegen: ... een code die partikels reproduceert en (klassiek, net zoals het virus) de lichaamscel triggert tot zelfdestructie, waardoor de geproduceerde partikels vrijkomen.
Die geproduceerde partikels, zouden in dit vaccin geval dus geen RNA hebben, het zouden geen kopieen zijn van het vaccinpartikel, maar "louter" de antigenen die het immuunsysteem geacht wordt op te slaan om later rapper te herkennen en te vernietigen.

Corrigeer me als ik hier ergens fout ben gegaan.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 6 december 2020 om 17:34.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 17:26   #690
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik lees geen wikipedia, hoewel er goede dingen opstaan vind ik dat niet representatief om de ware aard van iets te onderzoeken. Wat je daar deelt js niets nieuw voor me hoor. Het omzeilt de vraag en iedereen kan die informatie herkauwen, dat maakt het geen kennis.
Ik ben doorheen de tijd tot de conclusie gekomen dat wikipedia datgene toont dat wordt verkondigd door diegenen met de meeste motivatie en/of meeste vrije tijd, bvb door staatssponsoring.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 17:44   #691
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het cruciale verschil, op basis van wat ik ervan begrijp, is:

- de "oude gewoonte" een dosis antigeen-moleculen (die herkenningspunten van het virusdeeltje zijn) ergens in het lichaam brengt, waarop de daar aanwezige immuunpartikels op reageren

- het "nieuwe" "experimentele" vaccin soort dezelfde strategie volgt als het virus: lichaamscellen KAPEN voor productie van antigeen-moleculen.

Anders gezegd: het mRNA principe is eigenlijk de bio-versie van programmacode zoals software die uitgevoerd wordt door hardware, de "oude gewoonte" is dat niet - er is, in de computer analogie, geen "executable" .EXE.

Je laten inenten met dit nieuw soort vaccin, impliceert dus toelaten dat een vaccinproducent op jouw lichaamscellen een eigen code draait.

Om nog toe te voegen: ... een code die partikels reproduceert en (klassiek, net zoals het virus) de lichaamscel triggert tot zelfdestructie, waardoor de geproduceerde partikels vrijkomen.
Die geproduceerde partikels, zouden in dit vaccin geval dus geen RNA hebben, het zouden geen kopieen zijn van het vaccinpartikel, maar "louter" de antigenen die het immuunsysteem geacht wordt op te slaan om later rapper te herkennen en te vernietigen.

Corrigeer me als ik hier ergens fout ben gegaan.
Ja zoiets. Nu zal men een actief virus inspuiten wat uw cellen kopieën doet maken van een virus dat pieken heeft zoals het coronavirus. Ze doen al langer onderzoek op dit adenovirus wat tot vragen dwingt. Alsof alles gepland is?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 17:56   #692
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat u beter moet opletten.

Vaccins wekken nog altijd afweersystemen op.

Jongens toch, en dan mij de les komen spellen, je moet het maar doen.
U trapt er met beide voeten in. Zie post 661.

Citaat:
en nu zijn er dus nieuwe methodes zoals het Pfizer vaccin dat RNA bevat.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 19:18   #693
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Ik had al het s....t aan die complottisten en antivaxers, maar zoals ze hier nog zo hautain doen, zou ik ze wel eens willen ontmoeten in den donkere. In het donker spitst ge uw oren beter niewaar.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 19:19   #694
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja zoiets. Nu zal men een actief virus inspuiten wat uw cellen kopieën doet maken van een virus dat pieken heeft zoals het coronavirus. Ze doen al langer onderzoek op dit adenovirus wat tot vragen dwingt. Alsof alles gepland is?
Het precieze om zich al dan niet zorgen over te maken, is dat een mRNA virus "uitvoerbare code" is, een programma.
De "computerwereld" versie van code met "lelijke" bedoelingen werd daarom indertijd "virus" genoemd.
De vroegere, "klassieke" vaccins, dat waren deeltjes zonder code. Als data in de computerwereld. Als de data fout is, dan slaan de immuunpartikels gewoon "verkeerde" signaturen op, is de vaccinatie nutteloos, maar werd verder geen kwaad aangericht.
Met mRNA is dat dus anders. Als een producent kwade opzet heeft, en de nodige kennis en middelen bezit, kan die een vaccin maken dat feitelijk een virus is.

De hamvraag, tot al dan niet weigeren van inenting, is dan: vertrouw je de vaccinproducenten , wiens klanten overheden zijn, die hen daarvoor andermans afgepakt geld geven, los van of de bestolenen dat wenselijk of niet achten?
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 19:24   #695
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik had al het s....t aan die complottisten en antivaxers, maar zoals ze hier nog zo hautain doen, zou ik ze wel eens willen ontmoeten in den donkere. In het donker spitst ge uw oren beter niewaar.
De VRT toont altijd 1 mening waar ze naar zoeken. Iemand met een andere mening komt niet op tv.
Maar hoort wat deze massa zingt: https://twitter.com/FrammeryChloe/st...016185344?s=20

Ik deins ook niet snel terug hoor.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 21:08   #696
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Dat is die typische selectie die propaganda hanteert om je een vals beeld op te solferen.
Bvb vandaag ging het overal over mensen overtuigen zich te laten inenten met die corona vaccins, en de waaroms om te weigeren. Geen 1 van de waaroms die het had over de virus alike code die een cel kaapt om vaccin te produceren, en dus of die codeschrijvers wel te vertrouwen zijn.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 21:39   #697
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 23.066
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dat is die typische selectie die propaganda hanteert om je een vals beeld op te solferen.
Bvb vandaag ging het overal over mensen overtuigen zich te laten inenten met die corona vaccins, en de waaroms om te weigeren. Geen 1 van de waaroms die het had over de virus alike code die een cel kaapt om vaccin te produceren, en dus of die codeschrijvers wel te vertrouwen zijn.
Ieder virus kaapt de cel. Maar dan met een ander virus vaccineren op massa schaal is nooit eerder gedaan. Het is experimenteel en er zullen ernstige gevolgen aan verbonden zijn. Als de veilige vaccins al een percentage dodelijke gevallen kent of permanente schade teweeg kunnen brengen, is dat hier zeer waarschijnlijk ook zo.

Natuurlijk genezen van covid heeft een hoger percentage dan de werking van dit vaccin. Moeten we doctoreren om daar de optelsom van te maken?

Britse overheid verwacht grote hoeveelheid ernstige bijwerkingen bij vaccins tegen het SARS-CoV-2-virus
In de beschrijving valt nog op dat de verwachte bijwerkingen niet enkel talrijk maar ook zeer ernstig kunnen zijn en dat de huidige opvolgingssystemen van de MRHA niet voldoen om het aantal negatieve bijwerkingen veroorzaakt door een Covid-19-vaccin te verwerken. De tekst gaat verder met de mededeling “dat potentiële bijwerkingen op dit moment niet adequaat kunnen worden geregistreerd door de MHRA wat een directe bedreiging vormt voor patiënten en de volksgezondheid”:


Meer ->
https://www.artsenvoorvrijheid.be/bl...m-mhra-tender/

Al die mensen die schuldgevoel aanpraten bij wie niet vaccineert; gaan deze ook verantwoording nemen waar het dan mis gaat?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd! Zie, Ik maak alle dingen nieuw. En zie, Ik ben met u al de dagen...
For to me to live is Christ and to die is gain.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 23:04   #698
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik had al het s....t aan die complottisten en antivaxers, maar zoals ze hier nog zo hautain doen, zou ik ze wel eens willen ontmoeten in den donkere. In het donker spitst ge uw oren beter niewaar.
Ik heb ook het schijt aan dergelijke mensen. Het voordeel is wel dat ze niet veel kwaad doen. Leven en laten leven. Dat in tegenstelling tot mensen zoals u, die iedereen opgesloten wenst te houden. Dat is een veel kwalijkere groep mensen dan de alu hoedjes.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2020, 23:10   #699
sbe4kdr
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2020
Berichten: 2.170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik had al het s....t aan die complottisten en antivaxers, maar zoals ze hier nog zo hautain doen, zou ik ze wel eens willen ontmoeten in den donkere. In het donker spitst ge uw oren beter niewaar.
Je loopt altijd het risico dat de andere sneller, sterker... is.
Vergeet de selfie dan niet te posten.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2020, 22:38   #700
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 19.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ieder virus kaapt de cel. Maar dan met een ander virus vaccineren op massa schaal is nooit eerder gedaan. Het is experimenteel en er zullen ernstige gevolgen aan verbonden zijn. Als de veilige vaccins al een percentage dodelijke gevallen kent of permanente schade teweeg kunnen brengen, is dat hier zeer waarschijnlijk ook zo.

Natuurlijk genezen van covid heeft een hoger percentage dan de werking van dit vaccin. Moeten we doctoreren om daar de optelsom van te maken?

Al die mensen die schuldgevoel aanpraten bij wie niet vaccineert; gaan deze ook verantwoording nemen waar het dan mis gaat?
Het ging me niet over "experimenteel", het ging me over dat mRNA inspuitingen naast goedbedoeld (vaccin) netzogoed kwaadbedoeld (virus) kunnen zijn. Biologische manipulatie of oorlogsvoering.
Dat was niet eerder bij vaccins. Die hadden geen (re)productie in gekaapte lichaamscellen. En de mRNA structuur zit "ingepakt" in een mantel die herkenning als "vreemd" door immuundeeltjes lastiger maakt, als een Trojaans Paard, om een cel ongehinderd te kunnen kapen.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be